PoulPik 340 Skrevet 22. August, 2023 Det er jo for vildt, at dette kan lade sig gøre! Der er jo en fucking hæve- maskiner hun søger, og der findes sikkert "kunder" til det LINK Det er da verdens mest geniale "job" 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 177 Skrevet 22. August, 2023 Ja, jeg overvejer også at smække en annonce op hvor jeg tilbyder det samme. Genial indtægtskilde til finansieringen af diverse frække besøg hos GP’er. Og måske kan der også blive råd til en ny bil og en investeringsejendom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 102 Skrevet 22. August, 2023 håber sgu ikke nogle hopper på sådan en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hbo 33 Skrevet 22. August, 2023 Man kan betale hende for at ignorere mig Den ydelse kan jeg få gratis andre steder 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 22. August, 2023 PoulPik skrev, 1 time siden: Det er jo for vildt, at dette kan lade sig gøre! Der er jo en fucking hæve- maskiner hun søger, og der findes sikkert "kunder" til det LINK Det er da verdens mest geniale "job" Det er fuldstændig rundt på gulvet tosset, at nogen kan finde på at betale penge for sådan noget. Vi har alle vores små perversiteter, men det der, det er sgu for tosset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2320 Skrevet 22. August, 2023 (edited) Hvis det er noget I liiige har brug for at undersøge, om det alligevel kunne være noget for jer, så melder jeg mig gerne som prøveklud Jeg er jo af den overbevisning, at man skal have prøvet tingene mindst én gang før man ved om man kan lide det eller ej...... Redigeret 22. August, 2023 af SweetKisses 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1046 Skrevet 22. August, 2023 (edited) Jeg roste engang en luder for at tage dialog ekstremt pænt, hvor jeg bare havde smækket røret på…. Hendes svar var “Nogle tænder på du bliver sur” Det giver meget god mening, for ja, der er kunder til alt Også derfor branchen er fed - man kan bygge forretningen op præcis som man ønsker, det handler blot om hvilken målgruppe man henvender sig til (obs - jeg kalder også mig selv luder, bare til info inden nogen flejner. For mig er det samme som at kalde en murer for en murer) Redigeret 22. August, 2023 af SiaUngQ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 22. August, 2023 (edited) Konceptet med findom er måske lettere at forstå hvis man tænker på det som et særligt kink eller fetish. Det handler om en særlig form for Dominans hvor nogle mænd tænder på at blive ydmyget. Det at blive afvist og ikke få det man ønsker på trods af at man betaler i dyre domme for at få det . At afgive sin magt ( penge ) til en fremmed kvinde uden at få det man længes efter ( sex med hende ) er jo en hån og en afvisning og en måde at blive " sat på plads på " og nogle tænder på at blive sat på plads og blive frataget deres penge. Der ligger meget symbolik i penge og det er den symbolik der også leges med. Redigeret 22. August, 2023 af Den lille frøken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 177 Skrevet 22. August, 2023 SweetKisses skrev, for 14 minutter siden: Hvis det er noget I liiige har brug for at undersøge, om det alligevel kunne være noget for jer, så melder jeg mig gerne som prøveklud Jeg er jo af den overbevisning, at man skal have prøvet det mindst én gang før man ved om man kan lide det eller ej...... Du har en pointe - jeg kan også godt agere prøveklud hvis du booker mig, så lover jeg dig at jeg nok skal bruge alle de penge jeg får ind hos dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2320 Skrevet 22. August, 2023 Molle37 skrev, for 3 minutter siden: Du har en pointe - jeg kan også godt agere prøveklud hvis du booker mig, så lover jeg dig at jeg nok skal bruge alle de penge jeg får ind hos dig Du er altid så sød! Havde jeg penge der kunne kasts efter mænd, så havde jeg slet ikke tid til at arbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1046 Skrevet 22. August, 2023 SweetKisses skrev, for 6 minutter siden: Du er altid så sød! Havde jeg penge der kunne kasts efter mænd, så havde jeg slet ikke tid til at arbejde Teknisk set… kan alle penge vel kastes efter mænd, som kvinder… det handler vel om prioriteringer… Sorry, jeg ødelagde dit ellers gode argument 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2320 Skrevet 22. August, 2023 SiaUngQ skrev, for 3 minutter siden: Teknisk set… kan alle penge vel kastes efter mænd, som kvinder… det handler vel om prioriteringer… Sorry, jeg ødelagde dit ellers gode argument Ja, men det jeg mener er, at jeg ikke har penge i overskud til at bruge dem på mænd havde jeg haft det havde jeg haft meget travlt - med at kaste penge efter mænd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 22. August, 2023 Uha. Henne turde jeg ikk besøge. Tænk hvis hun forlangte at jeg solgte mit aktie depot. Det er bygget op over 20 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 177 Skrevet 22. August, 2023 SweetKisses skrev, for 22 minutter siden: Du er altid så sød! Havde jeg penge der kunne kasts efter mænd, så havde jeg slet ikke tid til at arbejde Du skal jo bare nøjes med at kaste nogle efter mig, så får du dem tilbage straks efter det er en positiv cirkel og ren win-win for os begge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 22. August, 2023 SiaUngQ skrev, for 43 minutter siden: (obs - jeg kalder også mig selv luder, bare til info inden nogen flejner. For mig er det samme som at kalde en murer for en murer) Jeg håber du overvejer, at ikke alle prostituerede vil kaldes luder. Jeg vil fx ikke, under nogen omstændigheder, uanset hvem der bruger ordet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 22. August, 2023 Liv skrev, for 19 minutter siden: Jeg håber du overvejer, at ikke alle prostituerede vil kaldes luder. Jeg vil fx ikke, under nogen omstændigheder, uanset hvem der bruger ordet. Nej det er nedværdigene. Besøgte dig faktisk for en del år siden i Hvidover og her var der ikk det mindste "luder" over dig. Du var en værdig kvinde der kendte dit eget værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2320 Skrevet 22. August, 2023 Molle37 skrev, for 29 minutter siden: Du skal jo bare nøjes med at kaste nogle efter mig, så får du dem tilbage straks efter det er en positiv cirkel og ren win-win for os begge Hvis de bliver fordoblet når de vender retur, så kan vi snakke om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1046 Skrevet 22. August, 2023 Liv skrev, for 20 minutter siden: Jeg håber du overvejer, at ikke alle prostituerede vil kaldes luder. Jeg vil fx ikke, under nogen omstændigheder, uanset hvem der bruger ordet. Det vil jeg så tage til efterretning - det er nu hellere ikke fordi jeg går og kalder alle i branchen, men nogle gange snakker jeg som jeg tænker - får jeg stødt folk på vejen, giver jeg gladeligt en uforbeholden undskyldning og kan de ikke nøjes med det, er det deres problem og ikke mit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1046 Skrevet 22. August, 2023 jensen jr. skrev, for 4 minutter siden: Nej det er nedværdigene. Besøgte dig faktisk for en del år siden i Hvidover og her var der ikk det mindste "luder" over dig. Du var en værdig kvinde der kendte dit eget værd. Nedværdigende er talemåden og hensigten. Jeg syntes, det kan være mere nedværdigende at blive kaldt sød… det er som man tager det.. Det er vel fordi man har en forestilling om en luder, er slidt, narkoman etc… sådan en forestilling har jeg ikke. En luder kan komme i alle ‘forklædninger’ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 22. August, 2023 Ikke at jeg hverken har lyst eller råd til at lege cash cow, så har der faktisk været forespørgsler på netop sådanne ydelser her på EG, altså fra en der tændte på konceptet med at blive ydmyget økonomisk. Bare en heads up, om ikke at blive forarget over hinandens kinks. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 22. August, 2023 SiaUngQ skrev, for 10 minutter siden: Nedværdigende er talemåden og hensigten. Jeg syntes, det kan være mere nedværdigende at blive kaldt sød… det er som man tager det.. Det er vel fordi man har en forestilling om en luder, er slidt, narkoman etc… sådan en forestilling har jeg ikke. En luder kan komme i alle ‘forklædninger’ Jeg forstår ikk dit indlæg. Var jeg nedladene over for Liv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 177 Skrevet 22. August, 2023 SweetKisses skrev, for 21 minutter siden: Hvis de bliver fordoblet når de vender retur, så kan vi snakke om det Der twistede du lige min ellers glimrende forretningsmodel men ikke i en gunstig retning (for mig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2320 Skrevet 22. August, 2023 AB455 skrev, for 59 minutter siden: Ikke at jeg hverken har lyst eller råd til at lege cash cow, så har der faktisk været forespørgsler på netop sådanne ydelser her på EG, altså fra en der tændte på konceptet med at blive ydmyget økonomisk. Bare en heads up, om ikke at blive forarget over hinandens kinks. Jeg var helt enig - og var meget tæt på at skrive noget nær det samme. Men jeg opgav egentlig lidt… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 22. August, 2023 Findom, human ATM osv er skam noget der findes sammen med det øvrige ikke-samleje baserede dominans hun tilbyder. Jeg er ikke selv til det, men forsøgte mig da ud i En lille historie om emnet for nogle år siden. Jeg skal nu ikke kunne afvise at en form for kombination hvor der først leges med findom og man derefter har en fræk aftale uden betaling kunne være noget man kan gøre. Jeg synes det giver mening i forhold til hvilke følelser penge kan sætte igang og at penge kan være tabu i mange sammenhænge. Jeg ynder gerne at lave en lille fræk leg med det aftalte beløb, som jeg helst vil aflevere i BH'en eller trusselindingen, og savner da en "dine penge og din pik" situation hvor en dominerende pige selv fisker min pung op af lommen og plyndrer mig, og ellers bare bruger mig seksuelt på hendes præmis. Jeg husker også varmt tilbage på et besøg hos Nannas Hjørne hvor vi til sidst tog et billede til hendes fetlife profil hvor hun havde min pik og en 50'er i munden samtidig. En tidligere diskussion om penge: https://www.eroguide.dk/forum/topic/114372-kan-pengene-indgå-i-legen/?tab=comments#comment-1071718 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1046 Skrevet 22. August, 2023 jensen jr. skrev, for 2 timer siden: Jeg forstår ikk dit indlæg. Var jeg nedladene over for Liv? Nej, men at du mente ordet luder var nedværdigende - og jeg bruger ordet, men mener intet nedværdigende med det, og hvis jeg gør er du ikke i tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg