Hop til indhold

Kære mænd. Hvor langt kører i væk fra egen by?

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg er lidt nysgerrig omkring hvorvidt i har det med i jeres overvejelser, når i vælger en GF. Er i bange for at ramle ind i en GP i kender fra privatlivet og derfor kører 1-2 timer væk fra hjemmet? Eller har det intet at sige for jer?

Jeg sætter pris på jeres svar.

Knus Camilla

• Svar 70
  • Visninger 7.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nah, han tænkte nok mere ”hende gad jeg satme godt at knalde…” Og hvis det sker igen og du er i tvivl, så spørg: “Har vi knaldet?” … Det plejer ikke at virke særlig godt for mig i Føtex, og de æl

• Har prøvet at køre 150 km hver vej, og så møde en gammel skoleveninde, hun var også taget til Århus, for ikke at møde nogle hun kendte   

• Det er først galt, hvis svigermor er telefondamen….. eller det der er værre  

Skrevet

Jeg er ikke bange, så jeg kører bare der hen, hvor de gode gp'er holder til, ca. 12 km.

Skrevet

Jeg er ikke bange for at møde en GP jeg kender, fordi diskretion går begge veje. Hvis hun begyndte at fortælle om mig, så vil hun ødelægge det for sig selv. 

Jeg har prøvet at møde en GP, som er en af mine venners nære veninder og det fandt jeg først ud af bagefter til en fest. Det rørte mig slet ikke. 

Det længste jeg har kørt herhjemme er ca. 1 times tid, fordi jeg bare måtte være sammen med hende. Men ellers er det altid i mit nærområde. 

Skrevet

Jeg kender nogen i mange landsdele og i mange dele af København som jeg er fra. Jeg tænker at sandsynligheden er meget lille, så nej jeg kører ikke langt væk af den grund. Det er kun for at møde de som jeg har en særlig forkærlighed for.

Bange er også et lidt stærkt udtryk. Jeg ville da synes det var lidt ærgerligt, da jeg anser det for en privat ting for mig at jeg besøger GP'ere. Hvis jeg møder en jeg kender et vi naturligvis to der er i den samme situation, så derfor gør det mig ikke bange, men lidt øv vil jeg nok synes det er, både for mig selv og den bekendte som formodentlig også har gået stille med dørene i omgangskredsen omkring den lille sidegesjæft.

Så jeg tænker at livet går videre uden at der er tale om mere end et lille bump på vejen.

Skrevet

København er af en tilpas størrelse til at man kan gemme sig i mængden, så jeg tager sjældent særligt langt væk.

Skrevet

Kører gerne til Jylland... kvinder derovre er bare frække og lækre....

Skrevet

Kører altid til anden by som regel på landet hvor jeg kan parkere udenfor

Skrevet

Max 1 time

Skrevet

Er ikke en mand. Men baseret på min kundegruppe kan jeg fortælle jeg har kunder fra både nær og fjern. Fra egen by, som ikke er DK’s største ;) de spørger ofte selv om det er ok og dobbelttjekker “diskretion går begge veje” og jeg informerer om jeg ikke hilser ude i byen. Ikke for at være uhøflig, men netop for diskretion. Og fra Nordjylland, Fyn, Sjælland til trods for jeg er i Sønderjylland. Dem langvejs fra besøger mig ofte hvis de har andre ærinder i området. Kørende sælgere, håndværkere etc. Men nogen vælger også at det er køreturen værd og kører uden anden grund. 

Skrevet
  • Author

Jeg er mega glad for jeres svar ^_^ Ordet “bange” som jeg bruger, skal ikke forstås så hårdt, det var bare det bedste ord jeg lige kunne komme på. Jeg har nemlig overvejet om jeg skal lave en aftale med et sted i nærheden, så jeg er lidt nysgerrig på hvor stor sandsynligheden er, for at der kommer nogen jeg kender. Og selvfølgelig går diskretion begge veje.

Skrevet

Jeg kører normalt ikke så langt, max 20-25min, pga af faren for afbrænding. Den stiger tilsyneladende proportionalt med tiden man bruger på at komme frem...

Skrevet

Jeg er fra Fyn, og har både besøgt piger i Sønderjylland, midt og Nordjylland… Jeg kommer sjældent til Sjælland… der er dog også et par stykker på to-do-listen…

Skrevet

Jeg har endnu ikke besøgt nogen i egen, hvor jeg er en rimelig kendt person, det er ikke pigens diskretion, jeg er nervøs for, for de kommer ofte udenbys fra!, men det er risikoen for at blive genkendt på adressen.

har besøgt piger ca 10 km væk!

en gang besøgte jeg en pige 60 km væk, og hun udbrød: dig kender jeg!, da hun åbnede døren, jeg spurgte om jeg skulle gå igen, eller vi skulle lade som ingenting.

det blev engod halv time

Skrevet

Gik da også gerne ind til naboen, kører ikke over 1 time 

Skrevet

Har prøvet at køre 150 km hver vej, og så møde en gammel skoleveninde, hun var også taget til Århus, for ikke at møde nogle hun kendte ;)  

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 23 minutter siden:

Er ikke en mand. Men baseret på min kundegruppe kan jeg fortælle jeg har kunder fra både nær og fjern. Fra egen by, som ikke er DK’s største ;) de spørger ofte selv om det er ok og dobbelttjekker “diskretion går begge veje” og jeg informerer om jeg ikke hilser ude i byen. Ikke for at være uhøflig, men netop for diskretion. Og fra Nordjylland, Fyn, Sjælland til trods for jeg er i Sønderjylland. Dem langvejs fra besøger mig ofte hvis de har andre ærinder i området. Kørende sælgere, håndværkere etc. Men nogen vælger også at det er køreturen værd og kører uden anden grund. 

Det er så skønt at du også har lyst til at give din erfaring videre :smile: 1000 tak for det. 

Skrevet
  • Author
Pite skrev, for 4 minutter siden:

Har prøvet at køre 150 km hver vej, og så møde en gammel skoleveninde, hun var også taget til Århus, for ikke at møde nogle hun kendte ;)  

Det er nemlig lidt der mine tanker er. Hvis begge køre væk for ikke at blive genkendt, så er man lige vidt :D

Skrevet

Jeg har haft besøg af en fra samme boligområde :lol: Men også fra kbh, Nordjylland, etc, da mit primær arbejdssted ligger tæt på E45.

Men igen, den gensidige diskretion - også syntes jeg efterhånden alle skandinaviske udseende mænd, ligner nogle jeg godt kunne have haft knaldet :lol: Så har endnu ikke genkendt nogle “på gaden” 

Ej hellere @Mister12 der genkendte mig :lol:
(Men self ikke hilste - blot så ingen tror andet)

Har prøvet i Føtex en mand kiggede ret meget på mig, der tænkte jeg “mon jeg har knaldet ham eller har lort i hovedet” :P

Redigeret af SiaUngQ

Skrevet

Jeg er ganske ny i det her game. Men lagde visit i Aarhus selv om jeg er fra Aalborg egnen. For mig er det ene og alene fristelsen efter en kvalitets oplevelse der er udslagsgivende for afstand. Min længste udflugt var et besøg i Bording. 
Vil hellere køre og betale for en kvalitets oplevelse end bare få “taget trykket” i nærområdet. 
Er osse totalt ligeglad om jeg møder en anden GP som jeg har besøgt tidligere

Redigeret af Grandland

Skrevet

Jeg har i sidste uge kørt 1,5 time, godt 100 km for at møde en dejlig kvinde. Hun blev overrasket da hun spurgte hvor jeg kom fra og gav ekstra kys og kram ;)

Skrevet

En andel af mine gæster er max 30 min væk, Fyn er ikke så stor :lol:.

Jeg har også gæster fra Jylland, Sjælland og Sverige men har ikke indtrykket af at de kører helt til Fyyyynslaaaand for at slippe for at blive genkendt, men fordi vi har været et godt match :).

Jeg hører aldrig fra gæsterne at de ikke vil vælge én i deres eget nærområde, så tænker ikke at bekymringen er så stor, men har da tænkt det samme som dig :)

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 9 minutter siden:

Det er nemlig lidt der mine tanker er. Hvis begge køre væk for ikke at blive genkendt, så er man lige vidt :D

Har det sådan, at jeg køre efter det der føles godt og lækkeret :)  Og er det i min by, så okay med det, vi lave jo begge noget man holder for sig selv ;) 

Skrevet

Kører ikke væk for at undgå at møde en pige som jeg kender.

Kører helst lidt hjemmefra for ikke at blive genkendt når jeg parkerer og går ind og ud fra stedet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.