Hop til indhold

Tøm dig i mig sex

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kigget på denne annonce sidden den var på første gang, der er noget ved billeder og tekst som i den grad pirre mig.

Kunne det være der er nogen som har besøgt skønheden og vil berette om oplevelsen ?

https://annoncelight.dk/showad/376025

Skrevet
Gameboy skrev, for 5 timer siden:

Jeg har kigget på denne annonce sidden den var på første gang, der er noget ved billeder og tekst som i den grad pirre mig.

Jeg ville aldrig sende et ansigt foto til en ukendt. En ting er diskretion noget andet er identitetstyveri eller misbrug 

/B

Skrevet

Vær opmærksom på falske billeder: Denne annoncør har indenfor de seneste 90 dage fået fjernet et eller flere falske billeder fra en annonce.

Skrevet

Annoncen er fake. 
Det er vores billeder, der er blevet stjålet fra swingeren.dk. 
Annoncen er anmeldt og billeder allerede fjernet. 

Skrevet
Gameboy skrev, for 6 timer siden:

Kunne det være der er nogen som har besøgt skønheden og vil berette om oplevelsen ?

https://annoncelight.dk/showad/376025

Tjaaa nu er det vist blever verificeret at annoncen er fake, men hvad er det der tænder ved tanken? At man kan fylde en fremmed kvinde med sperm (det kan man jo sagtens få billigt mange steder), eller er det selve det anderledes set up....

Er bare nysgerrig...

Skrevet

Gameboy hvis du har sendt hende ansigstbilleder kan du nok snart finde dem på diverse skumle internet sider 

Redigeret af Aventura

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.