Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

Jeg har brug for jeres hjælp, jeg har ikke prøvet så meget omkring Thai massage enu men har dog læst mange gode anmeldser, her på sitet og vil gerne sørge jer om hvem jeg skal vælge, skal det være Surin på Frederiksberg eller Ratree i Valby, jeg skal i oplyse, at jeg værdsætter god massage og et godt HJ/BJ og ikke så meget andet pt.

Ser frem til jeres gåde råd.

Rigtig godt nytår Boy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Boy

Jeg har ikke selv prøvet Surin, men efter beretningerne her på sitet får du bedre massage der end hos Ratree. Jeg har selv prøvet Ratree og her er der stort fokus på ekstraydelserne. Pigen med de meget store bryster giver en decideret dårlig massage.

Du kunne også overveje Anna hos Asian-star.dk. Det er lige i nærheden af Surin. Anna giver efter min smag en fantastisk god hård massage og her kan du også få et HJ.

Godt nytår.

DrThai

Redigeret af DrThai

Del dette indlæg

Link til indlæg

Extraydelser er let at få, men kombineret med god massage så bliver det lidt mer eksklusivt. Min foretrukne i den kombinationen er jo - som nogen måske har forstået - Nina, pt hos Siamgirls på Vesterbro.  http://www.sexpiger.dk/4392. Hvis du er tydelig med at du vil have dyb og god massage med kun hj eller bj så kommer hun at give dig lige precis det. Og var ikke i tvivl: selv om stedet er 24h, så ved den lille hvad hun laver når hun masserer.

God tur

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære alle

Jeg har brug for jeres hjælp, jeg har ikke prøvet så meget omkring Thai massage enu men har dog læst mange gode anmeldser, her på sitet og vil gerne sørge jer om hvem jeg skal vælge, skal det være Surin på Frederiksberg eller Ratree i Valby, jeg skal i oplyse, at jeg værdsætter god massage og et godt HJ/BJ og ikke så meget andet pt.

Ser frem til jeres gåde råd.

Rigtig godt nytår Boy

Hos Surin hedder ejerinden "Adon" og er en slank kvinde omkring de 55 år plus/minus et par år og med nogle ok pæne bryster i skålstørrelse B/C.

Hun giver den bedste kropsmassage, jeg har prøvet, og hendes handjob/svensk er i særklasse godt.

hvis du ikke har noget imod en kvinde med lidt år på bagen, så er Adon absolut anbefalelsesværdig, lige som hendes pris er konkurrencedygtig.

Hun tager 350 kroner for 1 times seriøs kropsmassage og 200 kroner for svensk/handjob.

Det fås vist ikke billigere i København, og bedre fås det næppe heller.

Jeg tror ikke, hun tilbyder Blowjob, men tør heller ikke udelukke det - jeg har ikke selv bedt om BJ de 3 gange, jeg har været hos hende (ligger nogle år tilbage).

Vh./TH :)

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...