Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var i mandags forbi Tina Thai til en glimrende massage og efterfølgende afslutning i munden hos Tina. Hun gør det fremragende som altid, men min favorit hos hende har længe været Nanna. Men Tina siger at Nanna ikke længere er hos dem og hun ved ikke hvor hun arbejder nu. Er der nogle derude der ved om den gode Nanna har trukket sig tilbage eller om hun har fundet et andet sted? 

https://annoncelight.dk/showad/308761

Mvh Cotton

Skrevet

Ja, det er lidt mærkeligt. Først var Nanna på ferie. Da hun kom tilbage var beskeden at man skulle booke hende en dag i forvejen. Og nu er beskeden at hun ikke arbejde der mere. Nyt arbejde/anden branche, kæreste, sygdom…?

Skrevet
  • Author
xxl lover skrev, den 12.8.2023 at 05:30:

Ja, det er lidt mærkeligt. Først var Nanna på ferie. Da hun kom tilbage var beskeden at man skulle booke hende en dag i forvejen. Og nu er beskeden at hun ikke arbejde der mere. Nyt arbejde/anden branche, kæreste, sygdom…?

Det var præcis samme oplevelse jeg havde da jeg prøvede at booke en ny tid med hende. Håber hun vender tilbage, hun er et fantastisk væsen 

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 19 timer siden:

Kæreste!

Ærgerligt for os, men godt for hende!

Skrevet
Cotton skrev, for 15 minutter siden:

Ærgerligt for os, men godt for hende!

I hvert fald for ham.

Skrevet
  • Author
xxl lover skrev, for 11 timer siden:

Nanna er tilbage.

Fantastisk! Hvor kan man finde hende? Stadig hos Tina? Kan ikke lige finde en annonce 

• 1 month later...
Skrevet

Har skrevet med Tina i dag. Nanna er stoppet igen og Tina ved ikke om hun kommer tilbage. Øv. Vil savne hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.