gry 298 Skrevet 16. August, 2023 Nogle der ved hvor og hvordan journalister nogle gange søger folk at interviewe måske tager jeg fejl men tror rent faktisk jeg kan fortælle om den lidt atypiske luder men hvordan får jeg fat i journalisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4912 Skrevet 16. August, 2023 (edited) gry skrev, for 12 minutter siden: hvordan får jeg fat i journalisten Du har sikkert en ide om, hvilket medie du kunne tænke dig, at din historie kom ud i. Find en journalist inden for samfundsområdet på det pågældende medie og skriv direkte til vedkommende (de har så godt som altid en direkte mail angivet), om han/hun kunne være interesseret i at tage en snak med dig og evt udarbejde en artikel med det og det indhold. Vær dog forberedt på, at journalisten/redaktøren ikke nødvendigvis vælger lige præcis den vinkel, du selv synes, det bør være. Eller at de siger nej af den ene eller anden årsag, men så kan du jo prøve et andet medie i stedet. Held og lykke med projektet. Redigeret 16. August, 2023 af Den_glade_amatør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 666 Skrevet 16. August, 2023 Ja her plejer det jo ellers at være omvendt: Journalister bombardere os med ønske om kontakt for at lave en reportage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 17. August, 2023 gry skrev, den 16.8.2023 at 10:10: men tror rent faktisk jeg kan fortælle om den lidt atypiske luder hmmmm...bliver sku lidt nysgerrig, hvad er en atypisk luder ? I hele dette købesex univers af moral prædikere, og andre bedre vidende individer...måske TS her vil uddybe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 17. August, 2023 Den_glade_amatør skrev, den 16.8.2023 at 10:23: Du har sikkert en ide om, hvilket medie du kunne tænke dig, at din historie kom ud i. Find en journalist inden for samfundsområdet på det pågældende medie og skriv direkte til vedkommende (de har så godt som altid en direkte mail angivet), om han/hun kunne være interesseret i at tage en snak med dig og evt udarbejde en artikel med det og det indhold. Vær dog forberedt på, at journalisten/redaktøren ikke nødvendigvis vælger lige præcis den vinkel, du selv synes, det bør være. Eller at de siger nej af den ene eller anden årsag, men så kan du jo prøve et andet medie i stedet. Held og lykke med projektet. Jeg er meget afklaret og der skal underskrives nogle papirer, så visse ting ikke kan bruges imod mig. nu kender jeg personligt en af dem der var med i landmand søger kærlighed og den journalist lovede alt muligt, men personen blev svinet til i medierne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 18. August, 2023 (edited) Elstrabladet er nok det medie der vil snakke med dig, men vær på vagt ee er ikke til at stole på. De vinkler alt til deres bias - forargelse - misundelse - udhængning. Redigeret 18. August, 2023 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1680 Skrevet 18. August, 2023 Jeg kender flere i branchen (af de mere ordentlige typer), men der er rigtig mange journalister der udelukkende er ude efter den gode historier, så som du allerede ved, så skal du passe på at vinklen ikke bliver vendt og artiklens fokus ikke blot bruges til at sælge flere aviser (som de jo lever af). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 161 Skrevet 18. August, 2023 gry skrev, den 16.8.2023 at 10:10: Nogle der ved hvor og hvordan journalister nogle gange søger folk at interviewe måske tager jeg fejl men tror rent faktisk jeg kan fortælle om den lidt atypiske luder men hvordan får jeg fat i journalisten Jeg har sendt dig en privat besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 19. August, 2023 Landsbytossen skrev, for 22 timer siden: Jeg kender flere i branchen (af de mere ordentlige typer), men der er rigtig mange journalister der udelukkende er ude efter den gode historier, så som du allerede ved, så skal du passe på at vinklen ikke bliver vendt og artiklens fokus ikke blot bruges til at sælge flere aviser (som de jo lever af). Jeg har nu fået kontakt til en og jeg får en kontrakt på at jeg må gennemgå får det bliver trykt, der står enda i kontrakten at skulle de have trykt noget jeg ikke har godkendt har jeg på forhånd deres ord for at kunne søge erstatning BL_junior skrev, for 20 timer siden: Jeg har sendt dig en privat besked. BL_junior skrev, for 20 timer siden: Jeg har sendt dig en privat besked. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 20. August, 2023 gry skrev, for 23 timer siden: jeg får en kontrakt på at jeg må gennemgå får det bliver trykt, der står enda i kontrakten at skulle de have trykt noget jeg ikke har godkendt har jeg på forhånd deres ord for at kunne søge erstatning Font nok, at søge er ikke at få så jeg vil give dig det gode råd at du er erstatningsberretiget med en startsum, der så via retten sksl sætte fra minimum og op. Opfører e sig ordentligt har de jo intet at frygte…(en god måde at trykprøve dem på) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg