Hop til indhold

Milana young baby in Copenhagen OMG

Featured Replies

Skrevet
meUsex skrev, for 16 minutter siden:

As I wrote @dhnmdst

Jeg tror ikke, han læser din post. Jeg tror, han står i kø :)

• Svar 95
  • Visninger 60.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg forstår ikke dem som synes et stort hotel i København ikke er diskret…? Du vader direkte til elevatoren og videre til det angivne værelse Du ser, afhængigt af tidspunktet, en del mennesk

• så . nu prioritere jeg denne anmeldelse fordi milana er så populær åbenbart hehe det var et kæmpe rod allerede fra kommunikationen med hendes manager når man booker tid . typisk har jeg ingen pro

• Så var det min tur til at besøge Milana... Centralt placeret rigtig flot lejlighed. 2 timers gratis parkering. Relativt diskret. Man får koordinater til bygningen og mere præcise anvisninger få m

Skrevet
  • Author
Fandens Pumpestok skrev, for 1 time siden:

Jeg tror ikke, han læser din post. Jeg tror, han står i kø :)

Ikke forstået…? :) 

Skrevet
dhnmdst skrev, for 20 timer siden:

Ikke forstået…? :) 

Kø ved Milenas dør straks efter annonceåbning :)

Skrevet
  • Author
Fandens Pumpestok skrev, for 1 minut siden:

Kø ved Milenas dør straks efter annonceåbning :)

Ahh :) 

Men nej jeg har kun besøgt hende den ene gang da hun lige var kommet til DK…

Jeg havde det dejligt med hende og kunne egentlig godt tænke mig at se hende igen, men jeg kan se at folk siger hun er træt og så gider jeg sgu ikke risikere 2k for en jævn mekanisk time ;) 

Skrevet

ok jeg løj da jeg sagde at jeg ikke ville besøge milana igen . sidst havde hun meget travlt efter en positiv anmeldelse af hende , så jeg ville se om det var blevet bedre denne omgang hvor der var mindre pres hos hende

desuden har jeg åbenbart et problem med at andre har fået en så meget bedre oplevelse end jeg , så jeg tog en tur mere for at bekræfte om det nu var mig den var galt med

jeg står ved min oprindelige anmeldelse

pigen er som sagt gudesmuk . bryster, baller og ansigt er jo i toppen , simpelthen ikke fair at nogen er velsignet med det udseende hehe .

men hendes opførsel er som den altid har været . hun er passiv og tager kun i mod . ingen indlevelse eller initiativ fra hendes side . til gængel lader hun dig næsten gøre hvad du har lyst til .

forstår godt hvorfor folk er vilde med hende , men det er jo af helt andre årsager end hendes gfe performance .

så hvis man er interesseret i et knald hvor en smuk pige lader dig gå langt , bare tager i mod og afventer du tager styringen , så er hun perfekt . men hvis du er efter gfe , så skal du finde en anden

Skrevet
AgentLeman skrev, for 28 minutter siden:

ok jeg løj da jeg sagde at jeg ikke ville besøge milana igen . sidst havde hun meget travlt efter en positiv anmeldelse af hende , så jeg ville se om det var blevet bedre denne omgang hvor der var mindre pres hos hende

desuden har jeg åbenbart et problem med at andre har fået en så meget bedre oplevelse end jeg , så jeg tog en tur mere for at bekræfte om det nu var mig den var galt med

jeg står ved min oprindelige anmeldelse

pigen er som sagt gudesmuk . bryster, baller og ansigt er jo i toppen , simpelthen ikke fair at nogen er velsignet med det udseende hehe .

men hendes opførsel er som den altid har været . hun er passiv og tager kun i mod . ingen indlevelse eller initiativ fra hendes side . til gængel lader hun dig næsten gøre hvad du har lyst til .

forstår godt hvorfor folk er vilde med hende , men det er jo af helt andre årsager end hendes gfe performance .

så hvis man er interesseret i et knald hvor en smuk pige lader dig gå langt , bare tager i mod og afventer du tager styringen , så er hun perfekt . men hvis du er efter gfe , så skal du finde en anden

Synes sgu du overdriver ift. hendes udseende (men det gør folk ofte herinde). Jeg har også besøgt hende og synes nu hun ser ret almindelig ud ift. ansigt og baller (ikke gudesmuk eller toppen, men bare en alm ung pige). Hendes billeder er meget retoucherede. Er ellers enig i din anmeldelse. Hun er sød nok men ikke megen indlevelse.

Redigeret af peterfils
Rettelse

Skrevet

Jeg besøgte hende, da hun var her sidste gang. Og jeg var ikke imponeret.

Jeg havde booket en formiddag og var hendes første kunde den dag. Og alligevel lugtede hun lidt af sved :(Jeg forstår ikke de piger, som ikke bader mellem/før hvert besøg. De insisterer altid på, at vi skal være rene, når vi kommer (naturligvis), men det gælder ikke altid den anden vej :( Og så havde hun ikke gjort meget ud af sig selv. Intet frækt undertøj - blot en pullover og et par trusser. Det kan også have sin charme - bare ikke sammenholdt med resten. Udover dette, så ser hun sød ud (ikke nær så godt, som på billederne, dog), og hun smilede også sødt til én.

Nå, men selve akten var også meget uinspirerende. Da jeg slikkede hende, kunne hun godt stønne dæmpet efter et stykke tid, men ikke mere end det (I tænker nok, at det bare var mig, der ikke kan finde ud af det - men nej; det er sjældent, at jeg oplever det ;) )

Selve sex'en var også kedelig. Flere gange opdagede jeg, at hun bare stirrede ud af vinduet med et tomt udtryk. Så mister man sgu selv lysten lidt :(

Bevares; hun kunne finde mig meget lidt attraktiv eller for gammel (omkring de 50), eller hun kunne slås med nogle andre problemer den dag. Men der var bare ikke noget forsøg på professionalisme. Men andre har tilsyneladende været glade for hende, så jeg må bare konstatere, at hun og jeg nok aldrig bliver gift :D

Jeg kommer i hvert fald ikke til at besøge hende igen.

Skrevet
AgentLeman skrev, den 20.9.2023 at 20:04:

(…)

(…)

Jeg har selv også besøgt pigen og skrevet en anmeldelse. Jeg er netop til dels enig med, hvad @AgentLeman skriver i sin anmeldelse her. Pigen er smuk, men i forhold til GFE skal man tage initiativ.

Martindrengen skrev, den 22.9.2023 at 11:44:

(…)

Selve sex'en var også kedelig. Flere gange opdagede jeg, at hun bare stirrede ud af vinduet med et tomt udtryk. Så mister man sgu selv lysten lidt :(

(…)

Men andre har tilsyneladende været glade for hende, så jeg må bare konstatere, at hun og jeg nok aldrig bliver gift :D

(…)

Måske lidt formuleret på spidsen? – men fair nok, hvis det er din oplevelse. Pigen er netop rigtig smuk, men man skal tage initiativ :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, 1 time siden:

Pigen er netop rigtig smuk, men man skal tage initiativ :)

Jeg vil egentlig også helst være den der tager initiativet :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Herlig anmeldelse.

"Bryster sendt ned fra himlen", "skøn lille pakke", "blikket flakkede noget". Dejlige billleder. Man ser det hele for sig. Jeg må til Ørestad. Dette ellers røvkedelige betonsted med de mange søde  piger. Tak for tippet.

Skrevet
dhnmdst skrev, den 29.9.2023 at 15:04:

Jeg vil egentlig også helst være den der tager initiativet :)

Hmm… Det er måske lidt taget ud af en kontekst, da det jeg forsøgte at beskrive var, at man måske skulle tage mere initiativ end normalt, da Milana måske ikke gør det så meget – det skal tænkes i forhold til hvad andre piger der tilbyder GFE gør. Men nu var det også to forskellige medlemmers kommentarer som jeg kommenterede på. 

Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

(…)

Jeg må til Ørestad. Dette ellers røvkedelige betonsted med de mange søde  piger. Tak for tippet.

Ja, det er en fin anmeldelse som @dhnmdst har lavet – jeg tror vist allerede jeg har skrevet det et andet sted. Og netop også en rigtig fin og smuk pige – dog lige det med initiativet. Da jeg besøgte hende holdt hun dog til i Sydhavn og der står stadig “København SV” i annoncen, men det kan jo have ændret sig :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
  • Author
Peterepete skrev, 1 time siden:

nogen der ved om der er parkeringsmuligheder?

Det er der…

Skrevet
dhnmdst skrev, 1 time siden:

Det er der…

Er det aktuelt SV eller 2300S?

Skrevet
TheLion skrev, for 1 time siden:

Hmm... It might be a bit taken out of context, since what I was trying to describe was that you might have to take more initiative than usual, since Milana might not do it that much - it has to be considered in relation to what other girls offer GFE does. But now it was also the comments of two different members that I commented on. 

Yes, that's a nice review@dhnmdst have done - I think I've already written it somewhere else. And also a really nice and beautiful girl - just the same with the initiative, though. When I visited her, however, she was staying in Sydhavn and it still says "København SV" in the ad, but that may have changed :)

Tak

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 1 time siden:

Er det aktuelt SV eller 2300S?

SV

Skrevet
peterfils skrev, den 20.9.2023 at 19:29:

Synes sgu du overdriver ift. hendes udseende (men det gør folk ofte herinde). Jeg har også besøgt hende og synes nu hun ser ret almindelig ud ift. ansigt og baller (ikke gudesmuk eller toppen, men bare en alm ung pige). Hendes billeder er meget retoucherede. Er ellers enig i din anmeldelse. Hun er sød nok men ikke megen indlevelse.

Enig.  Udseendede nok lidt over middel for alderen, men ikke gudesmuk som fotos antyder. Dog nem kommunikation, hun er behagelig og fin lejlighed, kan derfor godt anbefales

Skrevet

She is a pretty enough girl. I have been with her. Also nice attitude and very good services. But when I discussed a new booking the following day, it became obvious she did not decide this herself. There was a telephone operator that decided. I declined.

We should not not support human trafficking!

Skrevet
Skiderik skrev, for 2 timer siden:

Synes godt nok hun har været her længe.

Jeg har også studset lidt over længden på opholdet.

RAH skrev, 1 time siden:

She is a pretty enough girl. I have been with her. Also nice attitude and very good services. But when I discussed a new booking the following day, it became obvious she did not decide this herself. There was a telephone operator that decided. I declined.

(…)

I will not go into the last bit you wrote since I really don’t know about it when it comes to Milana. I guess it is better to discuss that elsewhere like “generel debat” with trafficking and stuff.

But just so I get it right, you had a good experience with the girl – even though I know some of us thought the GFE part was maybe not ideal? :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
  • Author
Skiderik skrev, for 15 timer siden:

Synes godt nok hun har været her længe.

Hun sagde omkring en uge endnu da jeg besøgte hende første gang…

Skrevet

Jeg var også lige forbi den unge smukke Milana idag.

Jeg syntes overhovedet ikke at der var gået  samlebåndspik i den… 

ung smuk og naturlig, med et par fuldstændigt fabelagtige store velsiddende bryster, som de kun kan sidde på en ung krop der ikke har opdaget tyngdekraften endnu…:P  virkelig en sød pige, hun er vidst på vej videre til de Norske fjeldpikke for så at vende tilbage til Danevang, så skal jeg helt sikkert forbi igen.

Havde en plan med at de dejlige bryster skulle oversprøjtes, men jeg måtte kapitulere over synet af de gyngende atributter får jeg nåede at tænke at jeg skulle ud af hende, lækker lille haps :wub:

Skrevet
Daffy-Dick skrev, for 5 timer siden:

Jeg var også lige forbi den unge smukke Milana idag.

Jeg syntes overhovedet ikke at der var gået  samlebåndspik i den… 

ung smuk og naturlig, med et par fuldstændigt fabelagtige store velsiddende bryster, som de kun kan sidde på en ung krop der ikke har opdaget tyngdekraften endnu…:P  virkelig en sød pige, hun er vidst på vej videre til de Norske fjeldpikke for så at vende tilbage til Danevang, så skal jeg helt sikkert forbi igen.

Havde en plan med at de dejlige bryster skulle oversprøjtes, men jeg måtte kapitulere over synet af de gyngende atributter får jeg nåede at tænke at jeg skulle ud af hende, lækker lille haps :wub:

Har først mulighed for at møde hende i næste uge.. Sagde hun noget om specifikt hvilken dag hun tog til Norge og evt. om hvornår hun kom tilbage hertil? :)

Redigeret af minerv4

Skrevet
minerv4 skrev, for 13 timer siden:

Har først mulighed for at møde hende i næste uge.. Sagde hun noget om specifikt hvilken dag hun tog til Norge og evt. om hvornår hun kom tilbage hertil? :)

Ja hun snakkede om Søndag, men om det er nu eller næste, det fangede jeg ikke lige :)

Skrevet

Jeg har også besøgt Milana. Jeg synes hun er en vildt lækker ung og helt ung pige. Naboen meget sexede datter! Dertil har hun nogle ekstremt lækre bryster - naturligt store og bløde - men sidder perfekt strittende, som de kun kan på helt unge piger. Hun virker lidt reserveret, som andre også påpeger, men hold kæft hvor er det lækker at stikke pikken ind i hendes teen-pussy mens man hun holder øjenkontakt og stønner svagt. Love it!!! 

Hun talte om at hun blev i DK en måned endnu, hvilket lyder som for lang tid, at være på.. 

XX

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.