Hop til indhold
sejer

Maiken i Kolding

Recommended Posts

Prøv at skrive til hende :D

 

Frække danske Maiken i Kolding

Sydjylland Profil oprettet: 25/08 2023

25/08 2023 14:14

Hej søde mænd, jeg hedder Maiken, og er 20 år gammel. Jeg er ny i denne branche, og føler jeg vil give det her en chance.

Jeg er en meget sød, snaksaglig, respektfuld og udadvendt pige, som altid yder sit bedste for at tilfredsstille min partner.

I min fritid går jeg på social og sundhedskole, derudover spiller jeg håndbold, ellers nyder jeg bare at være sammen med familie og veninderne.

I sengen, kan jeg godt lide det blide, jeg kan godt lide at nusse og kysse. Ganske almindelig sex med massere våde kys og varme.

Jeg er også til anal sex, jeg giver også gerne, jeg har en masse legetøj både til dig og mig.

Jeg mødes i kolding, hvor jeg har en lækker lille lejlighed hvor vi kan hygge os, jeg har også egen bil.

Lidt om mig: 20 år gammel, brune øjne , lyst hår, altid glat mis, 163 cm 56kg.

Priser: 15 min 800kr, 30 min 1400 kr 1 time 1800kr.

Jeg tilbyder også sex uden gummi hvis man kan fremvise bevis på man ingen sygdomme har.

Hvis du føler jeg er noget for dig, kan du kontakte mig via min Snapchat. Maiken6000 Og vi finder ud af noget frækt sammen.

hilsner din Maiken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes annonce var aktiv sidst samme dag som hun oprettede sin profil… så du må nok sende den i #hendedersmuttedefordijegvarforlangsom kassen, beklager @Papa39.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...