Hop til indhold
½angel

Gp’er og alderen +/- år

Recommended Posts

Jeg vil gerne høre om holdningen til at Gp’er trækker nogle år fra alderen.

Jeg kan godt forstå at en GP’er på 21, siger hun er 20, for det giver bare lidt anonymitet, for ikke at snakke om at mænd ofte fantaser om de unge GP’er der er klar på sjov.
Men er der ikke en grænse, hvor det ikke er en fjer på vægten, men et læs stål.

F.eks. kigger jeg på en GP som på danske sider siger hun er 23 år, men hendes egen annonce står der 29 år. Så hun er ærlig på hendes egen side men lysthusene er bare ringe, så måske fejlen bare ligger hos dem, men hvorfor opdateres det ikke automatisk, og hvor vil de så også snyde på vægten?

Et andet eksempel jeg har set er en GP’er der skriver 21 år, men hun har været i gang på lysthuset siden 2014, så håber ikke det er rette tal nu, for ellers skal der vist lidt myndigheder indover ;-) 

Grunden til at jeg anser det som et problem, er at denne branche på mange områder afhænger af tillid fra alle parter, GP’eren har tillid til at kunden kommer(hvilket kan være et problem), kunden har tillid til at det er GP’eren har han bestilt tid hos og at billeder og informationer passer ca.
Så hvad er holdningen herinde, hvor meget må der trækkes fra på alderen og hvis det er lige meget, hvad må de så også være meget liberale om?

Lige nu kigger jeg på en der skriver 28, skal jeg så regne 36 år?

Jeg har valgt ikke at linke til Gp’erne, da dette spørgsmål ikke handler om dem eller lysthusene der måske glemmer at opdatere, men at spørgsmålet er mere generelt, for kan læse at Thai steder ligeledes snyder med info.

På forhånd tak for kommentarerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt går jeg ikke så meget op i om pigen er +- 5ish år. Det vigtige er at hun ikke syner meget ældre eller yngre end hun udgiver sig for at være.

Det betyder også at jeg er ligeglad med om en pige er 25 år i 5-10 år - så længe hun stadig ligner en på 25.

Redigeret af Eventyrmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt snyd med alder er åbenbart nødvendig i den branche, men betyder intet for mig, der klart foretrækker mere modne gp'er, selvom de skriver 22 år i profilteksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 2 timer siden:

(…)

Grunden til at jeg anser det som et problem, er at denne branche på mange områder afhænger af tillid fra alle parter, GP’eren har tillid til at kunden kommer(hvilket kan være et problem), kunden har tillid til at det er GP’eren har han bestilt tid hos og at billeder og informationer passer ca.
Så hvad er holdningen herinde, hvor meget må der trækkes fra på alderen og hvis det er lige meget, hvad må de så også være meget liberale om?

(…)

Tak for et fint indlæg. Jeg tænker måske ikke det med alderen er det allermest afgørende for “tilliden” som selvfølgelig er vigtig. Mange piger lægger lidt til alderen – det er en kendt sag. Jeg tror snarere, at problemet opstår, hvis en pige i en “dyrere” prisklasse gør det.

Selvfølgelig kan man også nævne andet om den slags. Altså tillid. Jeg foretrækker mest at kalde det gensidig respekt. At man skal kunne regne med at GP’en holder sine aftaler, det er hende på billederne etc etc. Omvendt at kunden opfører sig pænt, kommer til tiden etc. etc. 

Det kan selvfølgelig blive komisk, hvis en GP skriver 20 år men er 30 år. Lidt som i nogen af de eksempler du nævner. Men igen. Det ville nok typisk blive opdaget og er nok mere sjældent i de dyrere prislejer.

½angel skrev, for 2 timer siden:

(…)

På forhånd tak for kommentarerne

Det har jeg godt nok aldrig set nogen skrive i en tråd før. Jo svært at sige om vi kommer med gode eller dårlige svar :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget alm. 

men skal minimum trække 10 år fra. 
har besøgt en pige meget. 
altid stået 29 i profilen. 
siden 2015. Ikke det betyder det store. 
men har senere fundet ud af hun er i slutning af 40’erne da hun begyndte at at røbe sig selv med alderen på sin børn så kunne jeg godt lægge 2 og 2 sammen  med mindre hun var 7 da hun fik den første :ph34r:

har altid vidst hun ikke var 29 men måske 35-39  men slutning af 40’erne  er måske lige at stramme den :lol:

Synes det er ok at trække lidt fra  men der er også grænser vil jeg mene. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 11 timer siden:

Lige nu kigger jeg på en der skriver 28, skal jeg så regne 36 år?

Ja måske, det kan sagtens tænkes. Det er også muligt, at alderen passer.

Jeg går ikke så meget op i den angivne alder, men ser det mere som en retningspil i stil med ung/medium/ældre (under 30, 30-50, over 50).

Har aldrig helt forstået, hvorfor det er supervigtigt, om pige er 43, 46 eller 49, så for mit vedkommende er +/- 10 år inden for skiven, og så skuffes man sjældent. Men jeg går så som regel heller ikke efter de helt unge piger. I det segment kan fem år betyde ret meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 7 timer siden:

begyndte at at røbe sig selv med alderen på sin børn så kunne jeg godt lægge 2 og 2 sammen  med mindre hun var 7 da hun fik den første

Der er nok nogle der har tænkt at jeg lyver når jeg fortæller alderen på mine børn faktisk:ph34r:.. Min ældste er 18 og jeg er 33.. Altså sådan ægte:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Der er nok nogle der har tænkt at jeg lyver når jeg fortæller alderen på mine børn faktisk:ph34r:.. Min ældste er 18 og jeg er 33.. Altså sådan ægte:lol:.. 

:lol: ikke nødvendigvis 

men 7 år som mor er måske de færreste på verdensplan forhåbenlig det sker for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes den er svær.. Jeg fortæller altid ærligt min alder hvis jeg bliver spurgt.. Da jeg startede på klinik (hvor de satte mig på som 21 årig selvom jeg var 24) spurgte jeg altid "sådan her nede eller ægte-ægte" med et blink i øjet hvis gæsterne spurgte til min alder.. Mest fordi jeg synes det er noget tosset noget at lyve omkring og fordi at jeg finder hele glorifiseringen af "ungdom" åndssvag men sådan er det bare når man starter på klinik og som debuterende der aner man altså hverken til eller fra så man følger strømmen fordi de færreste vil være "Rasmus modsat" i et fællesskab.. 

Jeg får dog tit at vide af gæster at jeg sagtens kunne have sagt 23-25 år og de ville stadig have troet på mig her 9 år senere.. Jeg skal også stadig vise id når jeg skal købe cigaretter og har et par gange, især i saunaklubben, måtte påpege overfor meget nervøse gæster at jeg kunne se på dem at jeg nok lige var nødt til at fortælle dem at jeg altså var over 30 hvorefter de har åndet lettet op og slappet meget mere af:lol:..

Når folk så siger til mig at det burde jeg bare være glad for så spørger jeg dem om de slet ikke glædede sig til da de blev 18 og kunne alt i hele landet.. Det gjorde de sjovt nok alle.. Jeg har så ventet 33 år på at kunne det hele og stadig mislykkes det nogen gange:rolleyes:.. 

Jeg forstår godt hvis man synes alderssnyderiet er irriterende.. Jeg har selv en regel med at man skal være 28 for at besøge mig og jeg ville blive lettere irriteret hvis en der så kom en 18 årig alligevel der påstod han var 28.. Så jeg ville nok personligt ikke tolerere synligt bedrag med alderen.. Hvis jeg kan se "du er bestemt ikke 28" så ville jeg afvise personen i døren.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm hvorfor er alderen så vigtig. Jeg synes det er legen/sexen der er afgørende… om gp’en er 21 eller 59 er ligegyldigt for mig bare der er gensidig interesse og engagement .. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, den 15.8.2023 at 00:27:

Jo svært at sige om vi kommer med gode eller dårlige svar :)

Også derfor jeg ikke skrev tak for de "gode" kommentarer ;-):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sønderjyden68 skrev, for 22 timer siden:

Hmm hvorfor er alderen så vigtig. Jeg synes det er legen/sexen der er afgørende… om gp’en er 21 eller 59 er ligegyldigt for mig bare der er gensidig interesse og engagement .. :)

For mig er alderen måske mere end bare alder, for hvis man eller huset ikke konsekvent kan lægge +1 på alderen engang hvert år, så er chancen for at de potentielle ekstra 5-10 kg. hellere ikke kommer med ret stor i min optik eller hvis GP'en får andet lavet om.

Det er for mig en indikator for hvor professionelle og reele de er.

Det er fint de lyver lidt, men der må være en grænse, for 21 år i otte år er måske ret overdrevet.

Men ja, sexen er jo den vigtigste del, og har haft fantastiske oplevelser med alle alder af GP'er, kommer bare an på kemi. Jeg har prøvet de 18 årige der bare red mig for en djævle, og de 36 årige der bare ville have det overstået, og ligeledes den 24 årige hvor det bare var kedeligt og den 40-årige der bare åd mig med hud og hår, så jeg bagefter tænkte "WTF happend" med et stor smil på læberne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...