Hop til indhold
pussyguy

Platform for kvindelige brugere af prostituerede

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg vil høre jer om I er bekendt med om der findes en online platform eller et forum som henvender sig til kvinder der deler oplevelser og erfaringer fra deres møder med mandlige eller kvindelige prostituerede?

Jeg er med på at Eroguide også er for kvindelige brugere men det er nu mit indtryk at langt de fleste indlæg om besøg hos GPere er lagt op af mænd.

Det er vel efterhånden velkendt at kvinder også benytter prostitution og jeg tænker at de også har brug for at dele erfaringer og nyde godt af hinandens tips og ideer.

Jeg er bare nysgerrig og ser frem til jeres input.

God dag.....

VH PG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvinder, transer mm, er da altid velkommen til at skrive en anmeldelse af et betalingsbesøg, det er ikke kun forbeholdt mænd.

Nu skriver du det er velkendt at kvinder besøg prostituerede. Har du noget dokumentation for det?

I alle anmeldelser der findes på dette site, tror jeg ikke du finder en eneste kvinde der har anmeldt et besøg. Nu siger det ikke så meget om verden udenfor, men er en rettesnor

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Antallet af kvindelige sexkøbere i samfundet er formentligt yderst beskedent og måske ovenikøbet tabubelagt, hvilket også kommer til udtryk her.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
pussyguy skrev, for 3 timer siden:

Det er vel efterhånden velkendt at kvinder også benytter prostitution

Velkendt hvorhenne:ph34r:.? I mine snart 9 år i branchen har jeg godt nok ikke fået så meget som en eneste seriøs henvendelse fra en kvinde der ville komme alene.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, det er et fåtal af kvinder, der benytter sig af mandlige prostituerede, og tvivler meget på, disse kvinder vil dele information med hinanden.
De kvinder som er interesseret i uforpligtende sex, opretter sig bare på en datingside, der kan de få alt det sex, de vil - ganske gratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du hsr måske en pointe i at overskrifter på eroguide medt går på piger osv, men tror ikke at markedet for det sndet er stort

Redigeret af Happyfeet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 1 time siden:

Jeg tror, det er et fåtal af kvinder, der benytter sig af mandlige prostituerede, og tvivler meget på, disse kvinder vil dele information med hinanden.
De kvinder som er interesseret i uforpligtende sex, opretter sig bare på en datingside, der kan de få alt det sex, de vil - ganske gratis.

Ja , eller på sugardaters , hvor de samtidig kan tjene en skilling når de nu alligevel er liderlige....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...