Hop til indhold

Alexandra fra Sønder Hostrup/Aabenraa

Featured Replies

Skrevet

Hold jer væk fra hende her.

Det er en ægte rumænsk snydepels.

Vi aftalte 1 times sex for 1500kr.

Da jeg ankom virkede hun meget flink og sød. Efterfølgende gav jeg hende pengene hvorefter hun bad mig om at tage tøjet af.

Her fortæller hun mig vi skal være stille og det fair nok. Men så siger hun til mig at vi skal skynde os fordi hun skal arbejde bagefter. Hvilket arbejde ved jeg ikke. Hun sutter den, hvilket heller ikke lige var det helt bedste. Vi begynder at have sex, men kun i de stillinger hun ville og det accepterede jeg. Hun bad mig under forløbet at skynde mig.

Hun ville bare have det afsluttet hurtigt og sagde at hun giver mig et handjob til jeg kommer.

Jeg betalte for 1 time, men var der kun i 20-25 minutter.

Dog virkede hun ikke sur på noget tidspunkt. Og jeg viste heller ikke min utilfreds under hele opholdet, men skuffet var jeg godt nok. Føler at pengene kunne være brugt bedre. Næste gang inden jeg giver pengene vil jeg mærke på vedkommendes personlighed om det her vil gå. Problemet er bare at de kan virke så søde indtil de får pengene.

Hendes krop er fin og hun ser ud som hun gør på billederne. Kommer jeg nogensinde igen? ALDRIG! Og jeg kan kun opfordrer andre til det samme på baggrund af min oplevelse. Dog har jeg da stødt på en enkel positiv anmeldelse af hende. Jeg kan bare ikke sige det samme.

Her er link:

https://annoncelight.dk/showad/377458

Skrevet

Men at du ikke gør opmærksom på det overfor hende... -Så er det jo helt sikkert den måde hun forsætter på, overfor den næste. Det er jo ikke ok! Nogen kører lige til grænsen og gerne over, hvis ingen siger fra,  og gør dem opmærksom på du ikke har fået, hvad du betalte for hverken med ydelse eller tid... 

Jeg har prøvet det en del gange -og laver gerne en scene ud af det -så snart det går skævt -aftalen brydes... Men forventningsafstemmer også altid -gentager, hvad jeg har booket pr. telefon/sms -og stemmer det ikke overens med det -hun tilbyder og prisen holder eller hun med et ikke forstår, hvad jeg siger  -så daffer jeg af igen -har dog også prøvet, at de pludselig kommer i tanke om aftalen/prisen, når de kan se jeg faktisk vil gå...

Håber du har lært noget af din oplevelse. Og bedre held næste gang;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.