Jern Henrik 440 Skrevet 30. Juni, 2024 Vendelboen skrev, den 19.8.2023 at 17:47: Jeg fravælger som regel de piger , hvor der i annoncen står en alenlang liste over alle de tillæg , som kommer oveni en ellers fornuftig pris ... Hvis man gjorde det samme med flyselskaber, kunne man spare en masse CO2 udledning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 30. Juni, 2024 Sex uden gummi, så er jeg ude... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4624 Skrevet 1. Juli, 2024 Jeg fravælger, hvis der er billeder med rygning. Det er f. eks. årsagen til, at jeg aldrig har besøgt Baleri; trods superanmeldelser og andre indbydende billeder. Rygning er så meget turn off for mig. Mvh ikkerygeren OT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 63 Skrevet 3. Juli, 2024 yep, fravælger konsekvent dem som tilbyder uden.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 3. Juli, 2024 (edited) Alle dage har jeg jagtet gode tilbud. Og det har jeg også på købesex markedet. Men det er slut nu. Altid har jeg på den ene eller anden måde fået skuffelser ud af det. Så ingen gode tilbud længere. ...og lidt mere turn off: Hvis det af billederne fremgår, at hun har ekstra store silicone bryster og/eller kæmpe botox læber så scroller jeg også videre. Mvh. Nice and easy. Redigeret 4. Juli, 2024 af Nice and easy Tilføjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 17. September, 2024 Ingen priser Åben 24/7 Tekst a la "Husk at læse hele annoncen" Tekst a la "dansk, en stilling" (og ellers ekstra for "luksus") Nærbilleder af fissen Stærkt photoshoppede billeder Kunstige bryster Mange tatoveringer Tilbyder sex uden gummi Intet tlf. nr. (gider ikke whatsapp mv.) Ingen åbningstider Markedsføring af dansk som enkeltydelse og så en dyr "cocktail" eller hvis man vil have fransk og dansk Høje priser Mange og høje tillægspriser Ingen lokation nævnt (behøver ikke adresse men bare bydel, bynavn) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 17. September, 2024 nylonlover skrev, for 15 minutter siden: Ingen priser Åben 24/7 Tekst a la "Husk at læse hele annoncen" Tekst a la "dansk, en stilling" (og ellers ekstra for "luksus") Nærbilleder af fissen Stærkt photoshoppede billeder Kunstige bryster Mange tatoveringer Tilbyder sex uden gummi Intet tlf. nr. (gider ikke whatsapp mv.) Ingen åbningstider Markedsføring af dansk som enkeltydelse og så en dyr "cocktail" eller hvis man vil have fransk og dansk Høje priser Mange og høje tillægspriser Ingen lokation nævnt (behøver ikke adresse men bare bydel, bynavn) Så er der sgu da langt mellem snapsene, er der ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 220 Skrevet 17. September, 2024 Needy skrev, 1 time siden: Så er der sgu da langt mellem snapsene er ret enig i den liste plus en del ekstra så ja der er mega langt mellem snapsene så er det godt fisse er opreklameret og ka undværes på ubestemt tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1290 Skrevet 17. September, 2024 Sjov tråd som jeg ikke har læst før. Det eneste jeg står helt'af på er hvis der er fake billeder eller noget jeg fornemmer er piger der ikke selv er med på at sælge sex. Men der er naturligvis mamge andre ting der afgør et tilvalg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg