Hop til indhold

Alexa highclass 100% real, GFE Natural body and boobies

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan kun tale udfra mit første håndsindtryk, da jeg kun har besøgt hende en gang.

Og Alexa er en virkelig sød pige, høflig og veltalende i engelsk. Kan godt være fræk i sproget, her fremtræder hendes latina Gen virkelig :lol: 

Vil sige hun opfyldte alle mine krav, og mere til. 

Billederne stemmer overens med hvem du møder, så du møder ikke tandløse Gerda nede fra hjørnet. ;)

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan kun tale udfra mit første håndsindtryk, da jeg kun har besøgt hende en gang.

Og Alexa er en virkelig sød pige, høflig og veltalende i engelsk. Kan godt være fræk i sproget, her fremtræder hendes latina Gen virkelig :lol: 

Vil sige hun opfyldte alle mine krav, og mere til. 

Billederne stemmer overens med hvem du møder, så du møder ikke tandløse Gerda nede fra hjørnet. ;)

Hun ser virkelig dejlig ud, og hvor er det befriende at se et par naturlige bryster. :-)

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Hun ser virkelig dejlig ud, og hvor er det befriende at se et par naturlige bryster. :-)

Er hun bestemt os. Og ja ikke alt det plastic fantastic der infilterer markedet! :) 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 20 timer siden:

Er hun bestemt os. Og ja ikke alt det plastic fantastic der infilterer markedet! :) 

Osse varm anbefaling her fra. Det er ikk kun verdens havene der forurenes af plastic ;)

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.