mylle331 4 Skrevet 23. August, 2023 Hello Jeg er kørende sælger og besøger derfor mange rastepladser. Jeg ser nogle steder mænd i biler der cirkulerer rundt på pladsen og/eller kører frem og tilbage mellem 2. Når de holder stille og jeg kører forbi bliver der kigget efter mig, og jeg kan næsten regne ud at der for nogles vedkommende er noget seksuelt bag deres ophold. kan nogen indvie mig i dette univers? Er det mænd der leder efter mænd, nogen der gerne vil vise sig frem, kommer der par og hvordan indledes den seksuelle del? Kort sagt hvad er op og ned i dette univers. Hav en god eftermiddag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 80 Skrevet 23. August, 2023 Prøv at lave en profil på www.dogging-fun.dk Så vil der åbne sig et helt nyt univers ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 967 Skrevet 23. August, 2023 Det er rigtig svært at hjælpe dig, når du ikke skriver hvor i landet du oplever dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 23. August, 2023 mylle331 skrev, 1 time siden: Hello Jeg er kørende sælger og besøger derfor mange rastepladser. Jeg ser nogle steder mænd i biler der cirkulerer rundt på pladsen og/eller kører frem og tilbage mellem 2. Når de holder stille og jeg kører forbi bliver der kigget efter mig, og jeg kan næsten regne ud at der for nogles vedkommende er noget seksuelt bag deres ophold. kan nogen indvie mig i dette univers? Er det mænd der leder efter mænd, nogen der gerne vil vise sig frem, kommer der par og hvordan indledes den seksuelle del? Kort sagt hvad er op og ned i dette univers. Hav en god eftermiddag Ja, det kan forekomme og mænd mødes med mænd, mænd møder kvinder eller mødes med par på restepladser og nyde hinanden efter aftale. Jeg tror lidt på,at du er nysgerrig efter hvad der sker på disse steder. Jeg har mødtes både med kvinder og mænd ø,der kunne nyde min i deres bil, bag et skur, på parkeringspladsen eller rasteplads. Ja hvad der er op i denne sag, er det er skønt at nogle mødes og har det frækt sammen og er måske ikke bange for at vise sig frem, hvad der ned, er nok nogle folk nyder sig ikke om at se sådan noget, de mener nok det gøre under privatlivet og hjemme. Men det kunne også være,at der forgik noget helt andet end det du tror der foregår, såsom sælg af et eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 128 Skrevet 23. August, 2023 Jeg havde før i tiden stor glæde af tidligere nævnte side, og har mødtes med adskillige par hvor fruen skulle serviceres Kan anbefales at prøve Dogging Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2826 Skrevet 23. August, 2023 mylle331 skrev, for 3 timer siden: Hello Jeg er kørende sælger og besøger derfor mange rastepladser. Jeg ser nogle steder mænd i biler der cirkulerer rundt på pladsen og/eller kører frem og tilbage mellem 2. Når de holder stille og jeg kører forbi bliver der kigget efter mig, og jeg kan næsten regne ud at der for nogles vedkommende er noget seksuelt bag deres ophold. kan nogen indvie mig i dette univers? Er det mænd der leder efter mænd, nogen der gerne vil vise sig frem, kommer der par og hvordan indledes den seksuelle del? Kort sagt hvad er op og ned i dette univers. Hav en god eftermiddag Kører selv rundt hverdag og holder pauser på rastepladser, og ja på nogen pladser er der mange mænd der enten sidder i hver deres bil, eller farer ud og ind i skov/bevoksning. Efter mine observationer er det 99,5 % mænd der hygger sig med mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjysk Kinkster 51 Skrevet 23. August, 2023 Enig med at det med 99.5% sikkerhed er mænd der søger sex. De fleste gør det så med mænd, men de ville såmænd også forsøge sig med en kvinde, der er bare kun meget få kvinder derude. Liderlige mænd der ikke kan få en kvinde hygger sig med mænd istedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg