Hop til indhold
pdrhan

Alexia Queen - Kræver forudbetaling.....suk

Recommended Posts

Endnu en profil , som IKKE er verificeret på nogen måde , kræver forudbetaling før møde....igen et oplagt scam - hun end ikke checkede min profil - da jeg skrev hun skulle verificere sig , blev man blokeret! Det skal nævnes at hun ville have 2K for et møde og halvdelen først... in her sweet dreams.....

sd.gif.e355c6f7a89cd1ed12bf0f5b6897e355.gif

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg

@pdrhan Er det rigtigt, når du skriver til hende, at du gerne ville betale hende forud, hvis hun var verificeret; og i så fald, hvorfor? Hvis en profil er verificeret derinde, betyder det at man vil kunne kontakte SD for at anmelde personen bag profilen i tilfælde af fusk? Jeg forestiller mig bare, at sidens verifikationsproces er lige så mangelfuld som resten af deres support, og derfor næppe er til at stole på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 2 timer siden:

@pdrhan Er det rigtigt, når du skriver til hende, at du gerne ville betale hende forud, hvis hun var verificeret; og i så fald, hvorfor? Hvis en profil er verificeret derinde, betyder det at man vil kunne kontakte SD for at anmelde personen bag profilen i tilfælde af fusk? Jeg forestiller mig bare, at sidens verifikationsproces er lige så mangelfuld som resten af deres support, og derfor næppe er til at stole på. 

Kunne ALDRIG finde på at betale forud, men jeg skrev dette for at lokke hende ud af "busken" for at se om jeg havde ret, og det lod det til, lidt som med Hestepigen som kører lidt af samme ,hun har bare lukket sig ude og skal have penge til låsesmed,,   listen er lang, har efter hånden lært at gennemskue dem…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Kunne ALDRIG finde på at betale forud, men jeg skrev dette for at lokke hende ud af "busken" for at se om jeg havde ret, og det lod det til, lidt som med Hestepigen som kører lidt af samme ,hun har bare lukket sig ude og skal have penge til låsesmed,,   listen er lang, har efter hånden lært at gennemskue dem…. 

Det tænkte jeg nok også. Jeg fortolkede dog også lidt dit indlæg som om, at du slog et slag for, at pigerne derinde burde verificere sig. Jeg ville dog nok ikke lægge så meget i en verifikation derinde fra og kun stole på egen verifikation på snap el.lign. – og så selvfølgelig aldrig betale noget forud.

Hustlere som hende her er særligt irriterende, fordi hun først kommer med sit krav efter en aftale allerede er på plads. Tak for advarsel. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...