Hop til indhold
TheLion

Hvor har I mest lyst til at have sex i det offentlige?

Recommended Posts

Kære de herrer, de damer, brødre m.fl.,

Mange af os har formentlig en eller anden drøm om at have sex på et lidt “eksotisk” sted – også kendt som sex i det offentlige. Flyveren, bilen, stranden. Man kunne vel kalde det en form for slags sex-fetisch. Ideen med denne tråd er derfor at komme lidt nærmere ind på det.

Ifølge en artikel fra magasinet Bustle.com, der dog er mest henvendt til kvinder, er parken, skoven eller haven et af de mest populære steder at udføre akten med 26,1 % af stemmerne. 

En tur i kanen på stranden får f.eks. 12,7 % og skulle man være typen der overvejer omklædningsrummet får det 2 %.

I en anden artikel fra Elite Daily fortæller ArieG0ld, om det der nok er min favorit historie om sex “derude”:

“It was about 10 years ago on the edge of a cliff right off PCH between San Francisco and Santa Cruz. We positioned her on the edge of a rock and me on a ledge just below at just the right height.”

USA er i forvejen ikke værst og udsigten må have været glimrende. Så kan man da i hvert fald tale om sex på kanten.

Jeg nåede at tale med min ene ekskæreste om at prøve det, men jeg har selv stadig min første gang i det offentlige til gode. Og her regner jeg f.eks. ikke sex hos svigerforældrene med, med åbne vinduer etc. Jeg kunne dog stadig godt tænke mig at give det et forsøg. Jeg synes det med stranden lyder godt (men sand, av av… – går rygterne i hvert fald på). Jeg ved ikke lige, hvordan mulighederne ser ud med en GP.

Hvad er det sjoveste/bedste sted, I har haft sex i det offentlige – hvad er jeres erfaringer? Eller hvor kunne I eventuelt godt tænke jer?

/TheLion

Kilder:

https://www.bustle.com/p/the-most-common-locations-to-have-sex-in-public-according-to-a-new-survey-7978814

https://www.elitedaily.com/p/9-people-reveal-where-they-had-sex-in-public-these-stories-are-super-scandalous-8692255

https://www.askmen.com/sex/sexual_experiences/how-to-have-public-sex-without-getting-caught.html

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kone gav mig engang et bj på vej til Thailand med thai airways -under tæppet... Det var ret hyggeligt, og dengang de fløj med mange sæder ledige... -de tider er jo desværre forbi...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den krumme

Det er ikke længe siden, at jeg mødtes med en GP i en skov til et blow med slug. Den lyse plet vi fandt var tæt på vores parkerede biler og tæt på vejen. Der var ca 25 grader og fuld sol og det er den bedste blow oplevelse jeg har haft. Den skal gentages, og det skal være ude i det offentlige rum igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har mødtes med den skønne Nemtøs forskellige steder.

Bl.a. i skoven bag Motellet i Støvring, og et par gange i kælderen på mit arbejde - frækt og dejligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Min kone gav mig engang et bj på vej til Thailand med thai airways -under tæppet... Det var ret hyggeligt, og dengang de fløj med mange sæder ledige... -de tider er jo desværre forbi...

Det lyder da ret okay. Flyver-sex er helt sikkert også noget man kunne overveje. Jeg har også hørt lidt rygter om, at toiletterne måske ikke lige har så meget plads… 

AalborgLook skrev, for 59 minutter siden:

Har mødtes med den skønne Nemtøs forskellige steder.

Bl.a. i skoven bag Motellet i Støvring, og et par gange i kælderen på mit arbejde - frækt og dejligt. 

Ja, Nemtøs, hun skulle vist være en fin pige – jeg har ikke selv besøgt hende. Det lyder godt med skoven men i kælderen på dit arbejde? :)

* Og magasinet Bustle, skulle der selvfølgelig have stået i mit indlæg, men artiklen er selvfølgelig taget fra bustle.com.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 22 minutter siden:

Det lyder da ret okay. Flyver-sex er helt sikkert også noget man kunne overveje. Jeg har også hørt lidt rygter om, at toiletterne måske ikke lige har så meget plads… 

Men toiletterne er også ret privat -så længe man lukker døren...gg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har efterhånden prøvet en del steder. Fra blow I prøverum til sex i skoven og i lokale på uni.

I sidste ende er der ikke kun stedet for mig, men også lysten til den jeg har leget med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 1 time siden:

Jeg har mødt Emma i buskene i Fælledparken. Det var frækt at kunne høre stemmer, skridt etc ude på stien

Godt med flere oplevelser på banen. Din beskrivelse er lidt sjov. Jeg læste det næsten først som at nogen hørte stemmer, som jo er noget lidt andet. Men jeg gætter på, at du mener at det var frækt med baggrundsstøjen, personerne på stien etc.? Det er måske også lidt det frække ved det. At der er sådan noget lidt “forbudt” over det.

Jeg tror ikke, at jeg kender Emma – altså jeg gætter på, at du tænker på en specifik GP?

Møffe skrev, for 2 timer siden:

Men toiletterne er også ret privat -så længe man lukker døren...gg 

Haha, ja, for åben dør kunne nok godt tiltrække lidt opmærksomhed på en flyver…? Undrede mig for øvrigt lidt over at sex på et fly ikke var med på Bustles top 10 ;)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet Sex med Emma Nature i Fælledparken og ja det var pisse frækt at kunne høre livet udenfor busken imens i parken. 

Jeg har prøvet blowjob i Valbyparken med Eevee Girl og Blowjob og handjob ved Jersie strand med @Liv alle tre er der anmeldelser på herinde. 

Jeg har prøvet sex på en parkeringsplads imellem bilerne og i baggårde af flere omgange. 

Som ung tilbød min chef mig engang at sende en pige over til Sex i en dyrehandel jeg arbejde i i Store Kongensgade efter lukketid den takkede jeg dog nej til. :shock:

Jeg har måske chancen for at prøve sex af i en biograf fremadrettet det afhænger lidt af om vi finder en sal på et tidspunkt der er ikke er helt proppet :D Jeg krydser fingre. (Ingen PMer i får ikke navn eller sted vil ikke ødelægge det på forhånd)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 1 time siden:

Jeg tror ikke, at jeg kender Emma – altså jeg gætter på, at du tænker på en specifik GP?

Emma Nature, hun havde for 1-2 år siden regelmæssigt annoncer hvor hun kunne mødes i buskene i/omkring Fælledparken. Og ja, det var helt klart det lidt “forbudte”/risikoen for at blive opdaget som gjorde det til en særlig oplevelse.

Jeg har desværre ikke set hendes annoncer i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I kirken, har prøvet det med frutimeren på gulvet i sakristiet, vi nåede at blive færdige før kordegnen kom. 
kunne godt tænke mig det igen. :mrgreen::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

(…)

Jeg har prøvet sex på en parkeringsplads imellem bilerne og i baggårde af flere omgange. 

Som ung tilbød min chef mig engang at sende en pige over til Sex i en dyrehandel jeg arbejde i i Store Kongensgade efter lukketid den takkede jeg dog nej til. :shock:

(…)

Tak for at dele din oplevelser. Jeg har godt nok aldrig hørt om sex i en dyrehandel men det kan sikkert også noget – jeg kan dog også høre, at det ikke lige blev til noget. Jeg ved ikke om dyrelegetøj ville kunne inkluderes?

Og sex mellem biler, strand…

Oldtimer skrev, for 1 time siden:

I kirken, har prøvet det med frutimeren på gulvet i sakristiet, vi nåede at blive færdige før kordegnen kom. 

Haha, jeg har næsten lyst til at spørge om det er en joke? Den er sgu en af de lidt mere vilde :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn

Badebro i sejlklubben DK

Skulptur foran biblotek DK

Provins stadion DK 

Barstol på stranden GR (VINDER) 

I vandet stranden DK

Op af væggen disko GR 

Nedgang kældertrappe fremmed hus DK

Buskads festival DM

Bøjet over knallert parkeringsplads DK

Bil forsæde X mange DK

DET var vist DET tror jeg :D

Har EJ behov for yderligere oplevelser i den forstand.. Var mere spændende/frækt/interessant engang.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

der har været flere skønne og sjove offentlige oplevelser.
Bl.a:

I midtercirklen på en fodboldbane med en kvinde i 40’erne og jeg var selv 18-19 år dengang 

I et buskads bag en bar til en festival med en fræk pige, som havde sendt mig blikke hele dagen . Vi kneppede, jeg sprøjtede hende i munden og så gik vi tilbage til festivalen hvor vi festede videre hver for sig. Opdagede senere på aftenen at hun var der sammen med sin kæreste/mand. Mødte hende igen nogle uger efter til en byfest hvor jeg nappede hende på et toilet i en sportshal.

I en skovbund med kæresten på vej hjem fra en familiefødselsdag. Der var en hundelufter der fik sig en oplevelse.

I en bil på en rasteplads hvor hele bilen gyngede, så alle vidste hvad der foregik. En enkelt ældre herre gik forbi og lurede ind gennem forruden

I svigerforældres sommerhushave hvor vi lå i en 69’er da svigerfars bil rullede ind i indkørslen. Han så dog ingenting(tror jeg)

På et hotelværelse med åben terrassedør hvor gartneren i haven udenfor pludselig blev meget fokuseret på at vande de planter der stod lige udenfor værelset/terrassen

der har været flere skønne oplevelser dette er blot et udpluk.

har også haft gode offentlige oplevelser med blow-i-bil og sex-i-bil GP’erne som af og til annoncerer på AL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har gennem tiden prøvet et par sjove steder.

Fx Men en tidlig kæreste i et fransk tgv tog med 300kmt.

I en biograf, sad vi og blev liderlige. Vi pettede længe ved hinanden inden vi gik ud i en mellemgang og bollede....pludselig kom en fyr igennem gangen og han fik luret godt på hvad der forgik. Vi grinte og var ligeglade og bollede bare videre.

Men en swingerpige i nogle klitter i Nordsjælland. Hvor der var flere der fik en på opleveren. 

Har prøvet flere gange i en bil og engang i den lokale bus. 

Og mange andre sjove steder, som jeg nok kommet i tanke om lige pludselig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uhhhh. Er vild med “sjove” steder. 

Har selv prøvet et par steder:

- skoven, mange gange. 
- p-plads, altid sjovt når der kommer andre og parkerer eller går forbi med hunden. 
- på offentligt vej, op ad vejskilt. 
- i prøverum, var dog kun bj. 
- på jobbet (da jeg var nattevagt), en god veninde fik en tur på direktørens skrivebord. 
- i en gang, hvor pigens veninde sov i rummet ved siden af. 
- i bilen, under kørsel (bj) og sex parkeret diverse steder. 
- i poolen under ferien (vi var blevet alene, så …)

Og andre gode steder, men disse var lige dem der kom op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min seksuelle debut var omklædningsrummet i en lille sportsklub på landet. Der var byfest og pigen var stedkendt, så på bænkene og gulvet. Sluttede af med et koldt bad. De tændte åbenbart kun for det varme vand når der var rigtige sportsaktiviteter. 

Siden har jeg prøvet; Bagsædet i bil, forsæderne lagt ned, ligeledes i bil. 
Bagsædet i en rutebil, skoven, stranden, svømmehallen, til koncert og også på en flyvetur, hvor det foregik på toilettet. 
Hotel balkon, i telt på festival, campingferie som ung i et baderum, i en sejlbåd, hvor konceptet på forhånd var sex. 

Prøvet sex mange stedet. Har ikke haft så mange kvababbelser over at kaste mig ud i det, når lejlighed og den rigtige pige bød sig til. 
Er da blevet opdaget flere gange, men så blot lagt stille lidt og fortsat når de var væk igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 3 timer siden:

Emma i  i Fælledparken. har hun været aktiv i denne sommer , har ikke se noget til hendes annonce denne sommer ?

Nej jeg tror hun er ude af gamet der har ingen annoncer været denne sommer overhovedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Definitely the beach, in the dunes (plus there are so many beautiful and big beaches in Denmark that I believe it's actually possible to do it without getting caught haha :'D)! Otherwise, giving a blowjob in an empty cinema is on the bucket list ;') 

Redigeret af transboy
Wrong emoji lol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 27.8.2023 at 20:53:

Frisk kone må man sige :D Kunne vi være så heldige at måtte høre forhistorien? 

Redigeret af Don T
Edit

Del dette indlæg

Link til indlæg

En eks-kæreste og jeg varmede op med en stående baghyler i et strand/skovområde.  Det var en blæsende efterårsdag, så vi hoppede ret hurtigt i bilen og kørte hjem. Vi fik dog afsluttet akten senere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...