Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Mon nogen kan fortælle om oplevelser med denne (ihvertilfælde på billederne) smukke kvinde?8

Skrevet
Matadormix skrev, 1 time siden:

Mon nogen kan fortælle om oplevelser med denne (ihvertilfælde på billederne) smukke kvinde?8

Har været der til hj og bj sidste år. Kommer gerne igen. Pæn, slank dame, vellignende billeder, hvis det stadig er hende.

Skrevet

Hende på billederne har jeg besøgt til FP for et års tid siden. En ok oplevelse, dog var hun lidt stille /genert i starten

Skrevet
Matadormix skrev, for 14 timer siden:

Jeg besøgte hende for et par uger siden, og det er hende der er tilbage. Da hun rejste sidste sommer sagde hun, at hun ville komme tilbage til efteråret. Det blev så et noget længere fravær, og jeg havde egentlig opgivet håbet om at hun kom tilbage. Hun er stadig en rigtig sød og rar pige, som gerne vil have at man går glad fra stedet. Der er smuttet et par gram mere på sidebenene, men jeg synes egentlig at det klæder hende rigtig godt. Hvis du tilsætter en god portion gensynsglæde til det jeg skrev her, https://www.eroguide.dk/forum/topic/150397-lena-randers/?tab=comments#comment-1379631 så beskriver det ganske fint mit sidste besøg.

Og så lige en advarsel!

Jeg læste forleden om din oplevelse på en klinik i Århus, hvor du bl.a. langede lidt ud efter stedet. En beskrivelse som jeg lige vil indskyde, at jeg ikke kan nikke genkendende til. Jeg vil så lige forberede dig på, at du nok vil få psykiske traumer efter at have besøgt stedet i Randers. Bare så du kan være forberedt, og have medbragt den rette medicin.

Så kort sagt - rigtig dejlig pige:wub:, stedet er ikke noget at råbe hurra for;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.