Hop til indhold
Hierak

Thailand - Bangkok og Phuket - Juli 2023

Recommended Posts

Hej gutter. Før jeg rejste til Thailand, læste jeg op på forskellige tråde her, og det var super hjælpsomme. Jeg synes at det kan være nyttigt at have et nyere, mere opdateret indlæg, så jeg vil bare skrive noget hurtigt. Måske kan det hjælpe nogle som en slags guide.

Jeg var både i Bangkok og Phuket (Patong).

Jeg prøvede freelancerer, barpiger og havde også et dejligt besøg på Doki Doki Nuru massagestedet i Bangkok.

Lidt Grundlæggende info til folk der ikke ved ret meget om Thailand:
Freelancer: Piger ude på gaden. De bliver nok kaldt det fordi de tilhører ikke nogen bar.
Barpiger: Piger på barerne, som du kan tage med til dit hotel.
Barfine: Bøde, du skal betale baren for at tage pigen med til dit hotel.
Ladydrink: De drinks, du køber til barpigerne, mens de underholder dig i baren. Den koster meget mere end din egen drink.
ST: Short time. Kort tid. 1 time, 1 skud.
LT: Long time. Lang tid. De bliver hele natten, eller indtil du beder dem om at gå.

Bangkok:
Jeg betalte 2000 baht for en freelancer til ST i nærheden af Nana.  Den næste freelancer på Thermae cafe fik 3000 for ST. Min erfaring er, at jo senere på natten det er, jo mere desperate bliver de, så priserne begynder at falde lidt. Det var mit oplevelse både i Bangkok og i Phuket.

Doki Doki Nuru: Jeg fik "90 minutes duo nuru", altså med 2 piger. Det var lidt luksus og kostede 6500 baht, men det var noget jeg gerne ville opleve mens jeg var der. Kan varmt anbefales.

Phuket (Patong)
Jeg var på den berømte Bangla Road ved Patong stranden. Her er priserne lidt anderledes og kan variere lidt men endelig ikke så meget mener jeg.
Jeg havde en meget attraktiv freelancer til 2000 baht for ST.
Jeg havde en knap så attraktiv freelancer, der tilbød sig for 1000 baht for ST. Klokken var sent og hun var ret desperat.

Jeg havde flere barpiger til 3000 baht LT. Jeg betalte ikke nogen barfine, da jeg havde det pissesjovt med dem, indtil baren lukkede (mellem 2 (musikken stopper kl 2) og 3 om natten), og jeg gik endda på natklub med nogle af dem bagefter. De er ligesom at have en kæreste for en nat og det var sådan set det jeg ville have mest ud a mit Thailand trip.

I gennemsnit koster en øl 70-100 baht. En ladydrink koster 200-250 baht afhængigt af baren. Du skal lige pas på og hold øje med hvem du køber drinks til. Lige pludselig andre barpiger og selve bartenderen vil også have drink. Bare sig nej, "maybe later".

Barfine varierer en smule. Omkring 1000-1500 baht. Nogle barer med ikke så attraktive piger lader til at sænke bøden til 500 efter midnat, men jeg er ikke sikker. Det var bare noget, en barpige har fortalt mig.

 

Nogle anbefalinger:

- Mine herrer, jeg synes ikke I skal bøvle med Thaifriendly eller Tinder eller noget lignende dating app. Du skal bare gå derud og vælg den pige, du kan lide. Det er ligesom at vælge æbler i Netto. Jeg betalte for både apps, da de var anbefalet her, men de var altså helt unødvendige. Jeg fik ikke noget ud af dem udover 500+ likes som ikke kan bruges til noget.

- Få dig et Thai simkort mens du er der, og installer appen "LINE". Line er sådan set Thailands Whatsapp, så du kan tilføje piger der, hvis du vil tale med dem senere. 

- Installer appen "Grab". Grab er Thailands Uber og er meget bedre end taxaer eller tuktuks som kan prøve at snyde dig lidt. Du kan se prisen på forhånd osv.

- Jeg ved ikke hvorfor, men ingen af damerne havde kondomer. Man er nødt til at have sine egne. Så sørg for at have masser af kondomer med dig.

- Sørg for at dit hotel er "guest friendly" og book dit værelse til 2 selvom du kommer alene. Ellers kan du ende med at betale ekstra for at have en gæst med. Du kan google "guest friendly hotels bangkok" eller Phuket for at finde hjemmeside med lister over gæstevenlige hoteller.

 

 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en hyggelig tur. Du blev selvfølgelig også taget i røven nogle steder . Som ny turist i Thailand , er det umuligt ikke at blive det.

90 min. Nuru til 6500 Baht, hvilket er 1200-1300 danske kr.

Det er at få virtuelt anal, ( det man også kalder k.epp..t i r....) endda helt gratis. Udbudet af piger, klinikker, massagesaloner, barer mv, er kæmpe stort.

Så 6500 Baht, hvilket er 3-4 månedslønninger  for mange og alt for dyrt, selv om der var 2 kvinder om det. Kan godt forstå de sikkert smilede og sagde "come back later" da du sagde farvel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smag og behag er jo forskellig -kunne aldrig drømme om, at gøre som du beskriver... ThaiFriendly er fin når man ikke drikker eller går på bar -der er mange freelance, men også ganske almindelige som ikke er prof på nogen måde -det er dem jeg bedst kan lide og klinger bedst med... Gider ikke de er for professionelle (griske) og dem er det mange af. Eller når de er påvirket af alkohol, wee osv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

  Prøver-igen skrev, for 11 timer siden:

Lyder som en hyggelig tur. Du blev selvfølgelig også taget i røven nogle steder . Som ny turist i Thailand , er det umuligt ikke at blive det.

90 min. Nuru til 6500 Baht, hvilket er 1200-1300 danske kr.

Det er at få virtuelt anal, ( det man også kalder k.epp..t i r....) endda helt gratis. Udbudet af piger, klinikker, massagesaloner, barer mv, er kæmpe stort.

Så 6500 Baht, hvilket er 3-4 månedslønninger  for mange og alt for dyrt, selv om der var 2 kvinder om det. Kan godt forstå de sikkert smilede og sagde "come back later" da du sagde farvel.

Hos Doki Doki er priserne ret standard så vidt jeg kunne se. 90 min nuru 3500, duo 6500. Doki Doki er også ret kendt så måske er den dyerere end andre steder.

 

  Møffe skrev, for 11 timer siden:

Smag og behag er jo forskellig -kunne aldrig drømme om, at gøre som du beskriver... ThaiFriendly er fin når man ikke drikker eller går på bar -der er mange freelance, men også ganske almindelige som ikke er prof på nogen måde -det er dem jeg bedst kan lide og klinger bedst med... Gider ikke de er for professionelle (griske) og dem er det mange af. Eller når de er påvirket af alkohol, wee osv...

Ja, de har du faktisk ret i. Jeg mente ikke at thaifriendly er ubrugelig. Det ser bare ud til at tage tid og kræfter at gennemse profiler og hvis man ikke er der for et godt stk. tid kan det måske ikke betale sig. Jeg vil bare opfordre folk til at gå ud og udforske lidt, men det er selvfølgelig ikke for alle.

Redigeret af Hierak
citering fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, det kommer nok an på hvad man er der for... Jeg rejser i bussines øjemed - først og fremmest, - og så har jeg altså haft kæmpe succes med thaiflirting.. Fast veninde i Thailand, hjælp til indkøb.. Og så den bedst tænkelige sex.. Win, win.. Jeg har stort set aldrig været på druk i Thailand, - og har faktisk aldrig samlet en freelancer op.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hierak skrev, den 4.8.2023 at 16:47:

Bangkok:
Jeg betalte 2000 baht for en freelancer til ST i nærheden af Nana.  Den næste freelancer på Thermae cafe fik 3000 for ST. Min erfaring er, at jo senere på natten det er, jo mere desperate bliver de, så priserne begynder at falde lidt. Det var mit oplevelse både i Bangkok og i Phuket.

I Coconut bar i Pattaya, kan du normalt finde freelancere, der kun forlanger 1000,- for ShortTime, men nogle er begyndt at forlange 1500. LongTime kan det være sværere at købe hos dem - eller de finder på mærkelige undskyldninger for ikke at blive hele natten, som normalt kun koster 2000 ThB med min. 2 gange sex - tænker at det har noget at gøre med de bedre og hurtigere ud på morgenen, kan tjene mange penge ved at betjene kunder, der kun er interesseret i en hurtig omgang - og hvor pengene sidder mere løst. Spurgte en freelancer om LT - det gjorde hun normalt ikke - og ellers var det 5000 - WTF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

I Coconut bar i Pattaya, kan du normalt finde freelancere, der kun forlanger 1000,- for ShortTime, men nogle er begyndt at forlange 1500. LongTime kan det være sværere at købe hos dem - eller de finder på mærkelige undskyldninger for ikke at blive hele natten, som normalt kun koster 2000 ThB med min. 2 gange sex - tænker at det har noget at gøre med de bedre og hurtigere ud på morgenen, kan tjene mange penge ved at betjene kunder, der kun er interesseret i en hurtig omgang - og hvor pengene sidder mere løst. Spurgte en freelancer om LT - det gjorde hun normalt ikke - og ellers var det 5000 - WTF

5000 Thb, er vel ikke dyrt, herhjemme vel 5000- 8000 KR, fordi man er i LOS , behøver alt jo ikke være næsten gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OMG :wacko: du kan hive hvem som helst hjem for 2000 thb LT,  fra hvilken som helst bar i PTT, så kan du også selv bestemme alderen på pigen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 13 timer siden:

OMG :wacko: du kan hive hvem som helst hjem for 2000 thb LT,  fra hvilken som helst bar i PTT, så kan du også selv bestemme alderen på pigen :)

Det tvivler jeg nu på, men 2000 ThB er normalt også min limit + evt. barfine, men især efter coronaen er pigerne begyndt at forsøge sig med lidt mere - og jeg er da også røget på den et par gange - men det har ikke været pengene værd, da piger som forlanger lidt mere - typisk vil: gå før tid, ikke kysse, ikke CIM osv. og man er for stor og det kræver ekstra betaling - så det bliver bare nej herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hierak skrev, den 4.8.2023 at 16:47:

Hej gutter. Før jeg rejste til Thailand, læste jeg op på forskellige tråde her, og det var super hjælpsomme. Jeg synes at det kan være nyttigt at have et nyere, mere opdateret indlæg, så jeg vil bare skrive noget hurtigt. Måske kan det hjælpe nogle som en slags guide.

Jeg var både i Bangkok og Phuket (Patong).

Jeg prøvede freelancerer, barpiger og havde også et dejligt besøg på Doki Doki Nuru massagestedet i Bangkok.

Lidt Grundlæggende info til folk der ikke ved ret meget om Thailand:
Freelancer: Piger ude på gaden. De bliver nok kaldt det fordi de tilhører ikke nogen bar.
Barpiger: Piger på barerne, som du kan tage med til dit hotel.
Barfine: Bøde, du skal betale baren for at tage pigen med til dit hotel.
Ladydrink: De drinks, du køber til barpigerne, mens de underholder dig i baren. Den koster meget mere end din egen drink.
ST: Short time. Kort tid. 1 time, 1 skud.
LT: Long time. Lang tid. De bliver hele natten, eller indtil du beder dem om at gå.

Bangkok:
Jeg betalte 2000 baht for en freelancer til ST i nærheden af Nana.  Den næste freelancer på Thermae cafe fik 3000 for ST. Min erfaring er, at jo senere på natten det er, jo mere desperate bliver de, så priserne begynder at falde lidt. Det var mit oplevelse både i Bangkok og i Phuket.

Doki Doki Nuru: Jeg fik "90 minutes duo nuru", altså med 2 piger. Det var lidt luksus og kostede 6500 baht, men det var noget jeg gerne ville opleve mens jeg var der. Kan varmt anbefales.

Phuket (Patong)
Jeg var på den berømte Bangla Road ved Patong stranden. Her er priserne lidt anderledes og kan variere lidt men endelig ikke så meget mener jeg.
Jeg havde en meget attraktiv freelancer til 2000 baht for ST.
Jeg havde en knap så attraktiv freelancer, der tilbød sig for 1000 baht for ST. Klokken var sent og hun var ret desperat.

Jeg havde flere barpiger til 3000 baht LT. Jeg betalte ikke nogen barfine, da jeg havde det pissesjovt med dem, indtil baren lukkede (mellem 2 (musikken stopper kl 2) og 3 om natten), og jeg gik endda på natklub med nogle af dem bagefter. De er ligesom at have en kæreste for en nat og det var sådan set det jeg ville have mest ud a mit Thailand trip.

I gennemsnit koster en øl 70-100 baht. En ladydrink koster 200-250 baht afhængigt af baren. Du skal lige pas på og hold øje med hvem du køber drinks til. Lige pludselig andre barpiger og selve bartenderen vil også have drink. Bare sig nej, "maybe later".

Barfine varierer en smule. Omkring 1000-1500 baht. Nogle barer med ikke så attraktive piger lader til at sænke bøden til 500 efter midnat, men jeg er ikke sikker. Det var bare noget, en barpige har fortalt mig.

 

Nogle anbefalinger:

- Mine herrer, jeg synes ikke I skal bøvle med Thaifriendly eller Tinder eller noget lignende dating app. Du skal bare gå derud og vælg den pige, du kan lide. Det er ligesom at vælge æbler i Netto. Jeg betalte for både apps, da de var anbefalet her, men de var altså helt unødvendige. Jeg fik ikke noget ud af dem udover 500+ likes som ikke kan bruges til noget.

- Få dig et Thai simkort mens du er der, og installer appen "LINE". Line er sådan set Thailands Whatsapp, så du kan tilføje piger der, hvis du vil tale med dem senere. 

- Installer appen "Grab". Grab er Thailands Uber og er meget bedre end taxaer eller tuktuks som kan prøve at snyde dig lidt. Du kan se prisen på forhånd osv.

- Jeg ved ikke hvorfor, men ingen af damerne havde kondomer. Man er nødt til at have sine egne. Så sørg for at have masser af kondomer med dig.

- Sørg for at dit hotel er "guest friendly" og book dit værelse til 2 selvom du kommer alene. Ellers kan du ende med at betale ekstra for at have en gæst med. Du kan google "guest friendly hotels bangkok" eller Phuket for at finde hjemmeside med lister over gæstevenlige hoteller.

 

 


 

 

Barfine er ikke en bøde - det er en avgift, eller kompentation for tabte indtægter som den dame/ladyboy/boy potensielt kan tilføre baren mens hun er på "job"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, den 4.8.2023 at 19:47:

Lyder som en hyggelig tur. Du blev selvfølgelig også taget i røven nogle steder . Som ny turist i Thailand , er det umuligt ikke at blive det.

90 min. Nuru til 6500 Baht, hvilket er 1200-1300 danske kr.

Det er at få virtuelt anal, ( det man også kalder k.epp..t i r....) endda helt gratis. Udbudet af piger, klinikker, massagesaloner, barer mv, er kæmpe stort.

Så 6500 Baht, hvilket er 3-4 månedslønninger  for mange og alt for dyrt, selv om der var 2 kvinder om det. Kan godt forstå de sikkert smilede og sagde "come back later" da du sagde farvel.

Man bliver ikke taget i røven, har du forvildet dig ind på en lokal Kapoo massage er det en billig pris, de er normalt kun for rige lokale de har penge som vi kun kan drømme om så 6500 er i den meget lave ende. Jeg har rejst 30 år i Thailand der bliver man ikke snydt, men dem der kun har en vare at selge forsøger selvfølgelig at få så meget som muligt, men hvis man har aftalt en pris vil de aldrig spørge om mery

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Thailand 3-4 gange for nogle år tilbage og der var det generelt 2000 thb for LT + barfine, ca 4-500 thb. ST 1500.

jeg blev hurtigt “venner” med nogle stykker, hvor man måske kunne forhandle lidt prisen, men betalte dog altid 2000 thb i døgnet, hvis det var over flere dage.

Dog er det ind i mellem også muligt at finde interesseret thai piger der slet ikke ønsker at have penge for sex. 

Redigeret af StåDrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden jeg fandt en lidt mere fast veninde fik jeg fine tilbud fra ret skønne kvinder om at være sammen 24/7 i en 8-12 dage for 1500 i døgnet.. Men så mødte jeg Anna..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hierak skrev, den 4.8.2023 at 16:47:

- Mine herrer, jeg synes ikke I skal bøvle med Thaifriendly eller Tinder eller noget lignende dating app. Du skal bare gå derud og vælg den pige, du kan lide. Det er ligesom at vælge æbler i Netto. Jeg betalte for både apps, da de var anbefalet her, men de var altså helt unødvendige. Jeg fik ikke noget ud af dem udover 500+ likes som ikke kan bruges til noget.

Hold da op. Jeg tog sandelig fejl med denne anbefaling. Jeg fandt nogle billige billetter og tog derned igen i starten af december, og denne gang brugte jeg Thaifriendly meste af tiden, da jeg ikke fandt ret mange attraktive barpiger ligesom sidste gang.  

Jeg kan ikke redigere mit oprindelige indlæg, men jeg foreslår hermed, at I alle ignorerer min anbefaling. Thaifriendly er fantastisk.

Priserne er også bedre, især hvis man tænker på, at man ikke behøver at købe lady drinks. Du kan finde fantastiske og unge damer for 1500-2000 baht ST, og nogle professionelt udseende babes for 3000 ST 5000 LT. Til sammenligning, tog jeg også en barpige med til hotellet ST 3000 baht (hvoraf 1000 var barfine) så priserne er deromkring.

Selvfølgelig kan man stadig have det sjovt med barpiger, men denne gang klikkede jeg ikke så meget med barpigerne og jeg foretrak at invitere en ny dame via thaifriendly over til mit hotel næsten hver aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil helt sikkert sige til @Hierak En super god, og kort beskrivelse af hvordan det kan gøres på en sjov tur til syndens land :P

Der er ingen rigtige eller forkerte måder at gøre tingene på..!!

Man må sige Thaifriendly og div. apps er en billigere måde at få piger på, men langtfra lige så sjovt som at gå i baren/gaden og møde dem face to face. Når man nu

alligevel har ofret pengene og nyder at tale lidt og hygge med pigen/pigerne inden man skal have en/flere med hjem til hotellet. Selvfølgelig skal man kunne li omgangen

i baren med drinks og hvad der dertil hører ( ladydrinks mm. )( ikke altid billigt) men pisse sjovt...

Og hvad angår, at man sikkert kan få billigere piger i Pattaya, helt sikkert, men Patong er bare helt specielt efter min mening, meget koncentreret på Bangla Road og 

vildt sjovt sted at besøge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn læsning. Jeg har festet meget i Patong og Pattaya før tsunamien og knaldet utallige thai piger. Det var tider.

Måske skal jeg forbi igen? Jeg nød virkelig mine besøg i fishbowls hvor man fik soap massage og sex. Findes de stadig? Der var Christines i Patong og masser i Bangkok dengang. Efter et bad gik vi i byen og tog ofte en pige med hjem til long time. Pigerne dengang nød at få en nat på et hotel med en komfort de ikke var vant til derhjemme.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 8 timer siden:

Skøn læsning. Jeg har festet meget i Patong og Pattaya før tsunamien og knaldet utallige thai piger. Det var tider.

Måske skal jeg forbi igen? Jeg nød virkelig mine besøg i fishbowls hvor man fik soap massage og sex. Findes de stadig? Der var Christines i Patong og masser i Bangkok dengang. Efter et bad gik vi i byen og tog ofte en pige med hjem til long time. Pigerne dengang nød at få en nat på et hotel med en komfort de ikke var vant til derhjemme.

/B

Ja Fishbowls og Soapy-massage findes stadig i bkk men ikke i så stort omfang som tidligere,  men kender da til en 20-30 steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan nogle anbefale nogle guestfriendly hoteller i patong:)? gerne ikke lige op ad gaden, da man jo også skal have sin søvn, og gerne et sted for voksne eller ja ligesindede, så man ikke render ind i alle mulige børnefamilier :=)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 23.8.2023 at 12:15:

Det tvivler jeg nu på, men 2000 ThB er normalt også min limit + evt. barfine, men især efter coronaen er pigerne begyndt at forsøge sig med lidt mere - og jeg er da også røget på den et par gange - men det har ikke været pengene værd, da piger som forlanger lidt mere - typisk vil: gå før tid, ikke kysse, ikke CIM osv. og man er for stor og det kræver ekstra betaling - så det bliver bare nej herfra.

Jesus christ, hvor mange gange har jeg ikke hørt de undskyldninger, det er sådan et turnoff

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...