Hop til indhold
Brandsprøjten

Smukke og søde Sofia – Seductiongirls.

Recommended Posts

Jeg har altid godt kunnet lide de danske piger. Nu er der så ikke helt så mange danske piger tilbage i branchen. Men Seductiongirls i Rødovre har ofte nogle perler og jeg tog så chancen med at besøge Sofia.

Sofia Sophistica - Seduction Girls

Tekst og billeder lyver ikke – hun er virkeligt en meget smuk blondine med et særdeles kønt ansigt og en meget venlig og imødekommende personlighed – altid med et dejligt og frækt smil på læben. Dkk 1200 for en halv time med GFE er vel ikke specielt dyrt, når pigen er så lækker. Og hun er virkeligt lækker. Ingen voldsomme tatoveringen til at ødelægge oplevelsen. Super flot krop. Brysterne sidder lige i skabet, men jeg tror dog, at de er hjulpet på vej. Alderen og vægt osv forekommer inden for skiven. Jeg var nok noget nervøs – at få lov til at få sex med en så attraktiv dansk pige er vel altid noget specielt. Dejlig og afslappet omgang sex med alle de blide former. Skal jeg komme med et lille øv, så var det nok, at tiden forekom særdeles presset, på trods af at jeg på forhånd havde ringet og reserveret. Så oplevelsen blev en anelse stresset for mit vedkommende. Men det ændrer dog ikke på, at jeg gerne vil komme igen og gerne vil anbefale pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der evt andre herinde der har lagt vejen forbi og kan be- eller afkræfte TS oplevelse?

Vil meget gerne besøge hende, men hun har for mit vedkommende de dårligste vagter overhovedet. Så det kræver en del logistik fra min side. Måske man kan møde hende andre steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, for 4 timer siden:

Er der evt andre herinde der har lagt vejen forbi og kan be- eller afkræfte TS oplevelse?

Vil meget gerne besøge hende, men hun har for mit vedkommende de dårligste vagter overhovedet. Så det kræver en del logistik fra min side. Måske man kan møde hende andre steder?

Der er dog noget tid til, men Sofia tager et par ekstra vagter i november, måske det passer dig bedre i dit skema og hun er kun hos SG.

Mandag dag den 13 november og søndag dag den 19 november ;)

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er Sofia svensk eller dansk? Det står i hennes profil at hun er svensk, men Brandsprøjten skriver i anmeldelsen at hun er dansk.

Som svensker synes jeg det ville være rigtigt dejligt at møde en svensk GFE-pige med “dirty talk” på menukortet. :)

Måske @Seductiongirls ved om det er en skrivefejl i Sofias profil eller om hun rent faktisk er svensk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...