Hop til indhold

Jer danskere der bor i udlandet

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg har oprettet denne tråd hvor jeg søger rejsefæller til en tur som sexturist i Spanien.

Rejsenetværk søger rejsefæller

Jeg har med interesse læst indlæg, der tilsynealadende er skrevet af Danskere der allerede bor i Spanien.

Det får mig til at tænke på at vi jo i reglen efterlyser information om destinationer, og eller selskab til rejser til og fra Danmark.

Men består der et latent potentiale i viden som fastboende danskere i Spanien Thailand mfl lande, de har om de lande de bor i.
Og som kan omsættes til ture, hvor vi får deres, og de vores selskab under et ophold i udlandet.

Måske som en mulighed for at kunne tilslutte sig som en singlerejsende hjemmefra.
Med det formål at mødes derude, og dele oplevelser sammen med hjælp fra lokale kræfter.

For mins skyld gerne, hvis lokalt boende ser et kommercielt motiv i at formidle viden, og at arrangere lokalt.

Måske det kan føre til at nogle mødes på ture til udlandet med hjælp af lokale kræfter.

Venlig hilsen 
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.