Stiv finger 34 Skrevet 23. August, 2023 https://sugardaters.com/da/profile/GwWprGvER4 spild af tid hvad man aftaler af ting der skal ske og sugar om aften. Om Mødet næste dag holder ikke altid problemer de 26 år holder ikke hun er 32 buttet og flade patter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder89 0 Skrevet 24. August, 2023 Hvad havde i aftalt Jeg har været ved hende 3 gange efterhånden og synes hun giver det vildste bj og genkender heller ikk de andre ting du skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 348 Skrevet 24. August, 2023 hamder89 skrev, for 3 timer siden: Hvad havde i aftalt Jeg har været ved hende 3 gange efterhånden og synes hun giver det vildste bj og genkender heller ikk de andre ting du skriver Imponerende at du forstod første indlæg i denne tråd. Jeg gjorde ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 34 Skrevet 24. August, 2023 thedanishdude skrev, 1 time siden: Imponerende at du forstod første indlæg i denne tråd. Jeg gjorde ikke Hvad forstår du ikke ?? det er hende der er hamder89 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder89 0 Skrevet 24. August, 2023 (edited) Stiv finger skrev, 1 time siden: Hvad forstår du ikke ?? det er hende der er hamder89 Du er da helt ude at skide Redigeret 24. August, 2023 af hamder89 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 24. August, 2023 @hamder89 Deltager ikke på site mere. Falsk anmeldelse Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg