Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Michael  - der er da flere steder i Randers midtby, men går du efter ungt kød, så bliver det svært, men der er flere klinikker i midtbyen hvor du kan få både massage og bum bum. Hvem der er bedst afhænger vel af dagsformen og kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der findes vel ikke en by i landet hvor det er så mange kliniker på så lille et område som i Randers centrum.

desværre er de fleste 45+ og ved at være godt udrangeret, både mht kg på bagbroen og servicen.

raigarm på kirketorvet giver alt du ønsker og har fået en hjælper, som dog kan virke sur og uengageret.

i nabolaget til Raigarm fines flere klinikker som tilbyder hele molevitten, dog vær obs på alder på damen og hygiejne, har flere oplevelser hvor et bad nok havde været tiltrængt mellem kunderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herren47 skrev, den 22.8.2023 at 06:18:desværre er de fleste 45+ og ved at være godt udrangeret, både mht kg på bagbroen og servicen.

dog vær obs på alder på damen og hygiejne, hvor et bad nok havde været tiltrængt mellem kunderne

ANSOLUT ENIG @Herren47 med meget objektiv beskrivelse af den til tider forfærdelige og rædselsfulde situation med thai kvinderne i Randers. Det gælder både service, vægt, alder og hygiejne i nævnte rækkefølge, der gør et besøg i Randers til en dårlig oplevelse.

Jeg tager som regel til Hammershøj eller Aarhus, når jeg skal have luftet banditten, hvor pigerne er unge, attraktive, slanke og smidige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Funktionæren

Selv om hun ikke er en ung model, så synes jeg nu Siam i Fredensgade giver en god oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DanishMember skrev, for 25 minutter siden:

ANSOLUT ENIG @Herren47 med meget objektiv beskrivelse af den til tider forfærdelige og rædselsfulde situation med thai kvinderne i Randers. Det gælder både service, vægt, alder og hygiejne i nævnte rækkefølge, der gør et besøg i Randers til en dårlig oplevelse.

Jeg tager som regel til Hammershøj eller Aarhus, når jeg skal have luftet banditten, hvor pigerne er unge, attraktive, slanke og smidige.

Halløj - hvorhenne finder du noget godt i hammershøj? B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DanishMember skrev, den 23.8.2023 at 09:39:

Ja der er sgu ikke meget ved en småtyk ældre Thai som man tydeligt kan dufte burde have taget mindst 1 bad før hun får besøg.

samtidig modsvarer priserne slet ikke servicen i feks Århus, yngre og flottere piger som giver en helt anden og bedre service og ikke dufter af Esbjerg havn mellem stængerne.

så Randers er blevet et no go for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
midtjyden skrev, den 23.8.2023 at 10:05:

Halløj - hvorhenne finder du noget godt i hammershøj? B)

Kan 100% anbefale Cherry i Hammershøj, netop rykket til Aalborg:

https://annoncelight.dk/showad/355766

men ser ny pige (som jeg ikke har besøgt):

https://annoncelight.dk/showad/369295

der må siges at være i den bedre klasse.

Send en SMS på nummeret og du får adressen i Hammershøj ved skolen.

IMG_0127.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
DanishMember skrev, den 23.8.2023 at 09:39:

Herren47 skrev, den 24.8.2023 at 21:25:

Ja der er sgu ikke meget ved en småtyk ældre Thai som man tydeligt kan dufte burde have taget mindst 1 bad før hun får besøg.

samtidig modsvarer priserne slet ikke servicen i feks Århus, yngre og flottere piger som giver en helt anden og bedre service og ikke dufter af Esbjerg havn mellem stængerne.

så Randers er blevet et no go for mig.

Hvem er der i Hammershøj?

Del dette indlæg

Link til indlæg
bjørnebandit skrev, for 16 timer siden:

hvor er det henne ad i Hammershøj man kan få ekstra ?

Det plejer at være en annonce hvor der står Viborg Randers. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bjørnebandit skrev, for 26 minutter siden:

Den har jeg fundet, men det var mere hvor det var henne ad i Hammershøj, :)

Prøv at lave en aftale med vedkommende, så får du sikkert adressen  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bubsi skrev, den 21.8.2023 at 19:40:

Hej Michael  - der er da flere steder i Randers midtby, men går du efter ungt kød, så bliver det svært, men der er flere klinikker i midtbyen hvor du kan få både massage og bum bum. Hvem der er bedst afhænger vel af dagsformen og kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...