Brugernavn 74 Skrevet 4. August, 2023 (edited) Hej. Jeg har prøvet at henvende mig til diverse skønne kvinder, men de takker alle nej, når jeg skriver, at jeg alene søger et blowjob. Er det meget normalt? Jeg har ikke haft sex i godt 3 år, så jeg vil gerne starte ud på en måde, hvor det er behageligt, og hvor jeg ikke kommer efter 2 ryk ift. eksempelvis penetration. Men kan det virkelig være rigtigt, at det er nærmest umuligt at finde? Tilføjelse: Det er på Fyn, jeg har søgt indtil videre. Redigeret 4. August, 2023 af Brugernavn præcisering af søgeområde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren69x 15 Skrevet 4. August, 2023 Hej. Jeg er fra Fyn og søger ofte også kun blowjob med afslutning i mund/ansigt (Megafransk). Det er ikke en ydelse særlig mange glædespiger yder, og ofte skal du betale ekstra for det udover tiden. Du kan indsnævre din søgning på annoncelight.dk, ellers er mit bedste bud at fortsætte med at spørge dem. Så må de svare hvis de er interesseret. Man kan jo trods alt ikke tvinge dem. De har selv valget, og det må vi selvfølgelig respektere. God dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 158 Skrevet 4. August, 2023 https://annoncelight.dk/showad/254024 https://annoncelight.dk/showad/231827 https://annoncelight.dk/showad/335982 Evt. En af disse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 931 Skrevet 4. August, 2023 Brugernavn skrev, for 4 timer siden: Hej. Jeg har prøvet at henvende mig til diverse skønne kvinder, men de takker alle nej, når jeg skriver, at jeg alene søger et blowjob. Er det meget normalt? Jeg har ikke haft sex i godt 3 år, så jeg vil gerne starte ud på en måde, hvor det er behageligt, og hvor jeg ikke kommer efter 2 ryk ift. eksempelvis penetration. Men kan det virkelig være rigtigt, at det er nærmest umuligt at finde? Tilføjelse: Det er på Fyn, jeg har søgt indtil videre. Du kan evt foreslå at købe den korteste tid, pigen tilbyder og hører om kun blowjob er muligt. Jeg selv, har fjernet kun blowjob fra ‘menuen’ men det er da ok fyren kun vil have blow selvom han har købt en tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 4. August, 2023 https://annoncelight.dk/showad/310977 https://annoncelight.dk/showad/362814 https://annoncelight.dk/showad/368667 Her er så tre gode bud mere, så helt svært er det altså ikke...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 4. August, 2023 Som Sia nævner.. Hvis man booker en halv time ved mig så er jeg græsk-katolsk omkring hvad der skal ske i den halve time.. Hvis man kun vil have blow i sin tid så få man kun det, vil man kun have massage så få man det osv osv osv.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 773 Skrevet 4. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: Som Sia nævner.. Hvis man booker en halv time ved mig så er jeg græsk-katolsk omkring hvad der skal ske i den halve time.. Hvis man kun vil have blow i sin tid så få man kun det, vil man kun have massage så få man det osv osv osv.. Jeg ved godt hvad græsk er... - lidt mere i tvivl om katolsk - sorry.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 4. August, 2023 Nu er det fynske marked ikke der jeg kommer oftest, men har ofte kun modtaget et blow, hvis trykket er blevet lidt for højt - har aldrig stødt på et nej, hvis dette har været mit ønske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 4. August, 2023 Jeg har også taget de helt korte enkeltydelser af menuen, dels i håb om at sortere rosset fra, dels fordi man alligevel ofte ender med at bruge en halv time på projektet. Mange prøver at få mere tid og flere ydelser, så det kan nemt blive en træls oplevelse…. Når det er sagt, så betyder det ikke, at jeg aldrig forbarmer mig og sælger en kort fransk eller svensk. Og ude i det fri, er det eneste mulighed hos mig. Jeg ville vælge en pige ud, og spørge om hun vil gøre en undtagelse, hvis det ikke er på programmet. Eller spørge om du kan få kun blow hvis du vælger fx 20 min. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 4. August, 2023 Kan se du har fået link til flere gode bud, så som andre skriver blive ved at spørge. Det kan godt lade sig gøre. Du må ha været meget uheldig, siden du har fået udelukkende nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 59 Skrevet 4. August, 2023 @Brugernavn jeg har heller aldrig oplevet st det skulle være et problem - bliver nysgerrig på hvor mwage det er du har kontaktet og fået et nej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 4. August, 2023 otto06 skrev, for 3 timer siden: Jeg ved godt hvad græsk er... - lidt mere i tvivl om katolsk - sorry.. Ofte noget med enten alterdrenge eller utroligt meget skam og skyld bagefter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 4. August, 2023 Liv skrev, for 3 timer siden: Og ude i det fri, er det eneste mulighed hos mig. Bedste naturvejleder nogensinde hendes blow og hånder i krattet fik mig til at høre fugle synge og var slangetæmmeri på et højt plan. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 4. August, 2023 otto06 skrev, for 3 timer siden: Jeg ved godt hvad græsk er... - lidt mere i tvivl om katolsk - sorry.. Det når man synger "Ave Maria" fordi jeg tager fat i klokkeværket fordi man har prøvet at få græsk.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 4. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Det når man synger "Ave Maria" fordi jeg tager fat i klokkeværket fordi man har prøvet at få græsk.. Efterfulgt af store mængder skam og skyld over at nogen har hevet i klokkeværket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 21. November, 2023 JenniferRomantica skrev, den 4.8.2023 at 12:57: Det når man synger "Ave Maria" fordi jeg tager fat i klokkeværket fordi man har prøvet at få græsk.. Jeg kan ikke få udløsning, hvis ikke der bliver rørt ved Klokkeværket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg