ensomfyr 29 Skrevet 7. August, 2023 Chefen havde sendt mig et par dage til Aarhus, og her mandag aften havde jeg fik - i morgen skal jeg besøge en gammel tante, hvilket nok ikke er helt så spændende. Jeg havde skrevet til nogle stykker, men ikke alle kunne tilbyde det, jeg ønskede. Flere andre hørte jeg intet fra. På annoncelight havde jeg fundet en superlækker pige, men jeg var godt klar over, at billederne måske lovede lidt for meget, jævnfør anden tråd jeg skrev for et par dage siden. Men jeg tog alligevel mod til mig og skrev til hende - måske var det vitterlig hende på billederne. Hurtig svar og god kommunikation, så jeg kastede mig ud i det og lavede en aftale. En times GFE med kys senere på aftenen. Så havde jeg et par timers ventetid på hotellet. Legede lidt med lillemanden, som ikke reagerede så godt i dag, syntes jeg, men mon ikke den ville virke, når det gjaldt?! Tiden oprandt, og jeg skrev, at nu var jeg klar. Fik hurtigt en adresse retur. Hun havde tidligere skrevet nær Dokk1, hvilket var en fin gåtur fra mit hotel. Det viste sig så, at adressen ikke er helt så "nær" Dokk1, og da vi lå på hver sin side af Dokk1, blev gåturen lidt længere end forventet. Men hvem tager skade af et par kilometers gåtur i det lune, men lidt blæsende sommervejr. Og også dejligt med en gåtur tilbage igen, når man er færdig. Jeg smuttede i et hurtigt bad, og begav mig på vej. Skrev til hende, at jeg gerne så, at hun var påklædt, da jeg finder det supersexet at klæde en kvinde af. Da jeg var næsten fremme advarede jeg hende også lige om, at jeg var ret ny i gamet og derfor måske lidt nervøs. Jeg bliver lukket ind og finder lejligheden. Døren blev åbnet, og ja ... det var ikke pigen på billederne. Men pigen var absolut lækker. Ung, mørkhåret, slank og lækker krop. Jeg kommer ind, vi får afregnet og går ind i soveværelset. Pæn og ryddelig lejlighed i øvrigt. Jeg holder om hende og forsøger et kys. Får lidt et tantekys tilbage (for satan, det er jo først i morgen, jeg skal besøge min tante!). Jeg sætter mig på sengen, trækker hende hen og får sat hende på mine ben, så jeg rigtig kan mærke hendes krop. Kysser lidt mere, og hun tør ligesom op, så tanten forsvandt. Lækkert. Jeg får langsomt tøjet af hende. Fine små håndfulde bryster, som dog ikke strutter særlig meget, når bh'en kom af, men stadig dejlige. Får resten af tøjet af hende. Absolut en lækker tøs. Stikker hånden ned mellem hendes ben og mærker missen. Bestemt ikke helt tør. Jeg får mit eget tøj af og lagt hende på sengen. Lægger min hen over hende, kysser hende lidenskabeligt og går så længere og længere ned, til jeg finder hendes mis. Spreder hendes ben, så jeg rigtig kan så den smukke mis, spreder skamlæberne, så jeg kan se lystgrotten. Min tunge finder vej derned og jeg smager hendes mis, lækkert. Hun virker til at nyde det. Jeg smutter en finger ind og får lov til det. Dejlig våd og stram. Undrer mig over, hvordan min tykke pik skal kunne komme ind i det lille hul. Jeg lægger mig på ryggen og hun trækker et rødt kondom på - jordbærsmag, sagde hun. Tror aldrig jeg har haft et rødt kondom på før - mærkeligt med en så rød pik. Lillemand reagerede heldigvis, selvom han nu aldrig blev så hård, som han nogle gør bliver. Hun fik den hurtig suttet stiv, og da jeg ikke er så meget til blowjob, men mere til at få presset pikken op i hende, bad jeg hende om at ride mig. Hun fandt glidecremen frem, smurte lidt på og satte så missen mod pikken og pressede blidt. Pikken trængte op, og jeg kunne mærke, hvordan den stramme fisse åbnede sig for min pik. Vi fik prøvet nogle stillinger - cowgirl, missionær, siddende tæt, doggy, doggy hvor hun lå fladt på maven (hedder det noget særligt), lidt mere cowgirl, inden jeg sluttede af med mere missionær, hvor jeg fik pumpet hende godt, inden jeg kom i kondomet. Så var jeg egentlig brugt, og jeg kunne mærke, at det var lillemand også. Så jeg smuttede derfra igen nok efter 45 minutter. Kommunikationen var ikke supergod under besøget. Tror ikke, hun er supergod til engelsk. På mobilen forud havde kommunikationen været god, men jeg mistænker, at hun bruger en oversættefunktion på telefon. Da pengene jo ikke er det vigtige for mig, glemmer jeg det jo, og da hun ville spørge efter dem, inden vi gik rigtig i gang, foregik det på telefon med oversættelse. Det var som nævnt ikke pigen på billederne. Hun sagde også, at hun hed noget andet end Julie. Hun fortalte, at hun var 24 år, fra Rusland og havde været i Danmark i 5 dage. Højde nok ca. 160 og en slank vægt, der passer dertil. Hvad var godt: Sød og nærværende pige med en lækker krop Kyssede godt og meget Lod mig støde dybt, men blidt, og virkede til at nyde det Lækker sex Pænt og rent sted Hvad var skidt? Ikke rigtig noget ud over, at det altså ikke er pigen på billederne. Havde jeg råd og kom til Aarhus igen, mens hun stadig er her, vil det være en sikkert valg for mig at komme til hende igen. Men den her leg med købesex er måske netop at prøve en ny pige, så måske vil jeg forsøge at finde en anden. Jeg kan se, annoncen ikke er aktiv lige nu. Men mon ikke den bliver det snart igen. https://annoncelight.dk/showad/381047 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 29 Skrevet 7. August, 2023 Kan se, at annoncen nu er her med samme telefonnummer https://annoncelight.dk/showad/381363 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 8. August, 2023 Tak for den fine anmeldelse. Jeg indsætter lige annonce profil for søgbarhedens skyld. https://annoncelight.dk/profile/Julie6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 8. August, 2023 Tak for godt review! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg