Hop til indhold
Guest100

Alexandra Frederikshavn - usympatisk

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/377458

sjældent har jeg mødt et menneske med sådan et “stoneface”, gik med ind i rummet med håb om at åbne op for en samtale men ikke meget engelsk hun VIL forstå. Vi begynder at have sex, absolut intet GFE her og hun virker iskold. Da jeg trænger op i hende synes hun jeg er stor og piver lidt. (Jeg er helt normal størrelse med fin hårdhed). Så vil hun i cowgirl, fint men mærker det kun med henblik på at jeg bliver færdig i en fart. Så rider hun mig færdig. Hopper af, tager tøjet på mens jeg ligger der. Nå……så tager jeg tøjet på og ud af døren mindre end 20 min efter jeg ankom. Hun er iskold. Kan ikke anbefales. Nu tænker I nok, han var sikkert fed og usoigneret men nej, jeg kom lige fra bad, muskuløs/sportstrænet med god kulør og et positiv udseende. Hvis dette Forum skal bruges korrekt og vi vil have gode oplevelser, så HOLD JER VÆK! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest100 skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/377458

sjældent har jeg mødt et menneske med sådan et “stoneface”, gik med ind i rummet med håb om at åbne op for en samtale men ikke meget engelsk hun VIL forstå. Vi begynder at have sex, absolut intet GFE her og hun virker iskold. Da jeg trænger op i hende synes hun jeg er stor og piver lidt. (Jeg er helt normal størrelse med fin hårdhed). Så vil hun i cowgirl, fint men mærker det kun med henblik på at jeg bliver færdig i en fart. Så rider hun mig færdig. Hopper af, tager tøjet på mens jeg ligger der. Nå……så tager jeg tøjet på og ud af døren mindre end 20 min efter jeg ankom. Hun er iskold. Kan ikke anbefales. Nu tænker I nok, han var sikkert fed og usoigneret men nej, jeg kom lige fra bad, muskuløs/sportstrænet med god kulør og et positiv udseende. Hvis dette Forum skal bruges korrekt og vi vil have gode oplevelser, så HOLD JER VÆK! 

Jeg havde præcis samme oplevelse da jeg var hos hende da hun opholdte sig Sønder Hostrup/Aabenraa i sidste uge. Glemte lige at fortælle at jeg havde bestilt 2 udløsninger og betalt for 1 time. Fik hun en udløsning og var ude efter ca. 20 min. Hun er iskold og vil bare have en ud af døren hurtigst muligt.

Her har du link til min anmeldelse af hende:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/173681-alexandra-fra-sønder-hostrupaabenraa/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 21 timer siden:

Derfor er det en rigtig god ide at søge på annonceID, i dette tilfælde 377458.

Hvordan gør man det rent praktisk? Taster man blot tallet ind i søgefeltet på annoncelight?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungersvend skrev, for 2 timer siden:

Hvordan gør man det rent praktisk? Taster man blot tallet ind i søgefeltet på annoncelight?

Nej her på siden, øverst til højre, klik på luppen.

Screenshot_20230908-111747-164.png

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...