Hop til indhold
Bjørn

LInda er tilbage (9. gang er gratis)?

Recommended Posts

Hej

Hun skriver på  https://annoncelight.dk/showad/375379 at 9. gang er gratis. I annoncen var hun lige flyttet til Esbjerg. Nu er hus så i Randers efter mindre end 9 uger i Esbjerg.

Sååhh. 9. gang er gratis hvis man kan nå det inden hun flytter???

Bare for en ordens skyld: Jeg har ikke været hos hende, her i Esbjerg, det nåede jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel en slags falsk markedsføring, hvis kunderne ikke har en chance for at nå den 9. gratis omgang?

Men hvis der er bedre forslag til hvor det skulle ligge er jeg da lydhør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Bjørn skrev, for 4 timer siden:

Hej

Hun skriver på  https://annoncelight.dk/showad/375379 at 9. gang er gratis. I annoncen var hun lige flyttet til Esbjerg. Nu er hus så i Randers efter mindre end 9 uger i Esbjerg.

Sååhh. 9. gang er gratis hvis man kan nå det inden hun flytter???

Bare for en ordens skyld: Jeg har ikke været hos hende, her i Esbjerg, det nåede jeg ikke.

Tror ikke,du skal bruge tid og penge for at besøge hende, alt lyder godt m.m, men hun er nok ikke på samme sted og venter på at folk kommer tilbage den 9 gang,til gratis sex, det er kun til at lokke folk i fælden, ligesom dem der skriver last day, de er her normalt 14 til 30 dage mere.

Ja kort sagt alt det der lyder godt til at være sandt, er ikke noget at bruge tid på.

God fisse jagt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det 9. gang i selve klinikken, Vester Kirkestræde 5? Der er andre steder, der har et kort de stempler, fx Salin, Adelgade, selvom hun vist kun er der selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare til info. Så er hun igen kommet til Esbjerg efter 1 år i Thailand.

Stadig er 9. gang gratis. Det har de stakkels kunder i Randers nok ikke nået.? Helt ligesom som det var, tæt på, umuligt at nå i Esbjerg.

Så Ikke en jeg ville spilde penge på!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...