Hop til indhold
Din danske Girl Next Door

PUSSY PARTY BUNNY-EDITION PÅ PUSSY GALORES D. 12/9 kl. 17-19 MED 3 PIGER

Recommended Posts

PUSSY PARTY BUNNY-EDITION PÅ PUSSY GALORES

Vi har ventet hele sommeren på igen at kunnet invitere til Pussy Party på legendariske Pussy Galores i Hellerup. Tirsdag den 12. september kl. 17.00-19.00 holder vi et frækt bunny-party hvor du kan møde de tre flotte, forførende og skønne PG-piger Vica, Eva & Nicole Bülow. 

Gangbang, sex-fest, frækt get-together. Kært barn har mange navne. Hvis ikke du kender konceptet, og er i tvivl om hvad vores Pussy Party går ud på, er du velkommen til at skrive til Nicole Bülow på EG eller mail. 

Der vil være massere af lækker, fræk sex på kryds og tværs – og måske er I heldige, at vi giver et lesbisk show! Vi glæder os i hvert fald til at hoppe i små frække bunny-kostumer og forkæle jer i 2 skønne timer ;-)

Vi holder den gode pris på 2500.- for 2 timer med tre piger. Der vil være drikkevarer, lette forfriskninger, og selvfølgelig alt du behøver til Pussy Party. Et kort bad er muligt før og efter. Dørene åbner 16.45.

Vi glæder os til at se nogle af alle jer, skønne frække mænd!  

 Eva: https://70210026.dk/eva

Vica: https://70210026.dk/vica

Nicole B.: https://70210026.dk/nicole

PS. Vi går ikke op i hvor høj du er, men at du har en respektfuld attitude og er velsoigneret ;-)

  

Praktisk info

Tilmelding: Til Nicole Bülow via [email protected]

Dato: Tirsdag den 12. september 17.00-19.00. Dørene åbner 15 min før, hvor du er velkommen til at checke-in.
Sted: Pussy Galores
Lyngbyvejen 231A

2900 Hellerup

Pris: 2500.- 

Depositum: Vi værdsætter altid depositum, så vi har en idé om hvor mange vi skal købe forplejning etc. til. Depositum kan indbetales efter aftale med Nicole Bülow via [email protected] direkte til Pussy Galores tirsdage, onsdage og torsdage mellem kl. 16-20. 


OBS! Vi tilbyder som altid kun sikker sex. 

# PussyParty #gangbang #Vica #Eva #NicoleBulow #PussyGalores #lesbisk #lesbiskshow #GB #Bunny

Skærmbillede 2023-06-06 kl. 18.08.19.png

Skærmbillede 2023-06-06 kl. 18.08.37.png

Mikkel_Laumann_Photography_Nicole_BÅlow_Luxury_Companion_Girlfriend_Experience_Copenhagen_A_Photic_Doom_Photoshoot_June_2023_06.jpg

Mit projekt-4.png

Skærmbillede 2023-08-25 kl. 19.26.08.png

Skærmbillede 2023-08-25 kl. 19.25.54.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig et smukt galleri :)
Æstetisk visuelt så betagende at det er svært igen at finde ned fra den lyserøde sky du lander på, når du ser disse billeder af Dream Teamet bag Pussy Party :oops: :)

Det er en fornøjelse at følge med i, sådan som nye kræfter hos Pussy Galores har formået at relancere en gammel kending "Pussy Party" i nye klæder!

Et koncept som mange husker, sikkert med veneration!
Var så længe ikke på programmet i huset hos Pussy Galores.

At der nok skal være mange der havde opgivet håbet, om igen at kunne opleve et koncept med et solidt ry for kvalitet.
Den kvalitet som det solide brand Pussy Galores repræsenterer.

Det er derfor en fornøjelse at kunne følge, sådan som Pussy Pigerne arbejder langsigtet med at vedligeholde og videreudvikle Pussy Party.
Det helt åbenlyse langsigtede potentiale der må bestå!
Og ikke bare satser på det kortsigtede udkomme af det enkelte arrangement, ad hoc og tilfældigt.

Med varianten mini gangbang som jeg ser, også er blevet afprøvet med succes!
Er jeg sikker på at med så kompetente kræfter bag, der kan succesen kun vokse sig større og større herfra.

Jeg skriver ikke på baggrund af egen tidligere deltagelse, og jeg deltager ikke selv heller den 12 september.

Men jeg interesserer mig for hvad der udvikles af nytænkning, og jeg følger med i hvordan nyt markedsføres.
Og ikke mindst i hvordan det bliver modtaget af det publikum, der opsøger oplevelsen.

Som jeg selv har gjort, der kan også I læse op på fremragende anmeldelser som Pussy Party har opnået i forum på EG.
Gør det, de kan kun give læseren lyst til selv at deltage, hvis man altså i forvejen overvejer om man skal gøre det.

Og så vil jeg gerne give Pussy Party et kæmpe kompliment for at stå fast på at kræve et depositum, når man tilmelder sig arrangementet.
Bliv ved med det!

Med de erfaringer en del piger har med uforpligtende tilmeldinger, manglende afbud og udeblivelser :(
Der er depositum den eneste farbare vej for pigerne!

Hvis vi mænd ellers vil kunne gøre os forhåbninger om at piger og steder, fortsættende vil tilbyde os oplevelser.
Eksempelvis som her Pussy Party.

Og det er dybt useriøst som mand ikke at ville betale depositum, særligt til så velrenommerede steder og piger.
Som de få tilbageværende gamle huse med danske piger.

Derfor betal nu bare trygt og glad det depositum, og glæd dig så til dagen når den endelig oprinder :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Din danske Girl Next Door skrev, for 11 timer siden:

Vi har stadig enkelte pladser til Pussy Party på PG kl. 17-19 i dag. Man er velkommen i døren fra 16.45 ;) 

Vi glæder os til at se jer <3

Gad virkeligt godt have været med men det er desværre for sent på dagen for mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndersJ skrev, for 34 minutter siden:

Gad virkeligt godt have været med men det er desværre for sent på dagen for mig :) 

Gad vide om vi kunne pulje sammen til at købe et par Pussy Pigers tid på en af deres normale vagter?

Og så ellers deles om pigerne den tid vi har købt.

Mini gangbang, eller simpelthen for at være i det samme rum sammen den tid vi har købt.
Gå på rum med pigerne for sig, uden at være smålige med om nogen af os kun får 20 minutter for prisen for 30 minutter.
Mens andre måske får 40 minutter for prisen for 30 minutter.

Jeg går ikke op i det!
Bare pigerne mener at pengene stemmer, er det fint for mig.
Det kunne jeg godt tænke mig, at at vi ville være nogen der prøver af.

Jeg tænker at vi kan tilbyde pigerne at betale for 2 timer med 1 gæst, men den tid er vi så 3 - 4 om at dele under opholdet.

Det kan de så afslå eller imødekomme hvis vi spørger :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 12.9.2023 at 22:42:

Jeg tænker at vi kan tilbyde pigerne at betale for 2 timer med 1 gæst, men den tid er vi så 3 - 4 om at dele under opholdet.

 

Giv mig lige EN eneste god grund til at en GP ville acceptere at få betaling for 2 timer med 1 gæst, og istedet skulle have 3-4 forskellige personer ind samtidigt, på en normal klinik vagt  - Ergo ikke et gangbang arrangement?
De eneste der ville have fordel ud af det ville være gæsterne, og ikke GP'en.
Prøver du nu igen at dyrke din kæphest igennem de sidste 10 år, om at det skal være billigere for dig, og skide være med om GP'en får noget ud af det ??!?:wacko::rolleyes:

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 46 minutter siden:

Giv mig lige EN eneste god grund til at en GP ville acceptere at få betaling for 2 timer med 1 gæst, og istedet skulle have 3-4 forskellige personer ind samtidigt, på en normal klinik vagt  - Ergo ikke et gangbang arrangement?
De eneste der ville have fordel ud af det ville være gæsterne, og ikke GP'en.
Prøver du nu igen at dyrke din kæphest igennem de sidste 10 år, om at det skal være billigere for dig, og skide være med om GP'en får noget ud af det ??!?:wacko::rolleyes:

/Francois

Det er overhovedet ikke hensigten!

Motivet er ganske enkelt at kunne undgå at besøge piger på deres vagt, på den måde som det altid foregår I Danmark :(

Det at du bliver sluset ind af døren og placeret i et venterum bag lukket dør, og med en kop kaffe mens du venter.

Og pigen/pigerne så præsenterer sig, du skal træffe en beslutning om at blive eller gå.
Jeg hader det og kan ikke fordrage det!

Og når dit ærinde er veloverstået, så bliver du igen sluset ud af døren under udvisning af alle forholdsregler for at ingen ser det.

Ja skal man på toilettet mens man venter, skal man også banke på døren og teledamen sikre fri bane.
Samme når man går i bad.

Mit forslag er ganske enkelt kun et udtryk for en måde, hvor man kan afmontere den ramme hvori et besøg på bordel afvikles.

Det kan man som jeg ser det hvis 2 - 4 mænd der er enige om det, de spørger om de kan købe hele timer til den pris som hele timer koster for 1 person.

Og den tid man så er der har man i fælleskab købt pigernes tid, og ventetiden mellem hver sceanse deler man uden hele dette cirkus af skæg og blå briller.

For min skyld gerne, sådan at vi hver betaler en halv time eller 45 minutter!
Men vi opholder os sammen og venter sammen den tid det tager, at vi hver i sær får afviklet vores alene tid med pigerne.

Det har også den fordel for pigerne, at så ved de at den næste gæst er i huset, hvor der måske ellers ingen booking ville være til efter.
Og man venter på om den næste kunde dropper indenfor.

Skal pigerne lige sunde sig og have egen tid før den næste kommer til, så venter vi selvfølgelig på det!

Men det er en typisk måde at prøve på at miskreditere mit ærinde, ved at forsøge at få læseren til at se et falsk narrativ om at jeg vil have det billigere!
Det er jeg vant til, og nogen ser deres interesse i at  gøre det gang på gang.

Men hvis nogle er interesseret i at vi forsøger os sammen, så kan vi jo spørge piger om de er ok med det!

Det kan ikke gå værre end at vi får nej!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 14.9.2023 at 17:31:

Det kan man som jeg ser det hvis 2 - 4 mænd der er enige om det, de spørger om de kan købe hele timer til den pris som hele timer koster for 1 person.

Skal det forstås sådan, at du foreslår at pigen sælger en time til fx 2000,- og for de penge skal hun betjene 2-4 mænd i stedet for kun en?

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Skal det forstås sådan, at du foreslår at pigen sælger en time til fx 2000,- og for de penge skal hun betjene 2-4 mænd i stedet for kun en?

Som jeg læser det, så foreslår Rejse at man betaler pigens pris for 1 time, men der er så lige 4 mænd der deler og har 15 min hver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Som jeg læser det, så foreslår Rejse at man betaler pigens pris for 1 time, men der er så lige 4 mænd der deler og har 15 min hver.

Så firedobbelt belastning for samme pris, det lyder træls….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...