Hop til indhold
Guest Mook

Taletidskort ?

Recommended Posts

Guest Mook
Landsbytossen skrev, for 9 minutter siden:

Fordi jeg ikke vil risikere at støde ind i en GP, der mener det kunne være sjovt at bruge min private info til at afpresse mig eller generelt bare dele med sig af til alle andre GPer, hvis hun føler sig krænket. Det er grunden til jeg bruger taletidskort. Men absolut, hvis en GP er villig til at fortælle alt om sig selv

Jeg forstår absolut på din mening.

Men sådan fungerer ikke hos mig. 
Man kan kun få den bedste oplevelse hos mig - og det er ikke mig der har sagt det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, 1 time siden:

Jeg forstår absolut på din mening.

Men sådan fungerer ikke hos mig. 
Man kan kun få den bedste oplevelse hos mig - og det er ikke mig der har sagt det :)

Det var nu heller ikke møntet på dig, eller så mange andre GPer herinde <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Landsbytossen skrev, for 55 minutter siden:

Det var nu heller ikke møntet på dig, eller så mange andre GPer herinde <3

Alright. Fair enough <3

Hvad synes du/I - jeg skal ? Skal jeg besvare på taletidskort nummer eller ignorere det bare når det ringer ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 10 timer siden:

Hvad synes du/I - jeg skal ? Skal jeg besvare på taletidskort nummer eller ignorere det bare når det ringer ? 

Så længe du føler dig tryg ved det du gør og det for dig skiller nogle tidsrøvere fra, så skal du da bare fortsætte som du har det bedst med.

Jeg tror vi er mange med et taletidskort og vi vil jo naturligvis gerne i kontakt med dem vi opsøger, men det er dig og dine kon-kolleger der bestemmer betingelserne, så hvis ikke det er til ulempe for dig er det vel fint som det er. Du lader jo heller ikke til at mangle bejlere, hvis man læser bare lidt med herinde :P

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 17 timer siden:

Alright. Fair enough <3

Du skal først og fremmest føle dig tryg, men jeg er overbevist om, at du sorterer en del kunder fra, hvis du ikke besvarer opkald fra taletidskort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
AB455 skrev, for 8 timer siden:

Så længe du føler dig tryg ved det du gør og det for dig skiller nogle tidsrøvere fra, så skal du da bare fortsætte som du har det bedst med.

Jeg tror vi er mange med et taletidskort og vi vil jo naturligvis gerne i kontakt med dem vi opsøger, men det er dig og dine kon-kolleger der bestemmer betingelserne, så hvis ikke det er til ulempe for dig er det vel fint som det er. Du lader jo heller ikke til at mangle bejlere, hvis man læser bare lidt med herinde :P

Tak for dit godt råd :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Liv skrev, for 2 timer siden:

Det kræver da at du slår nummeret op først, hvis du skal se at det er et taletidskort….

Jeps :) 

Men nogle gange behøver jeg ikke.

Jeg kan se med samme på tlf hvem der ringer og flere gange kan jeg kun se deres ICould uden nummeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Landsbytossen skrev, for 1 time siden:

Du skal først og fremmest føle dig tryg, men jeg er overbevist om, at du sorterer en del kunder fra, hvis du ikke besvarer opkald fra taletidskort.

Ja, det giver mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...