Hop til indhold
mylle331

Rasteplads etikette

Recommended Posts

Hello 

Jeg er kørende sælger og besøger derfor mange rastepladser. Jeg ser nogle steder mænd i biler der cirkulerer rundt på pladsen og/eller kører frem og tilbage mellem 2.

Når de holder stille og jeg kører forbi bliver der kigget efter mig, og jeg kan næsten regne ud at der for nogles vedkommende er noget seksuelt bag deres ophold.

kan nogen indvie mig i dette univers? Er det  mænd der leder efter mænd, nogen der gerne vil vise sig frem, kommer der par og hvordan indledes den seksuelle del?

Kort sagt hvad er op og ned i dette univers.

Hav en god eftermiddag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
mylle331 skrev, 1 time siden:

Hello 

Jeg er kørende sælger og besøger derfor mange rastepladser. Jeg ser nogle steder mænd i biler der cirkulerer rundt på pladsen og/eller kører frem og tilbage mellem 2.

Når de holder stille og jeg kører forbi bliver der kigget efter mig, og jeg kan næsten regne ud at der for nogles vedkommende er noget seksuelt bag deres ophold.

kan nogen indvie mig i dette univers? Er det  mænd der leder efter mænd, nogen der gerne vil vise sig frem, kommer der par og hvordan indledes den seksuelle del?

Hav en god eftermiddag 

Ja, det kan forekomme og mænd mødes med mænd, mænd møder kvinder eller mødes med par på restepladser og nyde hinanden efter aftale. Jeg tror lidt på,at du er nysgerrig efter hvad der sker på disse steder. Jeg har mødtes både med kvinder og mænd ø,der kunne nyde min i deres bil, bag et skur, på parkeringspladsen eller rasteplads. Ja hvad der er op i denne sag, er det er skønt at nogle mødes og har det frækt sammen og er måske ikke bange for at vise sig frem, hvad der ned, er nok nogle folk nyder sig ikke om at se sådan noget, de mener nok det gøre under privatlivet og hjemme. Men det kunne også være,at der forgik noget helt andet end det du tror der foregår, såsom sælg af et eller andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mylle331 skrev, for 3 timer siden:

Hello 

Hav en god eftermiddag 

Kører selv rundt hverdag og holder pauser på rastepladser, og ja på nogen pladser er der mange mænd der enten sidder i hver deres bil, eller farer ud og ind i skov/bevoksning.  Efter mine observationer er det 99,5 % mænd der hygger sig med mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig  med  at  det  med  99.5%  sikkerhed  er  mænd  der  søger  sex.  De  fleste  gør  det  så  med  mænd,  men  de  ville  såmænd  også  forsøge  sig  med  en  kvinde,  der  er  bare  kun  meget  få  kvinder  derude.  Liderlige  mænd  der  ikke  kan  få  en  kvinde  hygger  sig  med  mænd  istedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...