pussyguy 96 Skrevet 8. August, 2023 Hej Alle Jeg vil høre jer om I er bekendt med om der findes en online platform eller et forum som henvender sig til kvinder der deler oplevelser og erfaringer fra deres møder med mandlige eller kvindelige prostituerede? Jeg er med på at Eroguide også er for kvindelige brugere men det er nu mit indtryk at langt de fleste indlæg om besøg hos GPere er lagt op af mænd. Det er vel efterhånden velkendt at kvinder også benytter prostitution og jeg tænker at de også har brug for at dele erfaringer og nyde godt af hinandens tips og ideer. Jeg er bare nysgerrig og ser frem til jeres input. God dag..... VH PG. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 271 Skrevet 8. August, 2023 (edited) Kvinder, transer mm, er da altid velkommen til at skrive en anmeldelse af et betalingsbesøg, det er ikke kun forbeholdt mænd. Nu skriver du det er velkendt at kvinder besøg prostituerede. Har du noget dokumentation for det? I alle anmeldelser der findes på dette site, tror jeg ikke du finder en eneste kvinde der har anmeldt et besøg. Nu siger det ikke så meget om verden udenfor, men er en rettesnor Redigeret 8. August, 2023 af Prøver-igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 120 Skrevet 8. August, 2023 Super ide, lad os få nogen kvindelige anmeldere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 8. August, 2023 (edited) Antallet af kvindelige sexkøbere i samfundet er formentligt yderst beskedent og måske ovenikøbet tabubelagt, hvilket også kommer til udtryk her. Redigeret 8. August, 2023 af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 8. August, 2023 pussyguy skrev, for 3 timer siden: Det er vel efterhånden velkendt at kvinder også benytter prostitution Velkendt hvorhenne.? I mine snart 9 år i branchen har jeg godt nok ikke fået så meget som en eneste seriøs henvendelse fra en kvinde der ville komme alene.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1196 Skrevet 8. August, 2023 Jeg tror, det er et fåtal af kvinder, der benytter sig af mandlige prostituerede, og tvivler meget på, disse kvinder vil dele information med hinanden. De kvinder som er interesseret i uforpligtende sex, opretter sig bare på en datingside, der kan de få alt det sex, de vil - ganske gratis. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 8. August, 2023 (edited) Du hsr måske en pointe i at overskrifter på eroguide medt går på piger osv, men tror ikke at markedet for det sndet er stort Redigeret 8. August, 2023 af Happyfeet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1098 Skrevet 8. August, 2023 Julius skrev, for 1 time siden: Jeg tror, det er et fåtal af kvinder, der benytter sig af mandlige prostituerede, og tvivler meget på, disse kvinder vil dele information med hinanden. De kvinder som er interesseret i uforpligtende sex, opretter sig bare på en datingside, der kan de få alt det sex, de vil - ganske gratis. Ja , eller på sugardaters , hvor de samtidig kan tjene en skilling når de nu alligevel er liderlige.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 8. August, 2023 Hvis mænds indtjening og liderlighed var korreleret på samme måde ville vi hurtigt få en ny finanskrise 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg