Hop til indhold

Recommended Posts

Du skal ha den store pengepung frem, hvis du skal ha hende med på det. Og forvent ikke noget vildt. Jeg har prøvet og hun nyder det ikke. Og det er tydeligt at se, høre og føle. 

Jeg er stoppet med at komme der, fordi hendes massage og hj er blevet sløset og uengageret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne også være fristet.

Hvordan fungerer hj delen? Klæder hun sig lidt af, så man kan komme i stemning eller?

Hvad vi i skyde på i forhold til alder?

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsKen skrev, for 28 minutter siden:

Jeg kunne også være fristet.

Hvordan fungerer hj delen? Klæder hun sig lidt af, så man kan komme i stemning eller?

Hvad vi i skyde på i forhold til alder?

På forhånd tak!

Sidste jeg var der, som også blev sidst gang, var hj ikke godt. I det øjeblik safterne kom, slap hun "kammeraten" 

Det på godt jysk træls at stoppe mit i klimaks. 

Hun tager ikke noget af. Og der var ingen pirring undervejs. 

Alder vil jeg skyde til start 40.

Redigeret af stifmeister

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, den 19.8.2023 at 20:27:

Alder vil jeg skyde til start 40.

Og hvad med udseendet? Slank/tynd/tyk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

( tilføjelse efter at have skrevet nedenstående ) Overvejede meget om jeg kunne skrive dette, men bestemt mig til at det kunne jeg godt, så !!!


Undskyld mig men der bliver tidligere sagt i tråden

stifmeister skrev, den 19.8.2023 at 09:03:

Jeg har prøvet og hun nyder det ikke. Og det er tydeligt at se, høre og føle. 

Hvordan kan man så spørger ind til, udseende mm, er det fordi man overvejer at benytte sig af muligheden på trods af det sagte ?

Hvordan kan man da tro at det vil blive en god oplevelse ?

Find da nu en pige som er velanmeldt og hvor det i det mindste virker som om hun gør det med “glæde” , det hedder en glædespige og det lyder ikke til at være tilfældet i dette tilfælde.

Redigeret af Den nye grydeske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 5 timer siden:

( tilføjelse efter at have skrevet nedenstående ) Overvejede meget om jeg kunne skrive dette, men bestemt mig til at det kunne jeg godt, så !!!


Undskyld mig men der bliver tidligere sagt i tråden

Hvordan kan man så spørger ind til, udseende mm, er det fordi man overvejer at benytte sig af muligheden på trods af det sagte ?

Hvordan kan man da tro at det vil blive en god oplevelse ?

Find da nu en pige som er velanmeldt og hvor det i det mindste virker som om hun gør det med “glæde” , det hedder en glædespige og det lyder ikke til at være tilfældet i dette tilfælde.

Pudsigt at du vælger kun at citere delvist og derved ødelægge kontekst. Der blev snakket fuldpakke og refereret til at hun ikke nød det. Måske det er derfor hun ikke har det på menuen?
Hvis du skulle give noget til grund for ikke at komme der, så skulle det da nærmere være den del af kommentaren som du valgte ikke at citere - det med at massagen og HJ var blevet sløset og uengageret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 4 timer siden:

Pudsigt at du vælger kun at citere delvist og derved ødelægge kontekst. Der blev snakket fuldpakke og refereret til at hun ikke nød det. Måske det er derfor hun ikke har det på menuen?
Hvis du skulle give noget til grund for ikke at komme der, så skulle det da nærmere være den del af kommentaren som du valgte ikke at citere - det med at massagen og HJ var blevet sløset og uengageret.

Jeg ville være med ked af at modtage noget fra en som ikke kunne lide det hun laver, end at modtage en sløset og uengageret behandling. Og det er det som jeg fokuser på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...