Hop til indhold

Recommended Posts

NicosRejse skrev, Lige nu:

Annonce-profilen blev oprettet i går. 

Ved det, men det sker jo at pigerne skifter profil. Tænkte derfor at der måske ud fra fra text formuleringen var en chance for genkendelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Løsgænger skrev, 1 time siden:

Ved det, men det sker jo at pigerne skifter profil. Tænkte derfor at der måske ud fra fra text formuleringen var en chance for genkendelse.

Godt nok en sparsom tekst, man skal genkende et andet menneske på. Er hun ny, så kan du jo vove pelsen, ser frem til anmeldelsen :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kontaktede annoncens mobil nummer i går på sms klokken 07.14 og fik hurtigt et frisk svar fra et andet mobilnummer. Frække foto med spredte ben, røv, hofteholder osv. samt hendes priser.

Bad om adressen, da jeg havde planer om at tage en for holdet om eftermiddagen. Spurgte samtidig om hun nu var dansk, da jeg syntes at omgivelserne på foto, så lidt tvivlsomt dansk ud. Fik svaret: Jeg pæredansk. Adressen, en lejlighed på en kendt Frederiksberg vej. 

Hun havde fortalt at hun kun arbejdede af lyst. Lysten til at blive knaldet for betaling. Hun havde i går åbenbart kun lyst frem til klokken 08.45. som var seneste tidspunkt jeg fik som mulighed for at lave en aftale.

Er du frisk på et godt tilbud nu, skrev hun - kun fordi jeg tænder på betaling for sex. 

Der var klokken præcis 07.27 :lol:

Jeg svarede, - Ordret...Det må så blive næste gang du annoncerer, håber vi kan ses i næste uge.

Omgående svar. Der bliver ikke nogen næste gang. Blokker dig. :wacko:

Annoncen er stadig aktiv, men, det hele virker lidt lusket på mig, samt fornemmelsen af, at det ikke var hende, men en anden som svarede.

Men hvad syntes I ?

https://annoncelight.dk/showad/383020

Redigeret af Løsgænger
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Løsgænger skrev, for 2 timer siden:

Men hvad syntes I ?

Første advarselslampe tændes, når der svares fra et andet nummer, end man selv har skrevet til. Næste tændes, hvis billederne ikke ser danske ud, hvilket du synes er tilfældet her.

At pigen gerne vil lukke aftalen hurtigt og at hun ikke skriver supergodt dansk, er for mig ikke en advarselslampe som sådan. Pigerne orker som regel ikke lange korrespondancer, og jo længere snak, des lavere sandsynlighed for en aftale, virker det til. Og mange gider ikke gå op i at skrive på korrekt dansk, når det bare er en sms.

Men at hun vælger at blokere dig, ville jeg i dit sted ikke være så ærgerlig over. Når hun har den stramme holdning på, ville det nok ikke være nogen succes alligevel. Men set fra pigens side kan det jo også være, at hun har anset dig for en useriøs tidsrøver med for mange spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

Dette er helt klart et no go.

jeg havde en yderst mistænkelig sms korrespondance i dag. Jeg spurgte til pris og lokation. Det var dyrt, så jeg takkede nej tak. Fik hurtigt en sms tilbage - “hvad er dit budget” Jeg skrev mit budget. Der kom et modbud. Jeg svarede ikke med det samme, da jeg var på telefon i andet øjemed - jeg skal jo trods alt tjene penge for at kunne besøge GP’er. Anyway “hun” kommer mig i forkøbet og accepterer mit tilbud. Vi bliver enige om, at jeg skal komme om aftenen. Hun er dog modvillige til en start, men går med på at jeg kommer før 20. Jeg sender thumps up og kyssesmiley. Herefter går det så helt galt. Jeg kunne godt glemme alt om prisen - jeg havde bare at komme med 1800 bananer, da det var er her og nu tilbud, der ikke længere stod til trone. Jeg replicerer farvel og god aften - det var da en skam, hvorefter jeg blev kaldt et nærigt klamt svin - bum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...