Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Spermklar skrev, for 4 timer siden:

Patty er den mest frække Thai kvinde. 

Er der ikke noget om at "kvinde" er så meget sagt? 

Skrevet
Milner skrev, for 19 minutter siden:

Er der ikke noget om at "kvinde" er så meget sagt? 

Og der kom den, kommentaren vi ventede på.

Skrevet
Bananas skrev, for 43 minutter siden:

Og der kom den, kommentaren vi ventede på.

Og ikke noget galt med det. Syndes det meget vigtig info - jeg vil da gerne vide hvis det er en rigtig kvinder eller en mand der er ombygget med hormoner som jeg kysser og har sex med.

Skrevet

Jeg var forbi i dag og læste anmeldelser på vejen, og alle de der kommentarer, var lige ved at aflyse, men gik ind og spurgte direkte, sagde jeg  havde læst nogle anmeldelser så: - are you a lady or a ladyboy? - og hun svarede ladyboy - og så spurgte jeg hvorfor hun ikke skrev det i annoncen, og så sagde hun, at nu havde hun været her i 4 år, så folk vidste om 'hende'.

Altså og rigtig lækker og er sikker på hun giver det vildeste blow, og virkede nemlig rigtig sød, super sexet- men jeg tog hen til Bibi, og blev ikke skuffet - men måske jeg skulle vove pulsen, har aldrig rigtig turdet, nok mest pga at min 'bøsseangst' forstå mig ret, al den kulturelle påvirkning jeg har oplevet, som mand og shaming på det at være bøsse ...

Redigeret af Vildsvinet

Skrevet

Hej Alle

Jeg er lidt overrasket over at høre at Patty er en ombygger. Mest fordi hun har været i gamet i så mange år og tilsyneladende uden at hendes gæster har opdaget at hun ikke er født som kvinde.

Mit spørgsmål går på, er det virkelig mulig at fabrikere denne persons vagina så naturtro at vi ikke gennemskuer det når vi slikker og leger med den? Er det muligt at fabrikere vaginaen på en sådan måde at den udvikle skedesaft og bliver våd når man slikker den?

VH POG

Skrevet
pussyguy skrev, for 17 timer siden:

Mit spørgsmål går på, er det virkelig mulig at fabrikere denne persons vagina så naturtro

Afsporing! Tag det i et andet forum, @pussyguy!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.