Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er ikke så meget til at gå ind i massageklinikker direkte fra gaden. Jeg kan huske at der var en anmeldelse af et massage sted, som lå lidt øde, omkring en skov. Det var i østjylland.

Siger det jer noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
M30Aarhus skrev, for 26 minutter siden:

Hejsa

Jeg er ikke så meget til at gå ind i massageklinikker direkte fra gaden. Jeg kan huske at der var en anmeldelse af et massage sted, som lå lidt øde, omkring en skov. Det var i østjylland.

Siger det jer noget?

Hvorfor så genert?, du kan da bare køre til en anden by, hvor du ikke er kendt ;)

Det gør jeg selv, og er fuldstændig ligeglad med om nogen kigger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
M30Aarhus skrev, den 7.8.2023 at 11:23:

Hejsa

Siger det jer noget?

Kør ud til Østergårdsvej Solbjerg, privat bolig,der betjenes du af en sød og smuk thaipige der virkelig kan sit kram, fuld pakke med sex kan anbefales, har været der flere gange 

Redigeret af Keeper
Adr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overskriften "thai i skov" får mig til at tænke om det er muligt at få massage og ekstra ude i haven, - det er vel nogenlunde diskret hvis huset i Ulstrup ligger ude i skoven. - det kræver vel bare at vejret er ok. Det kunne være spændende at prøve. Nogen som ved om det er en mulighed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bubsi,

Jeg besøgte “damen i skoven” for 1-2 år siden og det var en fin oplevelse. Hun var meget lydhør overfor et par ønsker jeg havde, så synes da du skal forhøre dig. Skulle det lykkes dig at lokke hende ud af huset, så giv lige en melding herinde. Så kunne det jo være at man skulle forbi Ulstrup igen en gang:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lonely Wulf skrev, for 18 timer siden:

Kør ud til Østergårdsvej 282 Solbjerg, privat bolig,der betjenes du af en sød og smuk thaipige der virkelig kan sit kram, fuld pakke med sex kan anbefales, har været der flere gange 

det er ikke ligefrem diskret  

og med mindre der er kommet helt ny besætning på 

er det ikke ligefrem en thai "Pige" men nogle ældre thai damer 

servicen er meget svingende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 5 minutter siden:

det er ikke ligefrem diskret  

og med mindre der er kommet helt ny besætning på 

er det ikke ligefrem en thai "Pige" men nogle ældre thai damer 

servicen er meget svingende 

Der er en ung smuk thaipige der nu,som yder en fantastisk god service 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lonely Wulf skrev, for 2 timer siden:

Der er en ung smuk thaipige der nu,som yder en fantastisk god service 

Kan du være mere specifik mht service?

Del dette indlæg

Link til indlæg
KJ735 skrev, for 14 minutter siden:

Kan du være mere specifik mht service?

Hun giver en rigtig god massage, hvad mange af de piger ikke kan,så er hun meget lidenskabelig når du har sex med hende, jeg kommer der igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lonely Wulf skrev, for 4 timer siden:

Hun giver en rigtig god massage, hvad mange af de piger ikke kan,så er hun meget lidenskabelig når du har sex med hende, jeg kommer der igen 

og hvad kalder du ung ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lonely Wulf skrev, den 14.8.2023 at 19:05:

1000 kr for fuldpakke 

Jeg får en helt anderledes pris, når jeg spørger hende på sms. Jeg synes måske at det virker lidt uldent at der er så stor forskel på priser man læser her inde, og hvad der bliver oplyst på forespørgsel der ude. hun siger nu 1500 for 60 min. FP
Hvad har andre betalt for fuld pakke på det seneste?
Og er pigen der ude, hende man ser på alle billederne på annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der sidste år, tror det var hende på billederne, alder nok 45+/÷. I hvert fald ikke 35, som nævnt, for det må have været en anden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 3 timer siden:

Jeg får en helt anderledes pris, når jeg spørger hende på sms. Jeg synes måske at det virker lidt uldent at der er så stor forskel på priser man læser her inde, og hvad der bliver oplyst på forespørgsel der ude. hun siger nu 1500 for 60 min. FP
Hvad har andre betalt for fuld pakke på det seneste?
Og er pigen der ude, hende man ser på alle billederne på annoncen?

Jeg betalte 1000 kr for 45 min fuldpakke,havde ikke flere penge på mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 46 minutter siden:

Jeg var der sidste år, tror det var hende på billederne, alder nok 45+/÷. I hvert fald ikke 35, som nævnt, for det må have været en anden. 

Billederne passer ikke hende jeg fik fuldpakke af var en smuk og yndig pige, som jeg skrev vil anslå hendes alder til 35

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lonely Wulf skrev, 1 time siden:

Nej, det var Østergårdsvej 282 Solbjerg 

Ja det kom jeg også lige til at se.

Mendet var hende i ULSTRUP jeg var interesseret i at høre om...... mon nogen kan fortælle?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...