Hop til indhold

Forhandling af pris

Featured Replies

Skrevet
Møffe skrev, 1 time siden:

Altså når du slikker en gp -så burde du jo have noget tilbage -og hvis hun vil have du gør det igen -burde du jo havde penge med derfra... Det er da min holdning;-)

Du har helt ret - jeg kan slikke så godt og længe at jeg skal have flere penge med derfra end jeg har givet - men sådanne hænger det desværre ikke sammen 

• Svar 51
  • Visninger 5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg tænker, hvis ikke han respektere min pris, hvad ellers respekterer han så ikke?  Faste har jeg ikke noget imod at give lidt goodwill og det hænder også ofte jeg går over tid

• Jeg gør det aldrig - men oplever ofte at gp spørger mig om jeg vil slikke hende igen, eller vi skal prøve en bestemt stilling igen - jeg tror ikke man vil få den mulighed - hvis man presser dem i pris

• Nej, der er virkelig dårlig stil. Betal hendes pris eller lad være med at tage på besøg. Der vil da næppe være noget der skaber en dårligere stemning, og dermed dårlig kemi, hvis du begynder at prutte

Skrevet

Jeg tænker, hvis ikke han respektere min pris, hvad ellers respekterer han så ikke? :ph34r::rolleyes:

Faste har jeg ikke noget imod at give lidt goodwill og det hænder også ofte jeg går over tid:wub:

Skrevet
fræk6 skrev, for 1 minut siden:

Du har helt ret - jeg kan slikke så godt og længe at jeg skal have flere penge med derfra end jeg har givet - men sådanne hænger det desværre ikke sammen 

-Men det er jo en modydelse -uden du får noget udover glæden ved det;-) har også sagt det til mange efterhånden "hvis jeg skal slikke dig koster det!" ggg

Skrevet
Møffe skrev, for 7 minutter siden:

-Men det er jo en modydelse -uden du får noget udover glæden ved det;-) har også sagt det til mange efterhånden "hvis jeg skal slikke dig koster det!" ggg

Hvis jeg kan styre mig, så prøver jeg det næste gang - har du fået mønt for det??? Hvis ja, hvad tog du for det???

Skrevet
fræk6 skrev, for 3 minutter siden:

Hvis jeg kan styre mig, så prøver jeg det næste gang - har du fået mønt for det??? Hvis ja, hvad tog du for det???

-jeg fik en femmer 1 gang;-) og hun grinede så meget -at det var svært, at få arbejdsro i mens jeg slikkede... Men det er også bare det man gider gå ned på dem -og giv dem lidt tilbage -gør det tit meget federe -og hvis man så kan joke hinanden -så er det jo ikke så trivielt for hende heller...

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 42 minutter siden:

Jeg tænker, hvis ikke han respektere min pris, hvad ellers respekterer han så ikke? :ph34r::rolleyes:

Faste har jeg ikke noget imod at give lidt goodwill og det hænder også ofte jeg går over tid:wub:

Synes faktisk det med at gå over tid er en ret god pointe. Det er mit indtryk, at har begge det godt og ingen føler sig snydt, så er 10 minutter til eller fra jo ikke et problem. Hvis alt går op i penge, og det er den tone man har sat fra starten af, så tænker jeg ikke mange GP'er gider give lidt ekstra tid.

Så får man faktisk noget ud af, at diskutere prisen? Jeg vil da hellere have en bedre oplevelse, bedre kemi og så faktisk lige få lov at bruge de ekstra 10 minutter på at færdiggøre det, end at bukserne er på samme sekund uret ringer.

Skrevet
Fisken16 skrev, for 4 timer siden:

Kunne godt tænke mig at vide om i forhandler om prisen på de forskellige ydelser når i besøger en GP.

Hvis i gør, har i så oplevet at der er forskel i ydelsen hvis det har lykkedes jer at tale prisen ned?

Er det i orden at sige nej til prisen fra en GP, og så tilbyde en anden pris. (måske 200 under)?

Generelt mener jeg, at det er dumt at forsøge at forhandle om prisen. Er prisen blevet presset, så bliver stemningen også lidt presset. Så får du i bedste fald en standardydelse eller måske en lidt skrabet udgave. Jeg prøver i stedet at vende situationen om. Betaler prisen og forsøger at virke interesseret i hende og respektere hende. Når hun så fornemmer at man vil hende noget godt, så oplever jeg næsten altid at godteposen åbnes. Så får man sin rabat, ikke som et nedslag i prisen, men i form af et fantastisk godt besøg. 

F.eks. elsker jeg at massere. Min massage går ikke kun ud på at pille ved de frække steder, men er rent faktisk et forsøg på at give velvære for hele kroppen. Når de opdager dette, så taber de fuldstændig tidsfornemmelsen, og de går i hygge mood. De opper sig virkelig for at give tilbage, og hvis de har tiden, så bliver en time let til flere timer.

Jeg vil lige tilføje, at jeg ikke har et velgødet pengetræ, og jeg synes bestemt at dette er en dyr hobby. Men det er min måde at få mest værdi for pengene, og jeg synes egentlig at jeg har ganske fint held med det. 

Skrevet

Forhandler aldrig. Og syntes egentlig at tanken er lidt respektløs.

Gå ned og køb en vaskemaskine eller gå på loppemarked hvis du vil prutte priser...

Skrevet

Synes godt pigerne kunne give rabat til førtidspensionister :D 

Forhandler aldrig om prisen - jeg bliver væk.

På Thai-klinniker er prisen ofte en hemmelighed til man står i situationen, der har jeg nogle gange sagt nej tak til den fulde pakke enten pga pris eller fordi jeg bare ikke var i det mode.

En gang har jeg oplevet at få en pris på 2.000kr stukket i hovedet, dog tog jeg min jakke på igen og var ved at forlade stedet, så ændrede prisen sig til 800kr for lidt kortere tid, og jeg blev.
En anden gang fik jeg lidt rabat af uvisse årsager , måske var det en fejl.

Skrevet

Jeg synes bare man skal behandle andre som man selv ville behandles.. Hvis i blev kaldt ind på kontoret og chefen sagde “jeg synes du er for dyr så hvad siger du til 100 kr i timen” så ville i nok blive fornærmet.. Det samme gør vi hvis i mener i skal prutte om vores værdi.. Jeg få tit en besked hvor der bare står “30 min 500 kr okay?” hvordan kan man føle det er okay.? Hvad gør at du selv tænker at det muligvis er okay.? 

Skrevet

Jeg kunne aldrig finde på at prutte om prisen på 30 min el. en time, men hvis jeg gerne vil have en GP med på forlænget weekend er det vel ok at spørge til en fornuftig pris. Det svarer vel lidt til at købe en liter mælk og få et tilbud fra tømmeren på nyt tag? Eller hva?? 

Skrevet

Jeg  tager  altid  denne  med  så  er  der  måske  medlidenhedsrabat  :D  Men  nej,  jeg  er  nærig,  men  holder  mig  bare  væk  hvis  det  er  for  dyrt.

Willy Ruler Penis Measuring Stick Willie Pecker Adult Party Fun Gift | eBay

Redigeret af Nordjysk Kinkster

Skrevet
  • Author

Mange tak for alle jeres input, det er også rigtig dejligt at pigerne er med her, det er jo ikke altid at vi ser helt ens på tingene.

Så vidt jeg kan udlede af de fleste af jeres indlæg, så gjorde jeg en fejl da jeg kom med et modbud til en pige  på 800 efter at hun havde skrevet i en sms at 30 min. kostede 1000. Jeg skulle bare have sagt nej tak, det er for dyrt, og så have fundet en anden pige.

Jeg har aldrig før "forhandlet" prisen med en GP, og vil heller ikke gøre det igen, det var bare et svagt øjeblik i min dømmekraft, hvor jeg bildte mig selv ind at pigen hellere ville have 800 end ingenting!!!

- Igen mange tak for alle jeres input, både drenge og piger.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden:

Jeg få tit en besked hvor der bare står “30 min 500 kr okay?” 

Det er så ikke beskeder fra medlemmerne herinde. Som jeg læser tråden giver langt de flest prisen og gerne lidt til.. ;)

Skrevet
Fisken16 skrev, for 22 timer siden:

Jeg har nemlig for nyligt oplevet en pige som svarede på min forespørgsel på sms med at det kostede 1000 for en halv time, så skrev jeg at det var for meget, men at jeg ville give 800, og det godtog hun.

Jeg fornemmede at jeg ikke fik alt det pigen havde at byde på, fordi jeg havde presset prisen, men jeg kender ikke pigen godt nok til at være helt sikker.

Selvfølgelig fik du ikke alt hun havde at byde på, hvorfor skulle hun give dig det? Du ville ikke betale prisen…..

Jeg kører med faste priser og ve den, der prøver at tinge om prisen, men sommetider på gode dage siger jeg alligevel ja, og gør præcis som pigen du nævner, tilpasser ydelsen til prisen.

Redigeret af Liv
Slåfejl

Skrevet
Fisken16 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har aldrig før "forhandlet" prisen med en GP, og vil heller ikke gøre det igen, det var bare et svagt øjeblik i min dømmekraft, hvor jeg bildte mig selv ind at pigen hellere ville have 800 end ingenting!!!

Jeg vil heller ha ingenting, end kunder der ikke respekterer mig og mine priser!

Skal du absolut gøre noget, så kan du sige til pigen “Jeg er klar over, at en halv time koster 1000,- jeg har kun 800,- kan du lave en mindre pakke / kan vi tage kortere tid / hvor langt rækker de?”

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil heller ha ingenting, end kunder der ikke respekterer mig og mine priser!

Skal du absolut gøre noget, så kan du sige til pigen “Jeg er klar over, at en halv time koster 1000,- jeg har kun 800,- kan du lave en mindre pakke / kan vi tage kortere tid / hvor langt rækker de?”

Har du set mit seneste indlæg lidt længere oppe i tråden:

Mange tak for alle jeres input, det er også rigtig dejligt at pigerne er med her, det er jo ikke altid at vi ser helt ens på tingene.

Så vidt jeg kan udlede af de fleste af jeres indlæg, så gjorde jeg en fejl da jeg kom med et modbud til en pige  på 800 efter at hun havde skrevet i en sms at 30 min. kostede 1000. Jeg skulle bare have sagt nej tak, det er for dyrt, og så have fundet en anden pige.

- Igen mange tak for alle jeres input, både drenge og piger.

Skrevet
Fisken16 skrev, for 4 minutter siden:

Har du set mit seneste indlæg lidt længere oppe i tråden:

Ja, det var det jeg svarede på. Og kom med en anden mulighed, hvis du en anden gang skulle stå med færre penge, end pigens pris….

Skrevet
Fisken16 skrev, den 24.8.2023 at 18:49:

Kunne godt tænke mig at vide om i forhandler om prisen på de forskellige ydelser når i besøger en GP.

Hvis i gør, har i så oplevet at der er forskel i ydelsen hvis det har lykkedes jer at tale prisen ned?

Er det i orden at sige nej til prisen fra en GP, og så tilbyde en anden pris. (måske 200 under)?

Absolut nej. Dårlig stil med forhandling.

Take it, or leave it.

Redigeret af SlikkeFrands
Stavefejl

Skrevet
Fisken16 skrev, den 24.8.2023 at 19:15:

Jeg har nemlig for nyligt oplevet en pige som svarede på min forespørgsel på sms med at det kostede 1000 for en halv time, så skrev jeg at det var for meget, men at jeg ville give 800, og det godtog hun.

Jeg fornemmede at jeg ikke fik alt det pigen havde at byde på, fordi jeg havde presset prisen, men jeg kender ikke pigen godt nok til at være helt sikker.

Bryder mig ikke om din nærighed og gnideri, respektløst i min verden .

Skrevet
Liv skrev, den 25.8.2023 at 17:38:

Det handler jo om, at han er en gnier og en nærig røv og ikke respekterer pigen, har man råd til 800 kr, har man også råd til 1000 kr, bliver øv over der findes typer som ham .

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 28 minutter siden:

Det handler jo om, at han er en gnier og en nærig røv og ikke respekterer pigen, har man råd til 800 kr, har man også råd til 1000 kr, bliver øv over der findes typer som ham .

Nu er stort set alle i denne tråd vidst enig i, at hvad OP gjorde ikke ses godt på, men lad os nu ikke begynde at gå til angreb og nedværdig ham. Han har jo startet denne tråd for at få udvidet hans syn, og har endda opdateret med en kommentar hvor han takker alle for input og anderkender, at han var i det forkerte og fremover ikke gør det igen.

Hvordan er det "øv at der findes typer som ham", du kan måske ikke lide folk der prøver at udvikle sig selv og blive et bedre menneske? Hvis der er en øv type her i verden, så er det da folk bare går direkte til at se det værste i folk og har brug for at lufte deres ubehagelige tanker om det.

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 1 time siden:

har man råd til 800 kr, har man også råd til 1000 kr,

Ikke nødvendigvis. Jeg synes det er helt fair, at sige jeg har kun 800,- (aftalt på forhånd, klart nok), sålænge man respekterer pigen og tager et nej for nej. Det bliver først rigtig træls, når folk vælger en mindre ydelse og derefter forsøger at få alt muligt ekstra, der ikke var med til prisen, fx bestille blow til 600,- og plage om samleje….

Skrevet
  • Author
Only_by_Night skrev, for 1 time siden:

Nu er stort set alle i denne tråd vidst enig i, at hvad OP gjorde ikke ses godt på, men lad os nu ikke begynde at gå til angreb og nedværdig ham. Han har jo startet denne tråd for at få udvidet hans syn, og har endda opdateret med en kommentar hvor han takker alle for input og anderkender, at han var i det forkerte og fremover ikke gør det igen.

Hvordan er det "øv at der findes typer som ham", du kan måske ikke lide folk der prøver at udvikle sig selv og blive et bedre menneske? Hvis der er en øv type her i verden, så er det da folk bare går direkte til at se det værste i folk og har brug for at lufte deres ubehagelige tanker om det.

Dejligt at der her er en som faktisk har læst hele opslaget, og ikke bare bruger opslaget til en undskyldning for at brokke sig.

Jeg lavede ikke opslaget for at få sympati i min handling, men for at fortælle hvordan jeg EN gang ud af rigtig mange gange havde underbudt en pige, 800 i stedet for 1000.

Jeg lavede faktisk opslaget for at høre lidt om stemningen, måske også for at få det slået fast at det ikke er en god ide at underbyde pigerne, hvilket jeg heller aldrig har brugt, og heller ikke vil bruge fremover, som jeg også tidligere har skrevet i tråden, hvis ellers man læser den!!

Jeg synes faktisk at problematikken med at underbyde pigerne, her i tråden er beskrevet ret godt, selvom at det ikke er alle som har fulgt med i hele tråden.

TAK FOR DEBAT OG INPUT!!

Skrevet

-Efter min mening er det dårlig stil, nedværdigende og nedladende..... men andre synes anderledes...ok...jeg har min mening, de kan have deres...

-Prutter du også om prisen ved kassen i Netto, plejer jeg at spørge......I så fald er det ok...ellers ikke, i min optik

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.