Hop til indhold

Thai Massage Herning

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende her i dag.

https://annoncelight.dk/showad/309453

Tænkte at 300 kr var billigt for massage.... Meen da jeg kom var prisen pludselig 350 kr. Og stedet og den gamle krage på ca 65 år virkede ikke tiltrækkende, så jeg gik igen. Måske er hun god til at massere, jeg ved det ikke.

Skrevet

Er det inde i selve Herning

Skrevet
  • Author
acer skrev, for 21 minutter siden:

Er det inde i selve Herning

I udkanten. Snejbjerg.

Skrevet

Hun er ikke den yngste model, jeg har også været forbi hele 3 gange, første, sidste og eneste gang. 

Skrevet

De sidste 50 kr er anciennitet tillæg. Det er en del af overenskomsten for senior massører. ;)

Skrevet

Samme her....da der skulle afregnes var det 50,- dyrere, det kan man da nok overkomme men med det humør hun havde så var det min undskyldning for at smutte igen

Faaarvel

• 5 months later...
Skrevet

Jeg har haft kik på hende i et stykke tid. Fordi hun er gammel behøver jo ikke at betyde at hun er dårlig til at massere. Er der slet ingen der har fået massage af hende? Tilbyder hun HJ som afslutning? Jeg håber nogen kan svare.

Skrevet
Brystekrammer skrev, for 7 timer siden:

Jeg har haft kik på hende i et stykke tid. Fordi hun er gammel behøver jo ikke at betyde at hun er dårlig til at massere. Er der slet ingen der har fået massage af hende? Tilbyder hun HJ som afslutning? Jeg håber nogen kan svare.

Hun masserer ok, og ja, tilbydes hj til sidst. 

• 2 months later...
Skrevet
Brystekrammer skrev, den 2.2.2024 at 11:20:

Tak for dit svar. Vil nu forsøge at finde tid til at besøge hende snart.

Hey. Fik du besøgt hende, og var det i så fald god massage? Og fik du hj til hvilken merpris? Kan du beskrive hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.