Hop til indhold
sss

Skønneste kvinde Ringe

Recommended Posts

Har også skrevet med hende og set et par billeder, som jeg synes så yderst spændene ud. 
Hun havde desværre ikke eget sted på daværende tidspunkt.

Håber jeg kunne være heldig at høre fra andre der har prøvet lykken før jeg begiver mig afsted.

sss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JamesBlond
sss skrev, for 3 timer siden:

Stadig ingen der har besøgt og vil give et ord med?

Du kunne evt tage en for holdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har henvendt mig, pænt og høfligt for nogle dage siden. Måden hun skriver tilbage på, var ikke noget der fik mig op af stolen. Hun virker (ud fra hendes Sms'er) ikke som een der gør det af lyst. Men det er selvfølgelig min frie fortolkning. 

Og af den grund, er jeg ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JamesBlond

Upålidelig.

Flere aflyste aftaler pga 'x-kæresten', 'sygdom', 'lægen' og jeg kunne komme med flere instanser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er desværre ikke nem at lave aftaler med. Men jeg kan se at hun er aktiv i dag 

Vær opmærksom på at hun kan finde på at ringe tilbage flere timer senere, hvis hun ikke tager den når I ringer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, den 6.9.2023 at 18:01:

Jeps. Det er hende. Hun har et rigtig kønt ansigt.

Hun er begyndt at tilbyde uden, og af den årsag er jeg ude.

Undskyld mig. 
men er jeg upålidelig?

jeg overholder alle mine aftaler. At folk kommer med undskyldninger, at deres biler er brændt sammen, eller job osv. 

Jeg skriver pænt til folk. 
Jeg kan ikke være på telefonen hele tiden? Så derfor svare jeg når jeg har mulighed for det. Jeg ville have alle har gode oplevelser hos mig, har flere som kommer igen og igen

Så jeg synes i skal lave en aftale hos mig før i dømmer mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smr skrev, for 34 minutter siden:

Det er folk som brænder mig af og ikke omvendt 

Mig har du da også ignoreret.

Men nu bor du jo også i byen *RINGE *

 

Det siger vel også lidt om kvaliteten.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smr skrev, den 13.9.2023 at 20:02:

Det er folk som brænder mig af og ikke omvendt 

Du skriver bare en privatbesked til mig herinde. Så får du min mail og snapchat. Så kan vi lave en seriøs aftale. 

Mvh

Redigeret af JegeriOdense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, den 13.9.2023 at 20:38:

Mig har du da også ignoreret.

Men nu bor du jo også i byen *RINGE *

 

Det siger vel også lidt om kvaliteten.:-D

Hvad har det med det at gøre, at jeg bor i ringe? Og hvilket kvalitet? Synes jeg er noget pjat! 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JamesBlond skrev, den 30.8.2023 at 10:28:

Upålidelig.

Flere aflyste aftaler pga 'x-kæresten', 'sygdom', 'lægen' og jeg kunne komme med flere instanser.

 

Flere instanser?

for 2 mdr siden skete der en masse. Men istedet for at svine mig til osv. så synes jeg du skal prøve at lave en aftale med mig, og se hvilket type jeg ren faktisk er. Og hvor sød jeg endelig er… 

Inden man dømmer et andet menneske…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JamesBlond
Smr skrev, den 15.9.2023 at 21:26:

Flere instanser?

for 2 mdr siden skete der en masse. Men istedet for at svine mig til osv. så synes jeg du skal prøve at lave en aftale med mig, og se hvilket type jeg ren faktisk er. Og hvor sød jeg endelig er… 

Inden man dømmer et andet menneske…

Prøvede i 2 uger og der var altid noget galt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smr skrev, den 17.9.2023 at 13:58:

Jeg har haft mange kunder indenfor 2 uger? Så det kan jeg ikke se hvad der er gået galt så?

Al ære og respekt for at du har haft mange kunder og at du har travlt. Det er jo kun dejligt (for dig). Det er også klart at du ikke kan tage telefonen, mens du har kunder. Det ville være mangel på respekt for de kunder der har købt lidt tid med dig.

Jeg så lige kommentaren fra #Hfyr og til det, har jeg et godt råd fra mig til dig, Smr, om ikke at ringe uopfordret tilbage eller skrive til telefonnumre som har forsøgt at ringe mens du har travlt. Hvis du får en besked med at man ønsker at du ringer tilbage, er det noget andet. Du kan alternativt have en telefonsvarer hvor du kan opfordre til, at folk der vil kontaktes kan lægge deres nummer.

Ellers håber jeg kun det bedste for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

fuld respsekt med din kommentar. 
jeg tager aldrig telefonen når jeg har kunder. 
jeg kan ikke tillade mig at lave min telefon om, da mit nr også til privat. Til familie osv. 

jeg svare lige så hurtigt jeg kan, når folk har haft ringet eller skrevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sss skrev, den 21.8.2023 at 18:39:

Har også skrevet med hende og set et par billeder, som jeg synes så yderst spændene ud. 
Hun havde desværre ikke eget sted på daværende tidspunkt.

Håber jeg kunne være heldig at høre fra andre der har prøvet lykken før jeg begiver mig afsted.

sss

Du er mere end velkommen til at skrive 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, den 13.9.2023 at 20:38:

Mig har du da også ignoreret.

Men nu bor du jo også i byen *RINGE *

 

Det siger vel også lidt om kvaliteten.:-D

Synes jeg er provokerende at skrive? 
du ved ikke begrundelsen, hvorfor jeg bor i ringe? 
Ringe er faktisk en hyggelig by, og jeg elsker at bo i den. Før boede jeg på Langeland. Endnu mere lort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende for noget tid siden, stedet er diskret.

Rigtig nok hendes telefon ringer en del, hun klager også over alle de "fake" kald hun fik.

Havde desværre ikke lige set hun ikke kyssede, min fejl, går primært efter en GFE oplevelse. Så flere besøg bliver det nok ikke, men når det er sagt, hun er en rigtig sød, naturlig og ung pige, du får hvad du betaler for. Har ikke lavet en anmeldelse, da jeg ikke havde læst hendes annonce korrekt, så havde det underligt at have sex uden kys, men det gik.

Tror ikke hun gør det af lyst, nok mere for pengene skyld, men hvem gør ikke det.

Ville helt klart besøge hende igen, hvis man fik lov at kysse også, hun kom også med årsagen til hun ikke kyssede, dette acceptere jeg fuldt ud. Bare min fejl, jeg var trængende, havde ikke set, hun ikke tilbød det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...