LiderligL 164 Skrevet 16. August, 2023 Kære Alle Jeg skal snart til Lemvig og faldt over denne skønhed Golden Lotus Thai massage i Lemvig kan man få ekstra og kan man være sikker på at det er mutter selv der giver massage? Golden Lotus Thai Massage | Lemvig | Facebook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 16. August, 2023 Det er mutter selv der massere og hun er skøn. Desværre intet ekstra at komme efter. Suk Suk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 20. August, 2023 Hvis du er diskret og heldig, så kan du få alt. Det koster og du skal være sikker på hun er alene. Hendes rumænske boytoy skal ikke være der, så er der intet ekstra. Held tålmodighed og en del kroner så er der adgang til alle huller….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 23. August, 2023 Hvormange kroner skal der til .. hullerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 24. August, 2023 Så vil jeg sgu forsøge igen næste gang. Syntes hun er fræk, og gad sgu godt prøve hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 27. August, 2023 Mthom skrev, den 24.8.2023 at 12:27: Så vil jeg sgu forsøge igen næste gang. Syntes hun er fræk, og gad sgu godt prøve hende Lad os endelig vide, hvordan dit næste besøg er forløbet…:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 28. August, 2023 Er der nogen der kan indikere prisen for FP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 31. August, 2023 Jeg forsøgte en aftale med Em igen. Men det blev kun til massage og kunne ikke lokke hende til mere Hvordan går i det????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditpåtur 101 Skrevet 2. August, 2024 Martin M skrev, den 20.8.2023 at 12:27: Hvis du er diskret og heldig, så kan du få alt. Det koster og du skal være sikker på hun er alene. Hendes rumænske boytoy skal ikke være der, så er der intet ekstra. Held tålmodighed og en del kroner så er der adgang til alle huller….. Nu er hun single igen, så det kan da være at chancen er større :-D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 82 Skrevet 2. August, 2024 Fed oplysning har hun selv skrevet at hun er singel :):) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 2. August, 2024 Pepsimax 75 skrev, 1 time siden: Fed oplysning har hun selv skrevet at hun er singel :):) Var det et spørgsmål eller en konstatering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditpåtur 101 Skrevet 2. August, 2024 Pepsimax 75 skrev, 1 time siden: Fed oplysning har hun selv skrevet at hun er singel :):) Ved ikke hvor hun kan skrive det henne ? men den er god nok, uden jeg vil skrive mere om hendes privatliv. Lige præcis hende har altid tændt mig helt vildt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 55 Skrevet 2. August, 2024 Man kan vel godt nævne hvad hun har skrevet på firma fb-siden (tjek indlæg fra 25/7). https://www.facebook.com/Goldenlotusthaimassage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 82 Skrevet 3. August, 2024 Arbejder hun alene i Butikken nu eller har hun stadig 1 ansat ?? Længe siden jeg har været hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 436 Skrevet 6. August, 2024 hun er måske et besøg vær i ferien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 15. August, 2024 Stenbukken4700 skrev, den 6.8.2024 at 10:09: hun er måske et besøg vær i ferien Været forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 19. August, 2024 tror desværre ikke man kan få mere en HJ ved hende Gad virkelig godt FP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 18 Skrevet 19. August, 2024 Man kan godt få mere end HJ. Men hun vælger vel selv hvem hun gider lave mere med.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 31. August, 2024 (edited) Nej Redigeret 31. August, 2024 af [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 107 Skrevet 10. November, 2024 Hun er på TikTok som buathong2909 Fræk kvinde 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 807 Skrevet 10. November, 2024 rockett skrev, for 4 timer siden: Hun er på TikTok som buathong2909 Fræk kvinde Det er muligt hun er fræk, men jeg har ikke meget til overs for hende. Hun lover en masse som hun bagefter ikke vil holde og bliver sur når man så spørger ind til det hun har lovet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg