Hop til indhold
cassanova

Luskede GP, ere ...

Recommended Posts

Det er fa... noget luskeri . Har efterhånden mange gange booket en GP via SMS og aftalt en tid , så langt så godt. Men når jeg så via en ny SMS spørger til hvilke ydelser hun har på menuen så svarer hun ikke igen. Det sker når jeg svarer på annoncer med meget kortfattet tekst uden et ord om hvad hun tilbyder af ydelser, men som regel er billederne fantastiske og indbydende. Jeg tænker umiddelbart Fakeannoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen gange så tænker jeg i mænder lidt selv beder om bøvlet:ph34r::lol:.. Måske skulle man holde sig til annoncer hvor det er tydeligt at pigen har gidet "give bare den mindste fuck" for sin annonce som jo er hendes eneste måde at tjene penge på:P.. Hvis ydelser og pris ikke som det mindste er skrevet på så lad være med at kontakte dem.. Eller nøjes med at kontakte dem for at fortælle hvad deres annoncer mangler så problemet måske bliver rettet.. Jeg forstår udemærket at man bliver fristet men jeg har det på samme måde med f.eks billeder af en fristende rejse hvor prisen og info om længde osv kræver at man skriver til rejsefirmaet.. Jeg ville aldrig skrive til dem.. Det virker for mig altid som et billigt salgskneb sådan ala "lad os bare få dem indendørs".. De ved jo godt at når i kontakter dem så i allerede fanget..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bestiller du også bord på en restaurant før du ved hvad de serverer? Du gør tingene i forkert rækkefølge. Først skal du afdække om hun kan tilbyde det du ønsker, dernæst booker du tid. Problem løst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt, jeg har bemærket nogenlunde det samme. Da annoncer der er meget kortfattede og mangelfulde er det sjældent man får svar fra og stort set umuligt at lave en aftale med. 
Derfor kunne man godt tro at det er fake, der er bare det ved det at hvis det var for at svindle, så ville annoncerne være bedre lavet og hvis det er fordi der sidder en mand og får et kick ud af det, så burde man vel få svar.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 25 minutter siden:

Det er fa... noget luskeri . Har efterhånden mange gange booket en GP via SMS og aftalt en tid , så langt så godt. Men når jeg så via en ny SMS spørger til hvilke ydelser hun har på menuen så svarer hun ikke igen. Det sker når jeg svarer på annoncer med meget kortfattet tekst uden et ord om hvad hun tilbyder af ydelser, men som regel er billederne fantastiske og indbydende. Jeg tænker umiddelbart Fakeannoncer.

Tja jeg må indrømme det er et rødt flag for mig. Hvis kunder først efter at have aftalt tid, spørger til ydelse og pris. Det er oplyst, men kun på min hjemmeside. Mine annoncer er kun for at blive set flere steder og henviser alle til hjemmesiden. Så det er muligt at vide det før man bestiller tid. Evt ved at bede mig om linket. Det virker useriøst at booke en tid, hvor man end ikke ved om man har råd til aftalen. Spild af vores tid. 
Kan selvfølgelig godt se problemet, hvis det slet ikke er oplyst, men som andre skriver. Så spørg til pris og ydelser før du booker en tid. Svarer hun så ikke, eller hun ikke tilbyder hvad du ønsker, må du jo lede videre. 
At låse sig på en tid. Hvor vi imellem tiden når at sige nej til andre kunder er ikke ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 1 time siden:

Det virker useriøst at booke en tid, hvor man end ikke ved om man har råd til aftalen

Man kan vel også være så betaget, at man er ligeglad med prisen. Jeg har da oplevet en pige eller 2 hvor jeg var så interesseret i at møde hende at hun sagtens kunne have krævet det dobbelte uden jeg havde sagt nej, selvom de i forvejen var i den dyrere ende af skalaen. 

Andre gange er der kun oplyst priser op til en time og jeg beder om længere tid. Her regner jeg bare prisen ud i forhold til hvis jeg havde købt 2 enkelte timer. Nogle gange får jeg lidt rabat for at købe ekstra tid og det er jo bare en bonus, men har aldrig oplevet det modsatte. 

Redigeret af Eventyrmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 1 time siden:

Man kan vel også være så betaget, at man er ligeglad med prisen.

Det er jo så det gode ved det her forum. Vi lærer mere om hvordan andre tænker. Og ja det du skriver er da en mulighed, men nu ikke det jeg oftest oplever. De få der gør det i omvendt rækkefølge har nogengange booket en tid efter at have set priserne andre ikke og nogen tilpasser sit ønske om booking efter hvad de havde råd til.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...