Hop til indhold
Jernsvinet

FrodigQ 24 år Fredericia

Recommended Posts

Kunne ikke lige komme i tanke om hvad jeg skulle søge på - søgte så på Fredericia - så her er lidt fra gemmerne:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok lige så klog (læs: dum), som jeg var, da jeg i morges vågnede op i et fremmed land.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok lige så klog (læs: dum), som jeg var, da jeg i morges vågnede op i et fremmed land.

Plejer hun ikke at annoncere med at hun er den pige, din pik drømmer om - eller noget lignende?

Og noget med en uforglemmelig oplevelse

Så Borende X, hvis du havde været der, ville du kunne huske det - selvom du nok helst ville glemme det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet sagde den 01 Jan 2014 - 10:22 PM:

Plejer hun ikke at annoncere med at hun er den pige, din pik drømmer om - eller noget lignende?

Så Borende X, hvis du havde været der, ville du kunne huske det - selvom du nok helst ville glemme det.

Ja det er Sara.

Venligst

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

jo hun er den pige min pik drømmer om ikke at møde igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Susanne og Karen drog en gang til Fredericia og mødte en medieluder som viste alle seer hvor nemt det er fra scor og skaffe en fyr der ville knalde hende imens tv var tilstede og alle de så dette program lagde nok mærke til hendes bruger navn på scor.

Kalder man ikke disse personer for medieludere, dem som mangler lidt ekstra krydderi i tilværelsen og skal gøre sig mere opmærksom på tv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt med de dårlige anmeldelser. Jeg synes ser meget fræk ud. Men jeg kan også godt lide store piger. 

Har læst anmeldelserne, og hun virker som om hun er ret uengageret. Men på den anden side er prisen meget lav. Og har ikke læst at hun direkte snyder. Det virker som om hun bare har et forkert billede af sig selv. Så hvis man bare ikke forventer fuld gas på og GFE , så synes jeg da ikke det ser det da ikke helt galt ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt med de dårlige anmeldelser. Jeg synes ser meget fræk ud. Men jeg kan også godt lide store piger. 

Har læst anmeldelserne, og hun virker som om hun er ret uengageret. Men på den anden side er prisen meget lav. Og har ikke læst at hun direkte snyder. Det virker som om hun bare har et forkert billede af sig selv. Så hvis man bare ikke forventer fuld gas på og GFE , så synes jeg da ikke det ser det da ikke helt galt ud. 

hvis du ikke forventer noget, kan du godt prøve hende, men du skal ikke forvente ret meget. og selv om hun er billig på begge måder kommer jeg ALDRIG igen,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi glæder os da til at høre din anmeldelse  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Når noget er billigt, så kommer man. Man behøver ikke og græde over spildt mælk hvis det viser sig og være en skidt oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

jeg vil bare sige at jeg slet ikke finder det i orden at i ligger ansigtsbilleder ind af pigen og skriver hendes navn. og slet ikke da de stammer fra en helt anden kontekst end hendes virke som pige.

havde hun ønsket disse billeder frem så havde hun nok taget dem med i hendes annonce men det har hun altså valgt ikke at gøre. og det er der nok en gund til. jeg syntes i burde holde jer for gode til at hænge pigerne ud på den måde - lige meget hvad i mener om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har det jo lige været julefrokosternes tid :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når noget er billigt, så kommer man. Man behøver ikke og græde over spildt mælk hvis det viser sig og være en skidt oplevelse.

Hvis man er kørt langt, og har sat tid af til det, fundet på div. undskyldninger for at tage en omvej, betalt kr. 500,- og kun fået sex for en tier - så græder man og ærgrer sig over at en sådan oplevelse skal blive hængende og her er det bedste ofte at sige: op på hesten igen min ven og find en rigtig sød og lækker glædespige, der ved hvad det drejer sig om for at få stamkunder  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt pigen og stak hende 500 kr.. Var kørt helt fra Odense. Da jeg kom havde hun ikke flere kondomer, så det blev ikke til så meget sex. Aftalte så at jeg skulle komme forbi en anden gang, men har ikke kunne finde en tid hvor jeg kunne eller hun kunne.

Jeg tror dog ikke jeg har lyst til at besøge hende igen.

Det er sikkert bedre at tage forbi Østergade og se hvilke gadepiger der går der nede. De ser også i det mindste bedre ud og der bliver man da ikke snydt. Servicen der kan man ikke klage over, for der er ingen, men det ved man jo på forhånd...

Hos FrodigQ forventer man en smule service, men det kan hun ikke levere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Et blowjob er da en service, hvis hun ellers kan finde ud af og give et solidt blow.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et blowjob er da en service, hvis hun ellers kan finde ud af og give et solidt blow.

ja men det kan hun heller ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg skal ikke kunne sige om hun sutter godt, for jeg skulle aldrig smide de kr for et blowjob med hende eller hvis hun tilbød mig det gratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været hos hende og jeg er også en af dem der IKKE komme igen. Jeg selv er til store piger og havde faktisk held til at støve hende op få FB inden jeg ankom og hold da op hvor var jeg opsat på at møde hende... Da jeg ankom havde hun ikke gjort ret meget ud af sig selv... INGEN makeup overhovedet, så der blev jeg lidt skuffet, for hun er en rigtig pæn pige med makeup. Jeg startede med at slikke hendes fisse og det var udmærket hvis man ser bort fra at hun følte sig generet over et eller andet ved mine fingre... så prøvede hun at give mig et blow, men det kom min pik kun halt op at stå ved og så gik det bare ned af bakke derfra... Jeg endte med at jeg ikke kunne få den op at stå, hun var ALT for intetsigende og kedelig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...