Hop til indhold

Er der nogen som har været forbi "GBHappy"

Featured Replies

Skrevet

Jeg set den her annonce nogen gange og synes den virker super fræk. Er der nogen som har været forbi og opleve hende?
annoncelight.dk/showad/376025

Tøm dig i mig-sex

"Er du på udkig efter en unik oplevelse? Så er du kommet til det rette sted! Jeg er en kvinde på 37, der besidder en ubeskrivelig glæde og imødekommenhed, og jeg er her for at tilbyde dig en uforglemmelig oplevelse.
Jeg søger fyr(e), som ved hvad de laver og som har styr på at tage fat. Jeg har et kæmpe sexdrive og søger ligesindede, som har lyst til at dyrke sex ligepå. Tøm dig i mig og gå igen.
Du er velkommen til at skrive på vedhæftede mail og lad os drøfte mulighederne for et møde. Send gerne ansigtsfoto med, da det er mere seriøst. Du forbliver DISKRET. Og fortæl hvad du ønsker."

Skrevet

Har skrevet mange gange til hende men ingen svar

tror desværre det er fake

Skrevet

Svindel

mr..nice skrev, for 10 timer siden:

Jeg er en kvinde på 37, der besidder en ubeskrivelig glæde og imødekommenhed

mr..nice skrev, for 10 timer siden:

Du er velkommen til at skrive på vedhæftede mail og lad os drøfte mulighederne for et møde. Send gerne ansigtsfoto med, da det er mere seriøst. Du forbliver DISKRET. Og fortæl hvad du ønsker."

Bare lad være!

[email protected]

Skrevet
  • Author

Jeg ved ikke rigtig hvad det er, men annoncen får ikke min "fake alarm klokke" til at ringe. Så måske grunde til hun ikke har svaret er mængden af mail hun får??

Jeg håber i tager fejl, men indtil videre ser det dog ikke ud til det.

Skulle nogen få svar fra hende, må i meget gerne give en melding.

Skrevet

Vær opmærksom på falske billeder: Denne annoncør har indenfor de seneste 90 dage fået fjernet et eller flere falske billeder fra en annonce.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.