Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var forbi et besøg hos Milana her til aften, hun dukkede op på Nympho tidligere i dag med nogle super indbydende billeder, så det måtte jo prøves af. Og jeg skal hilse og sige WOW en super oplevelse.

Det gik hurtigt med at få en aftale i hus, og ingen problemer med kommunikationen. Milana tog meget velklædt imod i døren, og vi fik hurtigt ordnet det formelle. I bad med mig og så var der ellers glæde fra ende til anden. Hun kysser exceptionelt godt og har en helt perfekt indlevelse, komplet med små tilfredse lyde mens hun kysser, og småbid i læben osv. Det er sku den slags ting der (for mig) afslører at hun er into it.

Pissefed oplevelse, Milana er en perle - giv hende masser af kærlighed. Jeg er ved at tjekke kalenderen hvornår jeg kan komme igen.

Det hele 10/10

Skrevet
The.dude skrev, for 4 timer siden:

(…)

Pissefed oplevelse, Milana er en perle - giv hende masser af kærlighed. Jeg er ved at tjekke kalenderen hvornår jeg kan komme igen.

Det hele 10/10

(…)

Tak for anmeldelsen. Hun ligner helt sikkert en pige, som man da kan overveje et besøg. Postede bl.a. også lidt om hende, Milana, tidligere i en anden tråd om 18 y.o. petite Kate. Jeg ville have spurgt, om brysterne var naturlige for de ser flotte ud på billederne, men jeg kan se, at @dhnmdst lige har givet svaret i sin også meget fine anmeldelse:

Som der også står i den anmeldelse, er hun også på et hotel. Lidt æv, at der efterhånden er en del af nogle af de udenlandske piger, der er begyndt på det. Der står vist til gengæld også, at brysterne er naturlige…

The.dude skrev, for 2 timer siden:

(…)

Jeg linkede det faktisk i første post men kan se at det ikke kom med. Ligesom jeg heller ikke nu kan gøre ovenstående til et klikbart link. Virker som et forum problem.

Man kan ikke “linke” til nympho.dk på Eroguide – så det er “klikbart”/et hyperlink. Der er vist en eller anden gammel længere forklaring på det :)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse, korrektur mm.

Skrevet
The.dude skrev, for 11 timer siden:

Var forbi et besøg hos Milana her til aften, hun dukkede op på Nympho tidligere i dag med nogle super indbydende billeder, så det måtte jo prøves af. Og jeg skal hilse og sige WOW en super oplevelse.

Det gik hurtigt med at få en aftale i hus, og ingen problemer med kommunikationen. Milana tog meget velklædt imod i døren, og vi fik hurtigt ordnet det formelle. I bad med mig og så var der ellers glæde fra ende til anden. Hun kysser exceptionelt godt og har en helt perfekt indlevelse, komplet med små tilfredse lyde mens hun kysser, og småbid i læben osv. Det er sku den slags ting der (for mig) afslører at hun er into it.

Det hele 10/10

Til The.Dude

hvordan er hendes krop ? Hun viser ikke bar mave eller ben. Er hun slank med flad mave og flotte ben ?

Skrevet
Mrbiglove skrev, for 22 minutter siden:

(…)

hvordan er hendes krop ? Hun viser ikke bar mave eller ben. Er hun slank med flad mave og flotte ben ?

Jeg kan ikke svare på @The.dudes vegne, men læs evt. anmeldelsen fra @dhnmdst som jeg har linket til :)

Skrevet
TheLion skrev, den 28.8.2023 at 03:05:

Der er vist en eller anden gammel længere forklaring på det

Hvorfor kokkerere med noget, når du godt ved det? Sidst du udtrykte den usikkerhed på forklaringen, linkede jeg til den, hvortil du svarede, at det havde du allerede læst. Meningsløst røgslør, der forvirrer nye brugere. Som om du var i tvivl om noget, du ikke er det mindste i tvivl om.

Til @The.dude: Her er den forklaring, som TheLion har læst flere gange:

Skrevet
Mrbiglove skrev, den 28.8.2023 at 11:31:

Til The.Dude

Jeg svare ja og ja og ja

Ikke sportstrænet men en ung slank pige :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.