Hop til indhold

Hotel i København?

Featured Replies

Skrevet
wag skrev, for 22 timer siden:

Jeg synes faktisk det er i orden at en airbnb-udlejer ikke vil have der drives bordel i hans/hendes lejlighed.

Nu var det ikke private lejligheder men det kan du jo ikke vide når du bare “gå ud fra” i stedet for at spørge:huh:..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 19.8.2023 at 11:10:

Nu var det ikke private lejligheder men det kan du jo ikke vide når du bare “gå ud fra” i stedet for at spørge:huh:..

Ikke desto mindre driver du erhverv i en airbnb-lejlighed. Og ovenikøbet et lidt lyssky serviceerhverv. Nu spørger jeg så: Er det tilladt ifølge kontrakten?

Skrevet
wag skrev, for 45 minutter siden:

Ikke desto mindre driver du erhverv i en airbnb-lejlighed. Og ovenikøbet et lidt lyssky serviceerhverv. Nu spørger jeg så: Er det tilladt ifølge kontrakten?

Der stod intet i kontrakten-_-.. Jeg ved ikke hvad du finder “lyssky” ved mit erhverv.? Jeg er både registreret og ser intet lyssky ved mit erhverv.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Der stod intet i kontrakten-_-.

Det står eller i airbnbs generelle regler: https://www.airbnb.com/help/article/3064

• Incall commercial sex work: A stay, Experience, or its surrounding property should not be used for paid sexual services, such as erotic massages or prostitution.

Redigeret af wag

Skrevet
wag skrev, for 22 minutter siden:

Det står eller i airbnbs generelle regler: https://www.airbnb.com/help/article/3064

• Incall commercial sex work: A stay, Experience, or its surrounding property should not be used for paid sexual services, such as erotic massages or prostitution.

Jeg bør nok her påpege at det er nogle år siden og det stod ikke i deres betingelser den gang hvilket selvfølgelig også gjorde at vi fik refunderet resten af opholdet^_^.. De færreste ønsker at opholde sig steder hvor de er uønsket.. 

Skrevet
  • Author
Liv skrev, den 14.8.2023 at 09:16:

Ja, for det er ikke tilladt at drive bordel fra hoteller. Af samme grund er det tågedumt at skrive, hvilke hoteller pigerne er på og hvilke, der er gode til formålet. Som at save den gren over, man sidder på…..

Det havde jeg ikke tænkt på, men vil jeg huske på for eftertiden! Tak!

Jeg fik ikke benyttet mig af muligheden alligevel da min fly fra Helsinki var stærkt forsinket, så det ville blive for kort og presset med ophold på hotel..

Næste gang det sikkert sker! :) !! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.