Hop til indhold

Frække Tanja takker pænt af ❤️ Tak til mine gæster gennem tiden ❤️

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Frække Tanja skrev, for 7 timer siden:

Annoncen siger lidt -dette siger alt <3

Kære ALLE mine gæster, OG ALLE som har deltaget og leget med i mine kalendere gennem tiden.:wub:

Jeg er nu kommet hjem, fra min sidste vagt i branchen. :wacko: (HÅBER JEG INDERLIGT)
I skal  VIDE, at mit håbINGEN MÅDE, skyldes jer eller branchenNOGEN måde.! NÆRMERE TVÆRTIMOD FAKTISK :D

På den ene side er jeg både lykkelig, beæret og utrolig glad for, at det ENDELIG lader til, at jeg har fundet mit livs kærlighed og lykken omsider tilsmiler mig og mit liv, hvilket jeg vil gøre mit bedste for, at gøre mig fortjent til fortsætter, HVER EVIGT ENESTE DAG JEG LEVER :wub:<3 (derved mit ovenstående håb);)

På den anden side, er det også underligt og ikke mindst nervepirrende, da jeg NU skal leve mit liv, MINDST  lige så godt, DOG på en HELT ny måde (hvilket jeg har meget svært ved :ph34r: (uvante, uforudsigelige og nye ting, er noget som jeg bevidst har holdt mig fra meget af mit liv, da det simpelthen stresser mig ALT for meget) 

Derudover er det både trist og spændende på samme tid, hvilket er lidt mærkeligt og forvirrende, da det jo normaltvis er modstridende følelser. Jeg var utrolig følelsesladet både før, imens og efter jeg skrev til jer herinde, angående min beslutning, om at stoppe.  Jeg måtte dele mit skriv ud over en hel dag, dels fordi det var det ABSOLUT Vigtigste for mig, at jeg var 150% sikker på det var den RIGTIGE beslutning og det skulle derfor FØLES HELT rigtigt indeni. Og dernæst fordi mine øjne løb i vand konstant, så jeg utallige gange ikke kunne se noget ud af dem overhoved. Dette forvirrede mig i en sådan grad, at jeg kom i tvivl om, hvorvidt det var den rigtige beslutning, jeg var ved at træffe

Min plan var, at overraske min mand. Og sørge for alt var iorden,  så jeg, når han kom hjem fra job, kunne informere ham om, at jeg mere eller mindre var stoppet og kun manglede Vindernes mulighed for at indløse gevinster, hvorefter det var slutI var informeret og det hele var klar og på plads. Det skulle jeg fortælle ham lige så glad, begejstret og med den samme overbevisende kærlighed i stemmen som han hver dag, kommer hjem og viser sin kærlighed til mig. (Beskrivelse kommer senere) :D  glad og stolt skulle jeg fortælle, samt vise og bevise overfor ham,  at HAN er den ENESTE mand i mit liv, hvilket jeg glædede mig til, som et lille barn til jul :wub:

Jeg havde fået skrevet beskeden til jer, OG var i fuld gang med at få styr på det praktiske  mht vagter til Indløsning Muligheder. Men min glæde og begejstring, som jeg skulle bruge til, at overraske ham, var der ikke. Jeg græd bare. 

da han trådte ind af døren,  sagde han som altid: "heeej skat" med en nærmest lykkelig og begejstret stemme. så VED jeg,  at han har savnet mig hele dagen og har glædet sig til at komme hjem til mig.

Der sad jeg i sofaen og forsøgte med en glad stemme, at svare ham tilbage (uden held) med tårer i hele ansigtet, der fløj ud af hovedet på mig i tide og utide, helt ude af kontrol, fordi jeres søde beskeder væltede ind, både i opslaget samt i pb. Beskeder, hvor i tydeligt udtrykte jeres forståelse, respekt, kærlighed og glæde af mig, samt at i vil og ønsker mig det bedste fremover. :( 

Han vidste med det samme noget var galt med mig og kom straks ind til mig. 

Han blev naturligvis bekymret og spurgte:" ej græder du skat?? Er du okay?? Hvad er der dog sket?? Imens han satte sig ved min side og trøstede mig.. jeg svarede ham sandheden:, som den jo er:"Jeg er okay skat <3"  Jeg har besluttet mig for, at stoppe på arbejde og fokusereOS" ... MEN det er virkelig følelsesladet for mig. Har været UBESKRIVELIG glad for det her job, hver eneste dag  fra start til slut. Så det er hårdt -VIRKELIG HÅRDT, og de (i) er helt fantastiske i deres (jeres) beskeder tilbage til mig, med respons på min beslutning, og det bekræfter mig bare 1000% i, at HER, i DENNE branche, der har jeg FORMÅET at skabe SUCCES, sammen med JER :D 

Hvad har i gjort, for mig?

var jeg det mindste i tvivl om, hvorvidt dette job og min dertilhørende forretning, med rette kan kaldes en succes?

- så bekræftede jeres fantastiske måder at reagere og modtage, min beslutning på, at jeg i hvert fald  har gjort noget rigtigt.

- Så har vi jeres store engagement ift kalenderen, som os viser, at jeg har sans, for at drive en succesfuld forretning. 

- og sidst, men ikke mindst, så har jeg en forretning med UDELUKKENDE gode anmeldelser herinde. 

- I gav mig chancen for at bevise, at jeg levede op til min profil/min annonce og ikke mindst mit navn:"Frække Tanja" UDEN DET - INGEN FORRETNING !

Hvad har hjulpet mig til succes?

- jeg har haft fokus på mig selv hele vejen igennem. Grænser, lyster, regler, sikkerhed osv.

- jeg har altid overholdt aftaler med mig selv, for at passe på mig igennem. F.eks: vågnede jeg op en arb dag, uden enten arb- eller sexlyst. Så blev jeg hjemme. Både for min og jeres skyld. (dette er sket 2 gange, og begge gange har jeg fortrudt efter max 2 timer, da jeg herefter, bestemt har haft lyst til sex" :lol:

- har altid KUN tilbudt ydelser jeg selv har fundet frækt og dejligt.

-med andre ord har jeg været tro mod mig selv og det har fået mig sikkert igennem denne branche, KUN med følelse af succes - INTET fortrydelse og intet ondt at sige om hverken jobbet eller branchen :wub:

- jeg har nydt sexen hver gang, jeg har altid fået ægte orgasmer, fordi jeg oprigtigt kan li det jeg laver og det jeg tilbyder. 

Alt dette har givet mig en følelse af, at her er jeg værdsat, her er jeg betydningsfuld, her bliver jeg holdt af, og her bliver jeg VALGT TIL, blandt flere andre. 

Dette erhverv er det bedste og mest lærerige jeg har gjort for mig selv. Blev undervejs nødt til at lære mig selv at kende, på et helt nyt plan. Og derudover blev jeg min egen bedste ven, og lærte at elske mig selv, lige så meget som jeg elsker, andre i mit liv

Mine ustandselige tårer og gråd,  TVANG mig imidlertidig til, at tænke det hele igennem igen og igen, og se indad på et langt dybere plan, da det jo var meningen jeg skulle være glad, stolt og begejstret. På den måde fandt jeg ud af noget mere jeg havde fået med. Sådan fik jeg fuld forståelse for og afklaring omkring mit valg. Jeg græd af glæde, det vidste jeg bare ikke, for det har jeg ikke prøvet før, på den måde. Da jeg mærkede ordentlig efter i mig selv, blev jeg med ét afklaret, men det tog altså lige et døgns tid for mig, at nå frem til, at det ER den rigtige beslutning for mig, og herefter mærkede jeg TYDELIGT, at jeg var afklaret, glad og tilfreds med min beslutning.  da min tid i branchen, har været med til, at forme mig og gøre mig til et bedre og ikke mindst, et mere selvbevidst og selvkærligt menneske. Og det har I som mine gæster, været behjælpelige med at muliggøre for mig. Det vil jeg være jer evigt taknemmelige for, og jeg takker ydmygt af hele mit hjerte <3  jeres interesse,engagement, lyst og villighed til at besøge mig har hjulpet mig et godt skridt på vejen videre. Af hjertet tak til jer :wub:

nu tænker du måske:"ikke mig, jeg kom jo kun 1/få gang(e)" :( ELLER "hvordan er jeg en del af det, det tror jeg ikke på?" B) ELLER MÅSKE tænker du: "Gud hvor fedt :D det har jeg slet ikke tænkt på :shock:- hvordan?" :-o

- at du besøgte mig, gjorde mit arbejde muligt, specielt og fantastisk 

Hver og ét af jeres besøg har været noget helt specielt og jeg er både super glad og beæret over i udvalgte mig, som pigen der skulle forkæle jer 

Jeg ønsker alle mine gæster alt det bedste fremover og ønsker i passer på jer selv og har det fantastisk

kys og kram fra FRÆKKE TANJA 

Ps. I slipper dog ikke helt for mig på EG, da jeg vil stikke mit kønne ansigt frem derinde, ind imellem 

Redigeret af Frække Tanja

Skrevet

Tak for et hjertevarmt og ærligt indlæg, @Frække Tanja. Hvor ville jeg dog ønske, at nogen af dem med fastlåste, negative holdninger omkring sexarbejde ville bruge tid på at læse dette opslag igennem, for det giver et godt og dybt personligt indblik i, hvordan sexarbejde også kan give mange positive oplevelser og være med til at bidrage positivt til en piges udvikling.

Alt det bedste til dig fremover.

Skrevet

Kære Tanja:)

Held og lykke til dig og dine fremover:)

- - og tak for din vidunderlige og ukompliceret måde at gebærde dig igennem din tid på herinde på EG, - - stærkt godt gået af dig - Tanja:)

Mange kærlige hilsner

Nye tider

Skrevet

Kæmpe stort tillykke med kærligheden <3 han lyder til at være en fantastisk dejlig mand :wub:.

Al mulig held og lykke fremover til dig og dine <3

Skrevet

God vind fremover, og hvor er jeg glad på dine vegne over at du har fundet kærligheden. Nåede desværre aldrig at besøge dig, men sådan er det jo bare. 

Skrevet

Hej Tanja :)

Nu har jeg jo rost dig rigeligt i en anden tråd. 

Det sku nødigt stige dig til hovedet :D

Held og lykke i fremtiden. 

Hils den heldige mand :)

Skrevet

Pø pøj med alt @Frække Tanja nåede ikke forbi desværre men har et dejligt minde med dig fra første fredagsbar jeg deltog i hvor dig og Jennifer var de skønneste medværtinder :) 

Glæder mig meget på dine vegne må dit nye kapitel i livet blive det bedste i dit liv <3:wub::)

Skrevet

Jeg har heller ikke nået at besøge dig ...

Men jeg vil også gerne ønske dig rigtig god vind fremover ... 

Vil også lige sige, dyb respekt for dit arbejde ... 
Jeg selv - og, tænker jeg, mange andre af os gæster - værdsætter jeg for rigtig meget andet, end lige det seksuelle ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Jeg har heller ikke besøgt Tanja. Men det var da vist noget med nogle ret fine julekalendre fik jeg indtryk af.

Det får mig til at tænke på, at ungarske Naia desværre også lige er stoppet (slut juni).

Anyway. Held og lykke :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

Kære Tanja,
God vind fremover. Jeg håber du stadig vil komme med dine indspark her på forummet, og jeg håber også at du måske en dag kigger ind til en fredagsbar som almindelig gæst (selvfølgelig med @Eva Nadine's godkendelse).
Den fredagsbar som du deltog i var fantastisk, rent kommunkationsmæssig. Og selv om både du og @JenniferRomantica kan snakke i timevis, så har I begge den fine evne at sørge for at samtalen er værd at deltage i, og at man får noget med hjem fra alt snakkeriet. 

De bedste ønsker for fremtiden.
/Francois

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 15 timer siden:

Kæmpe stort tillykke med kærligheden <3 han lyder til at være en fantastisk dejlig mand :wub:.

Al mulig held og lykke fremover til dig og dine <3

Han er helt perfekt <3

Tak og du må os have det dejligt fremover :D

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 14 timer siden:

God vind fremover, og hvor er jeg glad på dine vegne over at du har fundet kærligheden. Nåede desværre aldrig at besøge dig, men sådan er det jo bare. 

Mange tak :D ja det der ikke så meget at gøre ved nu ;)

Skrevet
  • Author
Nye tider skrev, for 16 timer siden:

Kære Tanja:)

Held og lykke til dig og dine fremover:)

- - og tak for din vidunderlige og ukompliceret måde at gebærde dig igennem din tid på herinde på EG, - - stærkt godt gået af dig - Tanja:)

Mange kærlige hilsner

Nye tider

Mange tak og selv tak da :D

Skrevet
  • Author
Pedersendk skrev, for 14 timer siden:

Hej Tanja :)

Nu har jeg jo rost dig rigeligt i en anden tråd. 

Det sku nødigt stige dig til hovedet :D

Held og lykke i fremtiden. 

Hils den heldige mand :)

Mange tak. Ja det skal man passe på med :lol:

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 14 timer siden:

Pø pøj med alt @Frække Tanja nåede ikke forbi desværre men har et dejligt minde med dig fra første fredagsbar jeg deltog i hvor dig og Jennifer var de skønneste medværtinder :) 

Glæder mig meget på dine vegne må dit nye kapitel i livet blive det bedste i dit liv <3:wub::)

Mange tak. Ja det var en god aften :D

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 13 timer siden:

Jeg har heller ikke nået at besøge dig ...

Men jeg vil også gerne ønske dig rigtig god vind fremover ... 

Vil også lige sige, dyb respekt for dit arbejde ... 
Jeg selv - og, tænker jeg, mange andre af os gæster - værdsætter jeg for rigtig meget andet, end lige det seksuelle ... 

Mange tak. Dejligt at vide :D

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, for 12 timer siden:

Jeg har heller ikke besøgt Tanja. Men det var da vist noget med nogle ret fine julekalendre fik jeg indtryk af.

Det får mig til at tænke på, at ungarske Naia desværre også lige er stoppet (slut juni).

Anyway. Held og lykke :)

Ja det har bestemt været hyggeligt :D

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 11 timer siden:

Held og lykke med dit nye liv :) 

Mange tak liv. Pas godt på dig <3

Skrevet
  • Author
Francois skrev, for 2 timer siden:

Kære Tanja,
God vind fremover. Jeg håber du stadig vil komme med dine indspark her på forummet, og jeg håber også at du måske en dag kigger ind til en fredagsbar som almindelig gæst (selvfølgelig med @Eva Nadine's godkendelse).
Den fredagsbar som du deltog i var fantastisk, rent kommunkationsmæssig. Og selv om både du og @JenniferRomantica kan snakke i timevis, så har I begge den fine evne at sørge for at samtalen er værd at deltage i, og at man får noget med hjem fra alt snakkeriet. 

De bedste ønsker for fremtiden.
/Francois

Mange tusind tak og godt du nød tiden med os trods vores snakketøj :D

Skrevet
Francois skrev, for 9 timer siden:

håber også at du måske en dag kigger ind til en fredagsbar som almindelig gæst (selvfølgelig med @Eva Nadine's godkendelse).
Den fredagsbar som du deltog i var fantastisk, rent kommunkationsmæssig. Og selv om både du og @JenniferRomantica kan snakke i timevis... 

Mange tak. Ja det var en god aften :D

Ah, nu kan jeg huske det. Du var da inde forbi og give hånd til mig og Jennifer mens vi lå og knaldede under første fredagsbar. 

Skrevet

Hjertevarmt, ærligt og rørende indlæg. Din udkårne er umådelig heldig. 

Alt muligt lykke til dig med dit nye liv.

Skrevet
  • Author
Hansen13 skrev, for 3 timer siden:

Hjertevarmt, ærligt og rørende indlæg. Din udkårne er umådelig heldig. 

Alt muligt lykke til dig med dit nye liv.

Mange tak :D

Sku sige fra ham, at det ved han godt <3

Skrevet
Pianistinden skrev, den 12.8.2023 at 10:33:

han lyder til at være en fantastisk dejlig mand

Ja han lyder til at være en god mand, og håber andre mænd/kærester forstår i gp. Personligt kan jeg ikke forstå det, manden finder sig idet..

Det kan godt være i andre mænd, som køber sex, forstår det ikke som er herinde.. det beklager jeg. Håber ikke jeg fornærmer nogen.

I skulle alle sammen se Taylor the Fiend.

Ud fra det, god vind fremover håber du aldrig gå ind i sex-arbejde igen. Os for din mand skyld.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.