Spice 211 Skrevet 4. Januar, 2014 Jag är just nu i Sosua i Dominikanska Republiken. På alla andra ställen har pigen haft kondom och eventuellt glidmedel, som passar henne. Men icke här. Har just haft min första chica på rummet och fick säga att jag inte hade något. Det accepterade hon i och för sig. Och kondomen var dessutom behandlad med spermadödande glidmedel. Kondomer har jag alltid med mig av ren självbevarelsedrift men jag har aldrig kommit på tanken att ta med glidmedel. I butikerna här finns inget. Kan försöka med apotek men om det finns, så lär de inhemska glidmedlen icke vara bra. Jag har icke reflekterat över detta tidigare. Pigerne sköter ju detta i vanliga fall som de finner bäst. Så jag undrar om ni har några tips. Finns det något annat man kan använda i stället? Eller räcker det måske med att kondomen har glidmedel? Tack, /Spice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 4. Januar, 2014 Spyt er bedre end alverdens dyre glidemidler og altid ved hånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 4. Januar, 2014 Spyt er bedre end alverdens dyre glidemidler og altid ved hånden Der er bare den lille bagatel ved spyt, at det indeholder rigtig mange bakterier, svampe og virusser som working girls måske ikke lige er så glade for at få stoppet langt op i fileten. Næe, gæsten må hellere bruge lidt tid på at gøre pigen liderlig. DET er det allerbedste..... Tro er godt, men viden er bedre Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 4. Januar, 2014 . . . . Næe, gæsten må hellere bruge lidt tid på at gøre pigen liderlig. DET er det allerbedste..... Tro er godt, men viden er bedre Knus Pia Tack, Pia! Jag skall göra mitt bästa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Der er bare den lille bagatel ved spyt, at det indeholder rigtig mange bakterier, svampe og virusser som working girls måske ikke lige er så glade for at få stoppet langt op i fileten. Næe, gæsten må hellere bruge lidt tid på at gøre pigen liderlig. DET er det allerbedste..... Tro er godt, men viden er bedre Knus Pia Pia, de kan I så fald bare bruge deres eget spyt - det var bla. på den måde jeg lærte det af en glædespige, at det virker - men hvis de alligevel lader sig slikke i fileten for at blive liderlige - kan jeg ikke se problemet - desuden er spyt også bakteriedræbende. PS. og hvad indeholder glidecreme? Redigeret 4. Januar, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 4. Januar, 2014 VarmePia sagde den 04 Jan 2014 - 11:49 AM: . . . . Næe, gæsten må hellere bruge lidt tid på at gøre pigen liderlig. DET er det allerbedste..... Tro er godt, men viden er bedre Knus Pia Tack, Pia! Jag skall göra mitt bästa. Det virkede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 7. Januar, 2014 Jernsvinet, du har ret, hvis det er pigens eget spyt vi taler om og der er mange piger som bruger det. Explorationscreme bruger jeg meget nødigt. Dels smager det vist nok temmelig træls, dels så tror jeg ikke det er sundt i længden. Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 7. Januar, 2014 Jernsvinet, du har ret, hvis det er pigens eget spyt vi taler om og der er mange piger som bruger det. Explorationscreme bruger jeg meget nødigt. Dels smager det vist nok temmelig træls, dels så tror jeg ikke det er sundt i længden. Knus Pia Rigtige kvinder køber ikke glidegel, de leverer det selv. Venligst 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2014 Der er bare den lille bagatel ved spyt, at det indeholder rigtig mange bakterier, svampe og virusser som working girls måske ikke lige er så glade for at få stoppet langt op i fileten. Næe, gæsten må hellere bruge lidt tid på at gøre pigen liderlig. DET er det allerbedste..... Tro er godt, men viden er bedre Knus Pia Det er så fint nok, men taler vi anale leje, smører liderligheden ikke på samme måde som ved alm. vaginale leje, så..... i nogen tilfælde kan det såmænd være fint nok, med lidt kunstigsmørelse, bare for at give et enkelt eksempel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 8. Januar, 2014 Præcis Blue, jeg bruger det også kun ved anal, jeg har en teori om at explorationscreme ændre balancen i skeden og giver problemer på sigt. Jeg har intet videnskabeligt at bygge det på, det er ren intuition. Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg