Hop til indhold

Recommended Posts

Lara 22

Da den pludselige trang meldte sig, måtte jeg lige få styret min nysgerrighed. 

Under efterlysninger var der nogle stykker der havde øje på Lara 22, men ingen havde noget at berette, men hun så ud til at indeholde alt det jeg i ny og næ tænder på. Så jeg tænkte ok jeg tager chancen.

Mit håb var at det ville være lidt "usselt" ala berygtede Østerbro, med mellissa og Laura som huserede for et par år siden. Jep jeg var i det humør. Så jeg tog kontakt og det gik fint, aftalen var i stand.

Stedet er ude i den del af Valby som også huser Lundbeck medicin fabrik. Meget øde og relativt diskret bolig kvarter. 

Nå men efter lidt gåen rundt fandt jeg opgangen, som var lidt svær at finde. Løjerne skulle til at starte.

I døren stod Lara og tog imod, lille kvinde omkring 155 cm vil jeg gætte på, derudover var hun på grænsen til for tynd. Men udover det var hun kønnere end annoncen giver udtryk for.

Stedet var en lejlighed af nyere dato og rimelig pæn. Der var en del andre mennesker i lejligheden, som snakkede højlydt og grinede og hyggede sig. Heldigvis var de placeret i andre rum, så ikke nogen jeg mødte. Om det var kunder der var på besøg hos nogle af de andre piger på stedet eller om det var pimps aner jeg ikke. men det har jeg prøvet en del gange før og det passede fint ind i min jagt på noget "usselt" Skal lige siges at "usselt" er en fantasi jeg sjældent men i ny og næ dyrker. Så det skal ikke tages bogstaveligt. 

Nå tilbage til akten. Jeg blev smidt i bad, og mødte derefter Lara i rummet. hun var iført blonde sæt som var ret pænt, efter lidt gramse gramse stående fik vi hendes blonde sæt af og hun gav mig et udmærket Øko blow. faktisk var det hele lidt for godt og min "ussel" fantasi faldt lidt til jorden. Men det gjorde ikke så meget da hun åbenbart fik mig opstemt til det lidt mere "pæne" besøg.

Jeg sagde til hende "nu ville jeg kneppe hende" på engelsk selvfølgelig, så på kom kondomet hun lagde sig på ryggen og jeg jeg knaldede hende. Efter nogle forskellige stillinger måtte jeg overgive mig og fyldte kondomet.

Om pigen: 8/10

Billderne i annoncen gav mig den der lidt "usle" vibe, men hun er langt mere pæn og slet ikke ussel i virkeligheden. Meget sød og medgørlig, og havde styr på blowjob. Hun har næsten ingen bryster, og tydelige strækmærker fra fødsel. Men det kan man også se på hendes billeder, så intet at brokke sig over der, da billederne er sande og hun er bedre i virkeligheden. Hun er tynd men absolut ikke fittness muskler. Lidt slatten numse.

Hun er ikke ultra stram, men ikke særlig dyb, så hvis man har under 16 cm at gøre godt med kan man muligvis godt give den gas. Men da jeg jeg nok nærmere har 16-18 cm, afhængig af hvor liderlig jeg er, kunne jeg ikke støde igennem da jeg simpelthen ramte livmoderhalsen hvilket udløste nogle smerte skrig, fra den stakkels pige.

Akten: 

9/10 

Til trods for at jeg ikke fik mit "ussel" fix, var hun faktisk ret god til hendes arbejde. Særligt blowjob var som jeg godt kan lide det. Kneppe kan hun også godt, selvom jeg lavede det meste.

Stedet: 5/10

Ok rent og pænt, var dog ikke så vild med den heftige aktivitet i tilstødende lokaler. Sengen var alt for blød.

Ville jeg gøre det igen... Ja måske, men der er så mange der skal prøves.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kæmpe tak for den maleriske - beskrivelse.. af stedet.. Lara og ydelserne.

Hun er på billederne lige efter min smag - og ud fra din beskrivelse endnu mere - lige efter min smag. Men jeg har det virkelig stramt med de steder, hvor man nærmest træder ind i en “slyngelstue” og trækker en ud for at knalde hende og så gå igen.. suk

Men det er så ualmindeligt sjældent, at der dukker sådan en i mine øjne lækker-slank pige op.. at jeg må overveje om jeg skal “dispenserer” for at der er andre i lejligheden..:)

Tak..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv til hende så svarer hun med prisliste.

Hun er virkelig tynd. Personligt fandt jeg hendes krop meget fræk og sexet. Hun er pænere end på hendes billeder og meget smilende.

Overvejer genbesøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...