Guest100 80 Skrevet 29. August, 2023 https://annoncelight.dk/showad/377458 sjældent har jeg mødt et menneske med sådan et “stoneface”, gik med ind i rummet med håb om at åbne op for en samtale men ikke meget engelsk hun VIL forstå. Vi begynder at have sex, absolut intet GFE her og hun virker iskold. Da jeg trænger op i hende synes hun jeg er stor og piver lidt. (Jeg er helt normal størrelse med fin hårdhed). Så vil hun i cowgirl, fint men mærker det kun med henblik på at jeg bliver færdig i en fart. Så rider hun mig færdig. Hopper af, tager tøjet på mens jeg ligger der. Nå……så tager jeg tøjet på og ud af døren mindre end 20 min efter jeg ankom. Hun er iskold. Kan ikke anbefales. Nu tænker I nok, han var sikkert fed og usoigneret men nej, jeg kom lige fra bad, muskuløs/sportstrænet med god kulør og et positiv udseende. Hvis dette Forum skal bruges korrekt og vi vil have gode oplevelser, så HOLD JER VÆK! 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 29. August, 2023 Tak for advarslen, og det er da en utrolig tynd annonce hun har på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 74 Skrevet 30. August, 2023 Guest100 skrev, for 11 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/377458 sjældent har jeg mødt et menneske med sådan et “stoneface”, gik med ind i rummet med håb om at åbne op for en samtale men ikke meget engelsk hun VIL forstå. Vi begynder at have sex, absolut intet GFE her og hun virker iskold. Da jeg trænger op i hende synes hun jeg er stor og piver lidt. (Jeg er helt normal størrelse med fin hårdhed). Så vil hun i cowgirl, fint men mærker det kun med henblik på at jeg bliver færdig i en fart. Så rider hun mig færdig. Hopper af, tager tøjet på mens jeg ligger der. Nå……så tager jeg tøjet på og ud af døren mindre end 20 min efter jeg ankom. Hun er iskold. Kan ikke anbefales. Nu tænker I nok, han var sikkert fed og usoigneret men nej, jeg kom lige fra bad, muskuløs/sportstrænet med god kulør og et positiv udseende. Hvis dette Forum skal bruges korrekt og vi vil have gode oplevelser, så HOLD JER VÆK! Jeg havde præcis samme oplevelse da jeg var hos hende da hun opholdte sig Sønder Hostrup/Aabenraa i sidste uge. Glemte lige at fortælle at jeg havde bestilt 2 udløsninger og betalt for 1 time. Fik hun en udløsning og var ude efter ca. 20 min. Hun er iskold og vil bare have en ud af døren hurtigst muligt. Her har du link til min anmeldelse af hende: https://www.eroguide.dk/forum/topic/173681-alexandra-fra-sønder-hostrupaabenraa/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 30. August, 2023 TAK for din anmeldelse. Så sparer man penge og tid til en dårlig oplevelse med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdenlange 88 Skrevet 6. September, 2023 Tænker bare.. hvorfor er hun i branchen.. stakkels kvinde. hun giver jo ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 7. September, 2023 Derfor er det en rigtig god ide at søge på annonceID, i dette tilfælde 377458. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 80 Skrevet 8. September, 2023 Prøver-igen skrev, for 21 timer siden: Derfor er det en rigtig god ide at søge på annonceID, i dette tilfælde 377458. Hvordan gør man det rent praktisk? Taster man blot tallet ind i søgefeltet på annoncelight? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 8. September, 2023 (edited) ungersvend skrev, for 2 timer siden: Hvordan gør man det rent praktisk? Taster man blot tallet ind i søgefeltet på annoncelight? Nej her på siden, øverst til højre, klik på luppen. Redigeret 8. September, 2023 af Prøver-igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg