Hop til indhold

Recommended Posts

Havde tidligere prøve EpiskM 2 gange før dog ikke i Randers. Altid med gode oplevelser.

denne gang ville jeg dog prøve Randers hvor massage er ved Gry.

Gry er en rolig smuk pige. Ikke en lille pige men er kun dejligt.

massagen og min orgasme er uden tvivl den vildeste og bedste jeg til dato har prøvet. Bestemt ikke mit sidste besøg der. Målet næste gange er multi cum..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas2981 skrev, for 3 timer siden:

Havde tidligere prøve EpiskM 2 gange før dog ikke i Randers. Altid med gode oplevelser.

denne gang ville jeg dog prøve Randers hvor massage er ved Gry.

Gry er en rolig smuk pige. Ikke en lille pige men er kun dejligt.

massagen og min orgasme er uden tvivl den vildeste og bedste jeg til dato har prøvet. Bestemt ikke mit sidste besøg der. Målet næste gange er multi cum..

Seriøst - oplægget er 3 timer gammelt og det er din profil også. Det var simpelthen då godt at du lige kunne oprette en profil og finde herind med det samme… :roll:

Det er ikke første Episke Gry fra Randers får Mega rosende ord fra nyoprettede profiler. Et tilfælde? - Nææh det tænker jeg ikke…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ANALyst
midtjyden skrev, 1 time siden:

Seriøst - oplægget er 3 timer gammelt og det er din profil også. Det var simpelthen då godt at du lige kunne oprette en profil og finde herind med det samme… :roll:

Det er ikke første Episke Gry fra Randers får Mega rosende ord fra nyoprettede profiler. Et tilfælde? - Nææh det tænker jeg ikke…

Det er nok fordi hun beder mænd om det. Hvis det hjælper, så kan jeg bekræfte det han skriver.

Hun er ikke åleslank men køn og virkelig god til det hun laver.

Jeg fik en fantastisk time og masser af udløsninger da jeg besøgte hende tilbage i juni.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mig der oprettede. Jeg skrev en mail hvor jeg roste hende til skyerne. Hun spurgte om jeg ville skrive det herinde også og med den oplevelse så ville jeg ihvertfald gerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas2981 skrev, for 26 minutter siden:

og med den oplevelse så ville jeg ihvertfald gerne

Jeg prøvede episk, da det var et stykke uden for Randers, og det var vist en anden pige. Det var ok, men et noget dyrt hj. Måske skal det prøves mere end én gang? Kan du sige noget om, hvordan det foregår? Penismassage fra start til slut? Er det i Randers centrum?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er min profil heller ikke helt ny mere.

Jeg kan kun sige god for hende, hun ved hvad hun lave, er meget betænksom for hun vil gerne gave at man får en god oplevelse, og så kan hun lide hvad hun laver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...