Hop til indhold
Tim

Ligheden mellem koranafbrænding og altiv dødshjælp

Recommended Posts

Hvad er ligheden mellem koranafbrænding og aktiv dødshjælp?

.

.

.

Spoiler alert.

.

-> Det en glidebane!

Tom ligger i sengen 24/7 fordi han er grøntsag og har smerter!

Bump..

At give ham ret til dødshjælp, vil betyde lille Lars som er født uden en tissemand pga. misdannelse også overvejer at dø, fordi han ikke vil kunne have sex med Mette fra parallel klassen.

At forbyde Rasmus at brænde koranen af foran den Iranske ambassade er en glidebane!

Bump..

Søren og Sven er homosexuelle, de vil efter anden ny lov bliver vedtaget, kunne forbydes at blive viet foran den Iranske ambassade, med regnbueflag i baggrunden.

Pointen er, man kan ikke lave en lov, fordi det vil blive en glidebane!

NOT. NOT. NOT.

Redigeret af Tim
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min tanke da jeg læste overskriften. Vi får helt automatisk aktiv dødshjælp. Hvis vi ikke stopper koran afbrændinger. Men du ved godt politiske debatter er imod reglerne på EG?

Redigeret af SweettieDK
  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende emne, men politik er ikke tilladt her på siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg får helt automatisk aktiv dødshjælp, hvis jeg fortsætter med at dyrke min kvælefetich med diverse glædespiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vidst en politisk diskussion begge dele og det er ikke tilladt på dette forum. Hop du på reddit eller andre foraer, hvor du kan diskutere den ene eller anden glidebane. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

1.9 Politiske diskussioner er ikke tilladt på Eroguide.dk, medmindre de politiske diskussioner vedrører prostitution eller emner der relaterer her til.

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...