Hop til indhold

Recommended Posts

Nå, havde lyst til en ung tynd pige.

Så fandt denne profil:

http://sexyclub.dk/girls/camille/index.html

Da hun kom ind blev jeg noget overrasket.

Hun er mindst 28 år og næsten grim i ansigtet.

Men hun var meget tynd, så jeg blev.

Hun virkede meget professional og snakkede før og efter.

Hun levede sig ikke ind i sexen, men hvad kan man forvente efter så mange år i branchen.

Synes sgu det er for dårligt af sexyclub. Jeg troede at der var en vis sikkerhed for at man ikke blev røvrendt på danske bordeller.

Der går ihvertfald lang tid før jeg besøger sexyclub igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Nå, havde lyst til en ung tynd pige.

Så fandt denne profil:

http://sexyclub.dk/girls/camille/index.html

Da hun kom ind blev jeg noget overrasket.

Hun er mindst 28 år og næsten grim i ansigtet.

Men hun var meget tynd, så jeg blev.

Hun virkede meget professional og snakkede før og efter.

Hun levede sig ikke ind i sexen, men hvad kan man forvente efter så mange år i branchen.

Synes sgu det er for dårligt af sexyclub. Jeg troede at der var en vis sikkerhed for at man ikke blev røvrendt på danske bordeller.

Der går ihvertfald lang tid før jeg besøger sexyclub igen.

Hejsa! Hvordan kunne du dog tro det?? Fordi de arbejder på et dansk bordel er det da ikke nogen garanti for noget som helst snart tværtimod. De fleste danske bordel bimbos har travlt med at fortælle om alt det som ikke er tilladt. Har du nogen sinde hørt en god sælger fortælle om alle produktets begrænsninger som noget af det første? Nej vel - men hvis der bliver skrevet en masse om hvad man ikke kan/må holder jeg mig i hvert tilfælde væk. En god luder i min optik er fx ikke bleg for at sutte mandepik uden kondom altså superfransk. Hende du besøgte gjorde jo netop en masse ud af at fortælle om begrænsninger og restriktioner. Det har i øvrigt ikke noget med sexy club at gøre da pigerne er individuelle og ikke underlagt performance test eller lignende! Bedre held næste gang!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

En god luder i min optik er fx ikke bleg for at sutte mandepik uden kondom altså superfransk. Hende du besøgte gjorde jo netop en masse ud af at fortælle om begrænsninger og restriktioner.

Ja tak til super fransk. Ingen grund til ikke at tilbyde det.

Hvad får dig til at tro der blev fortalt en masse om begrænsninger og restriktioner?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En god luder i min optik er fx ikke bleg for at sutte mandepik uden kondom altså superfransk.

Superfransk er blot at hun slikker dine boller og op af skaftet på køllen (ifølge div. bordeller i DK)! Det er meget begrænset med klinikker hvor de laver rigtig superfransk, typisk er det udenlandske piger i kliniker eller private tøser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Superfransk er blot at hun slikker dine boller og op af skaftet på køllen (ifølge div. bordeller i DK)! Det er meget begrænset med klinikker hvor de laver rigtig superfransk, typisk er det udenlandske piger i kliniker eller private tøser.

Nej superfransk er sut uden kondom.

Hvad er diverse danske bordeller tilbyder er noget tredje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes fransk bliver mere og mere som energi graderinger. Nu kan man få køleskabe med A+++++.

Det næste bliver superdupermegafransk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej superfransk er sut uden kondom.

Hvad er diverse danske bordeller tilbyder er noget tredje.

Ja prøv at læs hvad jeg skriver!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde du læst Sexyclubs beskrivelse under ydelser, ville du ikke have været i tvivl om, at du ikke ville få fransk uden:

"Hos os er hygiejne og sikkerhed i højsædet. Der er kun enkelte ydelser, du kan få uden kondom, og det er svensk og olie-spansk. Vi respekterer nemlig såvel dit som vores helbred.

Husk det ikke er alle piger, der tilbyder det samme, så spørg altid pigen hvad hun tilbyder og til hvilken pris."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde du læst Sexyclubs beskrivelse under ydelser, ville du ikke have været i tvivl om, at du ikke ville få fransk uden:

"Hos os er hygiejne og sikkerhed i højsædet. Der er kun enkelte ydelser, du kan få uden kondom, og det er svensk og olie-spansk. Vi respekterer nemlig såvel dit som vores helbred.

Husk det ikke er alle piger, der tilbyder det samme, så spørg altid pigen hvad hun tilbyder og til hvilken pris."

Hvem taler du til? Der er ingen her i tråden der har været i tvivl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Mange danske klinikker opfatter superfransk som boller og skaft med kondom på toppen. Derfor eksisterer begrebet ægte superfransk også som burde være the real deal. En hel del danske piger er dog efterhånden kommet efter det og tilbyder også ægte SF. I tyskland kalder man der Französish Natur. Mit Aufnahme er Mega i Tyskland. På engelsk OWO Oral WithOut. De indfødte tyske piger tilbyder næsten alle ægte SF. De har tilpasset sig konkurrencen. Mange af dem er endvidere naturligt liderlige Naturgeil. Nå men tilbage til tråden så er jeg vist nu på vej ind under generel debat - sorry Folks

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange danske klinikker opfatter superfransk som boller og skaft med kondom på toppen. Derfor eksisterer begrebet ægte superfransk også som burde være the real deal. En hel del danske piger er dog efterhånden kommet efter det og tilbyder også ægte SF. I tyskland kalder man der Französish Natur. Mit Aufnahme er Mega i Tyskland. På engelsk OWO Oral WithOut. De indfødte tyske piger tilbyder næsten alle ægte SF. De har tilpasset sig konkurrencen. Mange af dem er endvidere naturligt liderlige Naturgeil. Nå men tilbage til tråden så er jeg vist nu på vej ind under generel debat - sorry Folks

Er der nogle tråde du snart ikke tager dette emne op i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Ja tak til super fransk. Ingen grund til ikke at tilbyde det.

Hvad får dig til at tro der blev fortalt en masse om begrænsninger og restriktioner?

Det siger jeg heller ikke at der blev i dit konkrete tilfælde! Jeg mener bare, at hvis dette er tilfældet, er det et klart advarselssignal. Jeg opfordrer dig til lige at lave et indlæg på min nye tråd under generel debat omkring superfransk! Det ville glæde mig! Hej herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Nej jeg har også korrigeret dette og nu lavet en tråd under generel debat omkring superfransk. Du er meget velkommen og beklager, at jeg har skrevet så meget om det rundt omkring! Mvh Game

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg er sgu også ved at være træt af at se på det....!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når i taler superfransk uden kondom, hvilket jo lyder fortryllende, er min første tanke altid hvilke sygdomme man kan blive smittet med. Som i bemærker er det oftest de udenlandske piger der tilbyder det og som rejser rundt i hele verden for at protistuere sig. Er det risikoen værd at blive smittet med noget fra østen eller sydamerika, bare for at få lettet trykket? Er der nogen herinde der har et kvalificeret bud på hvor stor risikoen rent faktisk er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen herinde der har et kvalificeret bud på hvor stor risikoen rent faktisk er?

Prøv at stille det spørgsmål i en af de utallige tråde om superfransk, under "Generel Debat".

Spørgsmålet har vel ikke så meget at gøre i en anmeldelsestråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...