Hop til indhold

Milana young baby in Copenhagen OMG

Featured Replies

Skrevet
dhnmdst skrev, Lige nu:

Måske jeg også skulle komme bagud med mine anmeldelser… :P;)

hehe jeg skylder skylden på dig , hvor skal jeg sende regningen ?

• Svar 95
  • Visninger 60.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg forstår ikke dem som synes et stort hotel i København ikke er diskret…? Du vader direkte til elevatoren og videre til det angivne værelse Du ser, afhængigt af tidspunktet, en del mennesk

• så . nu prioritere jeg denne anmeldelse fordi milana er så populær åbenbart hehe det var et kæmpe rod allerede fra kommunikationen med hendes manager når man booker tid . typisk har jeg ingen pro

• Så var det min tur til at besøge Milana... Centralt placeret rigtig flot lejlighed. 2 timers gratis parkering. Relativt diskret. Man får koordinater til bygningen og mere præcise anvisninger få m

Skrevet
Mrbiglove skrev, for 4 timer siden:

Havde en aftale med hende i dag kl 18:15.

Den aflyste hun kl 18:00 da hendes nabo havde klaget over hende og hun havde fået en advarsel så er hun arbejdede ikke mere i dag.

Mon ikke hun snart er et nyt sted.

for satan guys, brøl lige lidt lavere når I ser himlen åbne sig. Vi skulle gerne have overtalt Milana til at blive her længe

Skrevet
  • Author
meUsex skrev, for 3 timer siden:

Now her ad is away.

Hun har lige fortalt mig, at hun bare holder en lille pause :) 

Skrevet

så . nu prioritere jeg denne anmeldelse fordi milana er så populær åbenbart hehe

det var et kæmpe rod allerede fra kommunikationen med hendes manager når man booker tid . typisk har jeg ingen problemer med at booke piger fra den gruppe , det skulle så være anderledes denne gang

først får jeg en tid og alt er godt . forsøger senere at få bekræftet min tid før mødet , men bliver ignoreret . skriver en sidste gang , og får beskeden at nu er der kun tid til 30 min når jeg har bestilt en time ! nå .. får dernæst samme besked som @Mrbiglove at hendes naboer har klaget over hende .. altså dagen før @Mrbiglove fik beskeden .. ! bare dårlige undskyldninger for at dobbeltbooke kunderne . det er så tydeligt at manageren bare har taget den første sikre kunde for at optimere tidsplanen for pigen , der tydeligvis får mange henvendelser efter @dhnmdsts tidlige anmeldelse

jeg formåede at få en time alligevel og besøgte pigen et velkendt sted troede jeg . denne gang var det bygningen ved siden af hvor jeg tidligere har besøgt fx annie fra samme gruppe . meget lille værelse , indelukket , lille bad med irriterende fastmonteret bruser , lille håndklæde . to enkeltsenge smækket sammen , så man kan reelt ikke bruge hele sengen uden at de rykker fra hinanden 

pigen ? utrolig lækker krop , store naturlige bryster og dejlig rund røv . hele besværet værd for hendes udseende . ansigtet er smukt men med massere af akne og kroppen også lidt. 

men udover hendes smukke udseende var jeg ikke imponeret . hun er meget sød , villig og taler godt engelsk . men intet gfe , hun tager ikke initiativ og man skal selv føre an og ikke på en god måde . ligegyldigt bj og sexen var middelmådig omend hun føltes dejlig . fine kys

efter 40 min var hun påklædt igen også selvom der kun gik en runde . hun nusser ikke efter sex men sidder på sin telefon væk fra dig . efter en intetsigende snak sagde hun at tiden var gået ( det var den ikke ) , virkede til hun havde travlt med at få den næste kunde ind .

jeg vil gerne understrege , at der var " kemi " i mellem os . overordnet set havde vi jo en god tid sammen .

det hele føltes bare samlebåndsagtigt . måden aftalen kom på plads , følelsen af at hun bare skulle videre i programmet , hvordan hun kun gør det påkrævede af hende og ikke mere , og hvordan hun er reserveret som person . på vej ud mødte jeg desuden en hulbror er jeg ret sikker på , så hun har altså et fuldt program uden pauser eller mellemrum mellem kunderne

hun minder mig om petite alesia . ikke på udseende , men oplevelsen . måske hvis hendes manager håndterede hendes tid bedre , så ville hun have ro til at gøre det ordenligt , for hun har potentiale til at være en stjerne

kan hun anbefales ? hvis man bare gerne vil have en villig smuk pige , så ja . men hvis man er ude efter en reel oplevelse og gensidighed så find en anden pige . jeg kommer ikke igen

Skrevet
  • Author

Jeg må have fanget hende på et godt tidspunkt eller også var der superkemi…min oplevelse med Milana var helt anderledes og i øvrigt klasser over lille Alessia

Skrevet

Ja, det er et typisk mønster efterhånden fra samme kartel, det gamle giv mig alle dine oplysninger før du møder vores piger kartel.. En masse unge smukke kvinder fra Østeuropa gerne logeret på Hotel på Amager. En telefon passe eller pimp  der sørger for deres beskeder og svar og planlægning. Prisen er typisk 1800 for en time med SF og lovede kys som sjældent bliver leveret, hende her er så måske undtagelsen, middelmådig GFE og lidt samlebåndsoplevelse over det selvom pigerne som regel er søde nok. Jeg er hoppet på et par gange, fordi jeg kunne lide udseendet men GFE oplevelsen kommer sjældent med disse kvinder. Er min erfaring.

Skrevet

Lyder som en super ærgerlig oplevelse, måske lidt biased af de indledende udfordringer. Interessant at bruge 6 afsnit på at sable oplevelsen ned og så derefter understrege at I havde en god tid sammen. What was it?

Kan kun sige jeg havde en helt anden og langt mere positiv oplevelse. Men som @dhnmdst var jeg der også dag 1. Måske vores anmeldelser har afstedkommet samlebåndsoplevelsen, og måske den efterfølgende dårlige oplevelse (uden tvivl også for pigen selv så, du beskriver en helt anden tilgang fra hende nu, end hvad jeg oplevede).

Måske er det reelt bedre at lave være med at lave disse anmeldelser, så det ikke afstedkommer en storm af gæster. Hvad siger du @dhnmdst?

Skrevet
  • Author
The.dude skrev, for 5 timer siden:

Hvad siger du @dhnmdst?

Fremadrettet skriver jeg først anmeldelser når pigen er på vej hjem ;) 

Skrevet
dhnmdst skrev, for 8 timer siden:

Jeg må have fanget hende på et godt tidspunkt eller også var der superkemi…min oplevelse med Milana var helt anderledes og i øvrigt klasser over lille Alessia

det er måske heller ikke helt fair at sammenligne de to , for milana brugte ikke telefonen mens jeg var oppe i hende som alesia gjorde hehe

men jeg fik samme indtryk hos de to . de kan være stjerner , men travlhed gør at de ikke levere og de fremstår uinteresseret i mødet men skal nok gøre hvad der kræves af dem . ville bestemt også foretrække milana over alesia

som andre har nævnt så er hendes annonce væk og håber da det skyldes at hun er blevet enig med sin manager om at trappe ned . eller også har hun allerede booket ugen ud hehe

håber da andre besøger hende og kan fortælle at hun er blevet bedre siden mit besøg

Redigeret af AgentLeman

Skrevet
dhnmdst skrev, for 4 timer siden:

Fremadrettet skriver jeg først anmeldelser når pigen er på vej hjem ;) 

Ahhh...  det vil jo så ødelægge hele idéen med forum her. Så er det bedre at melde sig helt ud og så holde alt for sig selv.

Har selv bidraget med masser af indlæg og også nydt godt af andres. Så håber virkelig det kan fortsætte..

Skrevet
  • Author
frddblk skrev, for 2 timer siden:

Så håber virkelig det kan fortsætte..

Det var gas ;) Der er mange herinde der opererer på den måde, jeg er og bliver ikke en af dem :) 

Skrevet

Now back to the topic:-) her ad is back

Skrevet

Hun er flink, men virker meget træt. ikke værd :-( ...forhåbentlig er hendes tidsplan mindre travl ved hendes næste besøg

Skrevet
waffles23 skrev, for 2 timer siden:

Hun er flink, men virker meget træt. ikke værd :-( 

Tak for denne tilføjelse. Hvornår besøgte du hende?

Skrevet
Bebop skrev, for 9 minutter siden:

Tak for denne tilføjelse. Hvornår besøgte du hende?

2 dage siden

Skrevet
waffles23 skrev, den 2.9.2023 at 12:58:

Hun er flink, men virker meget træt. ikke værd :-( ...forhåbentlig er hendes tidsplan mindre travl ved hendes næste besøg

kan du uddybe din oplevelse ?

• 2 weeks later...
Skrevet

Agree with @AgentLeman
Don’t go if you’re into GFE. Although she does have an incredible body, she has zero enthusiasm. GFE is non-existent, no DFK, subpar BJ, reluctant to 69 etc. Some may say that she is overbooked and tired, but I don’t think so. She went swimming in the water before I visited her. I think she thought the job would be easier than she had imagined.

Skrevet

Hun ser flot ud men det virker til at være en lotto kupon at besøge hende. Øv.

Skrevet

Jeg har også besøgt Milana og må desværre give andre her i tråden ret. Intet GFE, intet initiativ og generelt en kedelig oplevelse. En skam fordi hun er en flot og sød pige. 

Skrevet

Like before her ad is on then off then on. bad sign all around. She cannot be happy

Skrevet
  • Author

Hendes annonce er aktiv igen…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.