Hop til indhold

Recommended Posts

Egentligt har jeg ikke lyst til at dele, da jeg frygter at det fremover vil være sværere for mig at få tid, men hellere dele end at risikere at hun tager videre pga manglende interesse for hende.
 
Nika
 
Som I nok kan gætte ud fra indledningen så havde jeg et vældigt godt besøg hos Nika.
100% GFE, en hel time hvor jeg havde tilvalgt superfransk og kys. 
Efter bad på et lidt fejlkonstrueret badeværelse ( gulvet må være skævt så døren bliver våd med det resultat at den binder) startede vi med indledende kys, langsomt og undersøgende, sidenhen mere intenst og dybe. Ned at ligge på sengen, først en omgang fransk til min bedste ven, det har hun prøvet før, virkeligt godt, langsomt, hurtigt, kun spidsen, ned langs skaftet, tilbage til hovedet, det krævede en pause. Så hende ned at ligge, flere kys, fine bløde naturlige bryster, de hænger lidt ( billedet med håndklæde og telefon er meget retvisende), de vil gerne lege med, overraskende hurtig reaktion, hun kan godt lide hvad vi foretager os. Flere kys, brysterne igen, hendes hånd finder mine kugler, uh dejligt, min tunge finder missen, glat og ren, lækkert. Jeg føler at jeg kunne blive med at slikke hende for evigt, men bedste vennen skal også i aktion. Så på med hætten, missionæren og cow girl når vi i første runde inden jeg afsluttede samtidigt med at jeg havde hænderne fulde af hendes bryster. Lidt massage i pausen, rare og bløde berøringer, men fysioterapeut er hun ikke. Jeg er klar igen, anden runde er lidt en gentagelse af første, hun er dog mere tændt, kys, faktisk rigtigt mange, gensidig oralt på skift, hun har travlt med at kæle for sine bryster mens jeg er optaget andetsteds, missionæren, cow girl, fra siden og liggende bagfra inden jeg alt for hurtigt er færdig igen. 
Lidt ekstra nusseri og pillow talk inden jeg springer under bruseren på vejen ud.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JensenDK

hej

hun skriver i sin annoncen at hun har dækket ansigtet i billederne på annoncen , men er det sådan her (foto neden under) hun ser ud? for på et af billederne har hun ikke gemt sit ansigt

 

 

 

Redigeret af JensenDK
2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JensenDK skrev, for 18 timer siden:

hej

hun skriver i sin annoncen at hun har dækket ansigtet i billederne på annoncen , men er det sådan her (foto neden under) hun ser ud? for på et af billederne har hun ikke gemt sit ansigt

 

 

 

Hendes billeder, med eller uden ansigt, er retvisende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 26 minutter siden:

Er et ikke hende der holdt til i længere tid omkring Roskilde?

Det lyder rigtigt, hendes annonce henviser til anmeldelser både fra Roskilde og Slagelse.

Jeg har kun besøgt hende i Søborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 3 timer siden:

Det lyder rigtigt, hendes annonce henviser til anmeldelser både fra Roskilde og Slagelse.

Jeg har kun besøgt hende i Søborg.

Tak... hun kommer på min liste. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...