Hop til indhold
Spice

Glidmedel (lubricant)

Recommended Posts

Jag är just nu i Sosua i Dominikanska Republiken. På alla andra ställen har pigen haft kondom och eventuellt glidmedel, som passar henne. Men icke här. Har just haft min första chica på rummet och fick säga att jag inte hade något. Det accepterade hon i och för sig. Och kondomen var dessutom behandlad med spermadödande glidmedel.

Kondomer har jag alltid med mig av ren självbevarelsedrift men jag har aldrig kommit på tanken att ta med glidmedel. I butikerna här finns inget. Kan försöka med apotek men om det finns, så lär de inhemska glidmedlen icke vara bra.

Jag har icke reflekterat över detta tidigare. Pigerne sköter ju detta i vanliga fall som de finner bäst. Så jag undrar om ni har några tips.

Finns det något annat man kan använda i stället?

Eller räcker det måske med att kondomen har glidmedel?

Tack,

/Spice  :cool: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Spyt er bedre end alverdens dyre glidemidler og altid ved hånden

Der er bare den lille bagatel ved spyt, at det indeholder rigtig mange bakterier, svampe og virusser som working girls måske ikke lige er så glade for at få stoppet langt op i fileten.

Næe, gæsten må hellere bruge lidt tid på at gøre pigen liderlig. DET er det allerbedste.....

Tro er godt, men viden er bedre :)

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

. . . .

Næe, gæsten må hellere bruge lidt tid på at gøre pigen liderlig. DET er det allerbedste.....

Knus Pia

Tack, Pia!

Jag skall göra mitt bästa.  :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er bare den lille bagatel ved spyt, at det indeholder rigtig mange bakterier, svampe og virusser som working girls måske ikke lige er så glade for at få stoppet langt op i fileten.

Knus Pia

Pia, de kan I så fald bare bruge deres eget spyt - det var bla. på den måde jeg lærte det af en glædespige, at det virker :wink:  - men hvis de alligevel lader sig slikke i fileten for at blive liderlige :P  - kan jeg ikke se problemet - desuden er spyt også bakteriedræbende.

PS. og hvad indeholder glidecreme?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

VarmePia sagde den 04 Jan 2014 - 11:49 AM:snapback.png

. . . .

Tro er godt, men viden er bedre  :)

Knus Pia

Tack, Pia!

Jag skall göra mitt bästa.  :smile:

Det virkede  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Jernsvinet, du har ret, hvis det er pigens eget spyt vi taler om :) og der er mange piger som bruger det. Explorationscreme bruger jeg meget nødigt. Dels smager det vist nok temmelig træls, dels så tror jeg ikke det er sundt i længden.

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvinet, du har ret, hvis det er pigens eget spyt vi taler om :) og der er mange piger som bruger det. Explorationscreme bruger jeg meget nødigt. Dels smager det vist nok temmelig træls, dels så tror jeg ikke det er sundt i længden.

Knus Pia

Rigtige kvinder køber ikke glidegel, de leverer det selv.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Knus Pia

Det er så fint nok, men taler vi anale leje, smører liderligheden ikke på samme måde som ved alm. vaginale leje, så..... i nogen tilfælde kan det såmænd være fint nok, med lidt kunstigsmørelse, bare for at give et enkelt eksempel. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Præcis Blue, jeg bruger det også kun ved anal, jeg har en teori om at explorationscreme ændre balancen i skeden og giver problemer på sigt. Jeg har intet videnskabeligt at bygge det på, det er ren intuition.

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...