Hop til indhold

Ombygger (redigeret version)

Featured Replies

Skrevet
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

Alle må være det de har lyst til har aldrig sagt noget andet. 

Så tror jeg enten vi ikke læser meningen hos hinanden eller også er vi bare ikke enige. Jeg betragter det ikke som rummeligt af dig at kræve at andre skal lige under for dine lyster og afsky fra at være sammen med en der er født som mand. For at overdrive dit statement, for nej det er ikke det du skriver og så alligevel er det i den retning. Du respekterer at folk må vælge at identificere sig som det de har lyst til, når bare de har et skilt om halsen der advarer folk som dig. Og ja, det er en overdrivelse, men kun for at udstille det jeg synes du reelt beder andre om for at tilfredsstille dine behov.

Jeg læser at vi ser forskelligt på det og jeg gør mig ikke illusioner om at få dig til at tænke anderledes. Jeg håber til gengæld det hjælpe til at forstå at det også er svært at være kvinde i en forkert krop og at det traume også fortjener respekt, respekten for at blive mødt af omverdenen som den kvinde hun er. Jeg er helt med på at det også er svært for dig. Jeg synes bare ikke dine følelser skal ligge kvinden til last.

Jeg ser intet ondt i det du skriver. Men jeg synes heller ikke det er respektfuldt. Dermed ikke sagt at jeg ikke forstår at det er svært at være i for dig.

Skrevet

Så du siger før jeg er 100 % rummelig 

skal jeg bare synes det er ok en GP er ombygger og være sammen med hende. 
Man kan sagtens synes bøsser er ok og være venner med dem og respekter dem fuldt ud uden selv have lyst til det. 
det jeg jeg er imod er de fra tager os, der ikke lyst til at være sammen med en tidligere mand det valg før enten vi selv opdager det eller læser om det her inde. 
er det at respekterer andre og deres seksualitet. Nej for så er det under falske forudsætninger.og overskride andres grænser. 
og fordi jeg føler væmmelse ved at være sammen med en mand har intet med mænd at gøre som personer. 
og de kan være sammen lige så meget de lyster har jeg bestemt intet problem i. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 42 minutter siden:

Så du siger før jeg er 100 % rummelig 

skal jeg bare synes det er ok en GP er ombygger og være sammen med hende. 
Man kan sagtens synes bøsser er ok og være venner med dem og respekter dem fuldt ud uden selv have lyst til det. 

Nej jeg beder dig ikke om at være 100% rummelig. Det er jeg bestemt heller ikke selv. Ligesom dig er jeg straight og ønsker ikke at fx kysse med en mand. Den ene gang jeg rent faktisk gjorde det var det som en joke da jeg til en god vens bryllup løb op med pigerne til gommen da bruden var væk. Selvom det bare var i sjov, så havde jeg det meget, meget mærkeligt med at føle hans skægstubbe. Så jeg tror jeg forstår din følelse af at det føles helt forkert at være sammen med en mand. Men måske er det alligevel lidt lettere for mig, da jeg ikke på samme måde væmmes ved tanken om at være sammen med en transseksuel en dag. Men det skal i givet fald være en jeg synes ligner og lyder som en kvinde da det er det jeg tænder på, selvom hun naturligvis vil have et lem.

Men nej, jeg mener ikke det er let. Du har naturligvis nogle grænser der er dine og som du er i din fulde ret til at have. Jeg mener blot ikke at du har krav på at vide hvad andre er født med eller ej, uanset at det ville gøre alting meget lettere. 

Vi må hver især beslutte hvordan vi beskytter os selv, uden at pålægge andre hvad de skal gøre.

Hvis det er dig så meget imod, så kan du jo altid orientere den kvinde du vil være sammen med hvor meget det betyder for dig og så håbe at hun fortæller det som det er, hvis hun er født som kvinde. Hvis hun vælger at fortie det, så vil jeg dog ikke fortænke hende i det, når jeg ser den heksejagt og nedgørelse de udsættes for herinde. Rigtig mange vil desværre elske at breake den nyhed "i respekt for brødrene naturligvis" (suk). Jeg siger ikke at du vil, men mange herinde gør det. 

Som jeg tidligere sagde, så synes jeg du skal tage dine forholdsregler for at beskytte dig selv og den du er. Hvis det så er at droppe købesex eller noget mindre radikalt, det er op til dig. Ikke kvinden.

Jeg tænker ikke du flytter min holdning og jeg ikke din. Hvis ikke du skriver et decideret spørgsmål til mig i en eventuel opfølgning, så vil jeg undlade at svare igen, da vi begge står ret stejlt på vores synspunkter uden at det fører så meget mere med sig end det der allerede er skrevet. Håber du er enig.

Skrevet
  • Author

En stor tak til alle jer som er kommet med saglige input og kommentarer, det er virkelig en stor hjælp.

Jeg efterlyser kommentarer og vidneudsagn fra folk som vitterlig har været i direkte nærkontakt med en post-op og dennes persons kønsorgan på nært hold. Måske i kan berette om man rent faktisk kan se forskel på en naturlig vagina og en der er "eftermonteret" (undskylde udtrykket).

Der må være nogle af jer derude??

PFT

Skrevet
pussyguy skrev, for 19 timer siden:

En stor tak til alle jer som er kommet med saglige input og kommentarer, det er virkelig en stor hjælp.

Jeg efterlyser kommentarer og vidneudsagn fra folk som vitterlig har været i direkte nærkontakt med en post-op og dennes persons kønsorgan på nært hold. Måske i kan berette om man rent faktisk kan se forskel på en naturlig vagina og en der er "eftermonteret" (undskylde udtrykket).

Der må være nogle af jer derude??

PFT

Jeg har en idé om at mænd MEGET sjældent kigger så intens dernede at de ville opdage det hvis der var forskel.. Det er altså de færreste mænd der lige finder lommelygten frem når de er dernede:P.. Når jeg sådan lige Googler synes jeg dog sagtens jeg kan se forskel på de billeder der er og de tissekoner jeg har set.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

mænd MEGET sjældent kigger på intens dernede at de ville opdage det hvis der var forskel.. Det er altså de færreste mænd der lige finder lommelygten frem når de er dernede:P

God pointe @JenniferRomantica ...tror du har ret og fat i noget  :shock:  :geek: ...det minder mig om, at jeg nok hellere må huske at sætte nye batterier i lommelygten inden næste besøg  ;) :wub: :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.